baron 19.01.2006 10:47:12 | |
---|
No toi on niin totta, että ei siellä kyllä todellakaan kuullut omaa ääntään pätkääkään. Täys arvoitus! Joo, voishan se olla kiva edes jälkikäteen tietää, mitä tuli soitettua. Tai sitten ei! My name is Baron, Sir Baron. |
kuunsirppi 19.01.2006 10:53:45 | |
---|
Joo, voishan se olla kiva edes jälkikäteen tietää, mitä tuli soitettua. Tai sitten ei! Näin juuri :o/ Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
Musiikkia korville 19.01.2006 10:58:05 | |
---|
Näin juuri :o/ Ai oliks jossain videokin... Öh. Millon on eka tauko ja mistä saa kottia? |
kuunsirppi 19.01.2006 11:00:07 | |
---|
Ai oliks jossain videokin... Öh. No kylä kait siellä joku kuvas muutakin, kun digikuvia, muistaakseni (?) Vai oliskos ollu niin, että näillä hienoilla digikameroilla saa myös kuvattua videopätkiä,...anyway....liikkuvaa kuvaakin kai on jollain olemassa äänen kans Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
jeppeq 19.01.2006 12:17:23 | |
---|
Joo, voishan se olla kiva edes jälkikäteen tietää, mitä tuli soitettua. Tulette KAIKKI yllättymään................................................................................................... ! Riffillä ainakin oli pikkunen videokamera, mutta sen ääni meni ihan ruvelle. Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
AnselmiMaa 19.01.2006 12:18:42 | |
---|
Tulette KAIKKI yllättymään................................................................................................... !
..ja korostaisin sanaa tulette!! EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
jeppeq 19.01.2006 12:21:19 (muokattu 19.01.2006 12:22:16) | |
---|
..ja korostaisin sanaa tulette!! Olen pikku hiljaa palautumassa jo.. " Hyvä ruoka - parempi mieli ! " Kysykssää Anselmi sitä Mp3 -härveliä siitä kylältäs, häh ? Ai niin, SAMSUNG YP-T8Z Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
AnselmiMaa 19.01.2006 12:27:53 | |
---|
Olen pikku hiljaa palautumassa jo.. " Hyvä ruoka - parempi mieli ! " Kysykssää Anselmi sitä Mp3 -härveliä siitä kylältäs, häh ? Ai niin, SAMSUNG YP-T8Z Joo mut tuntuu kestävän.. Taidan kysästä puhelimitse! EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
Pula-Aho 19.01.2006 12:33:14 | |
---|
Laiton Plevnaan Arjalle kiitokset hyvästä palvelusta ja pahoittelin häiriötä ja kärsimystä, jota mahdollisesti aiheutimme henkilökunnalle ja muille asiakkaille. Arjalta tuli kohtelias vastaus, ei myöntänyt mitään häiriötä ja toivotteli tulemaan uudestaankin... -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
AnselmiMaa 19.01.2006 12:34:26 (muokattu 19.01.2006 12:36:45) | |
---|
Laiton Plevnaan Arjalle kiitokset hyvästä palvelusta ja pahoittelin häiriötä ja kärsimystä, jota mahdollisesti aiheutimme henkilökunnalle ja muille asiakkaille. Arjalta tuli kohtelias vastaus, ei myöntänyt mitään häiriötä ja toivotteli tulemaan uudestaankin... -G- Oho!! EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
ÄM 19.01.2006 13:15:06 | |
---|
Laiton Plevnaan Arjalle kiitokset hyvästä palvelusta ja pahoittelin häiriötä ja kärsimystä, jota mahdollisesti aiheutimme henkilökunnalle ja muille asiakkaille. Arjalta tuli kohtelias vastaus, ei myöntänyt mitään häiriötä ja toivotteli tulemaan uudestaankin... -G- Onks se kuuro JA sokee? Mulla on ehkä pari videopätkää pokkarilla otettuna. Mä laitan jossain vaiheessa osallistujille privana. Jeppeq kun on noin omantunnontuskissaan, niin ei viitti vissiin julkisesti laittaa pätkää, jossa mies intoutuu rumpujen soittoon. Vai hä? Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
pekkajau 19.01.2006 13:21:22 | |
---|
