Riksteri 07.06.2007 23:00:46 | |
---|
Paljonko maksaa nykyään pianonviritys? Mullois nätti Hellas tossa ja eiköhän se ole jo talon "atmosfääriin" tutustunut (2v), joten eikun vireeseen. Hyvä peli ja miellyttävä tatsi. Nyt soi kun olis chorus päällä :) Ehkä noin 110 euroa? "Mitä maksaa? Pianonvirityksen hinta voi vaihdella virittäjäkohtaisesti, sillä jokainen ammatinharjoittaja hinnoittelee työnsä itse. Kysy aina etukäteen virittäjältä, mitä virityksen hintaan sisältyy ja paljonko mahdollinen lisätyö maksaa. Alla oma hintataulokkoni. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Huom! Alla mainitut hinnat vaihtelevat virittäjäkohtaisesti suuntaan jos toiseenkin. * Viritys ilman tasonnostoa 80€ * Tasonnosto 30€ * Muu työ 10€/15min * Matkakulut omalla päätoimialueella sisältyvät hintaan. Virityksen yhteydessä täytyy yleensä tehdä tasonnosto, mikäli piano on ollut kovassa käytössä tai virittämättä yli kuusi kuukautta. Monesti yksi tasonnosto riittää, mutta joskus vireen rakentamiseen tarvitaan kaksi tai useampikin tasonnosto. Useimmiten virityksen kokonaishinta on 110€, joka sisältää yhden tasonnoston, virityksen, pienet koneistoon tehtävät säädöt ja matkakulut. Lisätyö maksaa 10€/alkanut 15min + mahdolliset varaosat ja tarvikkeet. Isommista korjauksista kannattaa sopia virittäjän kanssa aina etukäteen parhaan hinnan takaamiseksi. Pianonvirittäminen kestää noin 2-3 tuntia." lähde: http://www.pianonviritys.fi/epatrikainen.php |
jeppeq 07.06.2007 23:16:41 | |
---|
Ehkä noin 110 euroa? "Mitä maksaa? Pianonvirityksen hinta voi vaihdella virittäjäkohtaisesti, sillä jokainen ammatinharjoittaja hinnoittelee työnsä itse. Kysy aina etukäteen virittäjältä, mitä virityksen hintaan sisältyy ja paljonko mahdollinen lisätyö maksaa. Alla oma hintataulokkoni. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Huom! Alla mainitut hinnat vaihtelevat virittäjäkohtaisesti suuntaan jos toiseenkin. * Viritys ilman tasonnostoa 80€ * Tasonnosto 30€ * Muu työ 10€/15min * Matkakulut omalla päätoimialueella sisältyvät hintaan. Virityksen yhteydessä täytyy yleensä tehdä tasonnosto, mikäli piano on ollut kovassa käytössä tai virittämättä yli kuusi kuukautta. Monesti yksi tasonnosto riittää, mutta joskus vireen rakentamiseen tarvitaan kaksi tai useampikin tasonnosto. Useimmiten virityksen kokonaishinta on 110€, joka sisältää yhden tasonnoston, virityksen, pienet koneistoon tehtävät säädöt ja matkakulut. Lisätyö maksaa 10€/alkanut 15min + mahdolliset varaosat ja tarvikkeet. Isommista korjauksista kannattaa sopia virittäjän kanssa aina etukäteen parhaan hinnan takaamiseksi. Pianonvirittäminen kestää noin 2-3 tuntia." lähde:http://www.pianonviritys.fi/epatrikainen.php Miksi pitää kopioida vastauksia toisilta nettisivuilta? Vittu, mää teen päivätyötä IT alalla ja osaan varmasti googlettaa, mutta halusin kysyä joltain, joka on juuri virittäjän palveluja käyttänyt - tämähän lienee keskustelupalsta, eikä "copypaste -kilpalupalsta". Mutta, kiitos oikein kovasti. Nyt voin tehdä exceliin lisärivin "pianon viritys, arvio 110€" jep jep... "Aika vaikeaa on kuulla taakse miltä edessä kuulostaa" |
mack the knife 07.06.2007 23:25:53 | |
---|
Topi Sorsakosi palaa Agentsiin piano viritettynä. COVS n:o 1. |
isojussi 07.06.2007 23:30:48 | |
---|
Topi Sorsakosi palaa Agentsiin piano viritettynä. HOHO - ensimmäinen järkevä lause keneltäkään tässä threadissa kolmeen sivuun. Siis hei oikeesti - "kiipparien vireongelmat?????" Pitäiskö erään edes jollain tasolla ymmärtää, mitä lukee. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
EP 08.06.2007 00:16:24 | |
---|
Miksi pitää kopioida vastauksia toisilta nettisivuilta? Vittu, mää teen päivätyötä IT alalla ja osaan varmasti googlettaa, mutta halusin kysyä joltain, joka on juuri virittäjän palveluja käyttänyt - tämähän lienee keskustelupalsta, eikä "copypaste -kilpalupalsta". Mutta, kiitos oikein kovasti. Nyt voin tehdä exceliin lisärivin "pianon viritys, arvio 110€" jep jep... Ei mua ainakaan häiritse yhtään vaikka kopioidaankin, ei sitä aina jaksa/viitti googlettaa itse vaikka osaankin ja vaikken työskentele IT -alalla, onneksi! ...ja pla pla plaa! :/ |
kepulainen 08.06.2007 01:51:00 | |
---|
Tää on kyllä mahtava palsta! Pitäkää linja yllä niin kohta hurahdatte suomi24.fi :stä ohi mennen tullen! |
Sertzo S 08.06.2007 06:44:15 (muokattu 08.06.2007 06:45:17) | |
---|
Oletteko muuten tietoisia, että Topi Sorsakoski palaa Agentsiin? Ai vttu, joku on sen jo huomannut! |
R.Syke 08.06.2007 11:19:17 (muokattu 08.06.2007 11:22:31) | |
---|
Paljonko maksaa nykyään pianonviritys? Mullois nätti Hellas tossa ja eiköhän se ole jo talon "atmosfääriin" tutustunut (2v), joten eikun vireeseen. Hyvä peli ja miellyttävä tatsi. Nyt soi kun olis chorus päällä :) Toistaiseks olen selvinnut 80 eroilla kahvinkiettoineen, kahvileipineenn . - kerran vuoeessa. |
baron 08.06.2007 11:22:37 | |
---|
Toistaiseks olen selvinnut 80 eroilla kahvinkiettoineen, kahvleipineenn . - kerran vuoeessa. Mun virittäjä ottaa 120. Money for nothin' and chicks for free |
jjussila 08.06.2007 11:26:27 | |
---|
Mun virittäjä ottaa 120. Jo on kalliita sinisilmiä..... ..ei helev...olisko noin?..... |
jon lord 08.06.2007 11:27:14 | |
---|
Mä viritän itse. COVS jäsen N.o 3 |
jeppeq 08.06.2007 13:59:45 (muokattu 08.06.2007 14:00:01) | |
---|
Mun virittäjä ottaa 120. mää kysyinkin PIANO:n virittämistä ... ;) "Aika vaikeaa on kuulla taakse miltä edessä kuulostaa" |
Ukko 08.06.2007 16:23:00 | |
---|
Juma, ja ne tuleekin tölkkeinä....höperyys tavoittaa..... Ne lääkkeet, ne lääkkeet :/ |
Ukko 08.06.2007 16:25:00 | |
---|
Mä viritän itse. Ilmankos sun soittos kuulostakin progelta :) |
Capu 08.06.2007 17:54:31 | |
---|
Virittääkö Topi pianoja? MItvit! Tää on hieman lähtenyt käsistä :) |
Sertzo S 08.06.2007 18:07:44 | |
---|
Virittääkö Topi pianoja? MItvit! Tää on hieman lähtenyt käsistä :) Näinhän näissä keskusteluissa usein käy. Muuta pahaa ei sitten ollakaan juuri tehty. |
paice60 08.06.2007 21:06:41 | |
---|
Virittääkö Topi pianoja? MItvit! Tää on hieman lähtenyt käsistä :) Näköjään aika harvoin käyt täällä. AInahan täällä kaikki lähtee käsistä. Vittu näitä hommia. |
Tankero 08.06.2007 22:09:37 | |
---|
Haitannekko tuo. Varmasti, vissiin. |
isojussi 09.06.2007 03:13:39 | |
---|
Oletteko muuten tietoisia, että Topi Sorsakoski palaa Agentsiin?... Parturiunt montes, nascetur ridiculus mus. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
EP 09.06.2007 04:38:13 | |
---|
Virittääkö Topi pianoja? MItvit! Tää on hieman lähtenyt käsistä :) No, ehkä toi Topi on jo kästelty! :) |