Sitä Savonlinnan humppamiitin "CD":tä myydään jo nykyisin kuulema Viipurin torilla laittomana kopiona! Rumpali on soittajan paras kaveri...sillon jos sillä on Pa:t ja pakettiauto! |
Pula-Aho 19.01.2006 13:52:14 | |
---|
Onks se kuuro JA sokee? Huomaa viestissäni sanat "ei myöntänyt". Tuota kutsutaan asiakaslähtöisyydeksi. Asiakas on aina oikeassa niin kauan kuin maksaa laskunsa. Tähän voisi jatkaa jotain, mutta en nyt viitsi. Hähä. - G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
AnselmiMaa 19.01.2006 13:53:56 | |
---|
Huomaa viestissäni sanat "ei myöntänyt". Tuota kutsutaan asiakaslähtöisyydeksi. Asiakas on aina oikeassa niin kauan kuin maksaa laskunsa. Tähän voisi jatkaa jotain, mutta en nyt viitsi. Hähä. - G- naurattaaaaaaaaaaaaa......sorry (oikeesti. mä varmaan vielä joku päivä, ku en malta pitää turpaani kii!?!) EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!? |
kuunsirppi 19.01.2006 13:54:21 | |
---|
Laiton Plevnaan Arjalle kiitokset hyvästä palvelusta ja pahoittelin häiriötä ja kärsimystä, jota mahdollisesti aiheutimme henkilökunnalle ja muille asiakkaille. Arjalta tuli kohtelias vastaus, ei myöntänyt mitään häiriötä ja toivotteli tulemaan uudestaankin... -G- kais sanot, että tullaan varmasti? Olisit tehny varauksen jo ens vuodeks, niin olisit huomannu, että se olis kohteliaasti sanonu, että heillä on jo ihan täyttä monta seuraavaa vuotta :o) Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 19.01.2006 13:55:16 | |
---|
Onks se kuuro JA sokee? Mulla on ehkä pari videopätkää pokkarilla otettuna. Mä laitan jossain vaiheessa osallistujille privana. Jeppeq kun on noin omantunnontuskissaan, niin ei viitti vissiin julkisesti laittaa pätkää, jossa mies intoutuu rumpujen soittoon. Vai hä? hieno homma! Odotellaan! Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
kuunsirppi 19.01.2006 13:55:52 | |
---|
Tulette KAIKKI yllättymään................................................................................................... ! Riffillä ainakin oli pikkunen videokamera, mutta sen ääni meni ihan ruvelle. *huh* :o/ Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain. |
vanhami 19.01.2006 14:03:35 | |
---|
Onks se kuuro JA sokee? Mulla on ehkä pari videopätkää pokkarilla otettuna. Mä laitan jossain vaiheessa osallistujille privana. Jeppeq kun on noin omantunnontuskissaan, niin ei viitti vissiin julkisesti laittaa pätkää, jossa mies intoutuu rumpujen soittoon. Vai hä? Hoho, tulin kuselta ja huomasin tilanteen. Mä sanoin ÄM:lle, että ei helvetti, mene nyt äkkiä tuonne lavalle, eihän tuota kuuntele eläinkään, " ei ku guido meni jo"... Kuin taikaiskusta samalla hetkellä jeppeq sai kompista kiinni ja homma lähti rullaamaan. Mulla on kans pari videon pätkää. Pannaan nettiin kun ehitään Mika |
jeppeq 19.01.2006 14:04:17 | |
---|
Jeppeq kun on noin omantunnontuskissaan, niin ei viitti vissiin julkisesti laittaa pätkää, jossa mies intoutuu rumpujen soittoon. Vai hä? EEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Myöskin komppi katkesi, siis rumpukomppi. ja just ku mä olin noussut lattiakoolauksesta lattialaudotuksen päälle, niin tämä ! Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |
jeppeq 19.01.2006 14:05:21 | |
---|
Hoho, tulin kuselta ja huomasin tilanteen. Mä sanoin ÄM:lle, että ei helvetti, mene nyt äkkiä tuonne lavalle, eihän tuota kuuntele eläinkään, " ei ku guido meni jo"... Kuin taikaiskusta samalla hetkellä jeppeq sai kompista kiinni ja homma lähti rullaamaan. Mulla on kans pari videon pätkää. Pannaan nettiin kun ehitään Mika ja ette p....e paa... !! Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo ! |