Sertzo S 07.03.2006 09:43:22 | |
---|
Tappeluksi menee. mutta tässä on pyörinyt aika aktiivisesti yksi riidankylväjä onnistuneesti. Tarkoititko itseäsi? ;) |
uruttaja 07.03.2006 09:43:45 | |
---|
Tarkoititko itseäsi? ;) Itekki poltin hihani eilen. |
PL 07.03.2006 09:44:27 | |
---|
Pitäisi varmaankin muuttaa otsikoksi: "Elävänmusiikin soittajat katoaa" |
Sertzo S 07.03.2006 09:47:02 | |
---|
Pitäisi varmaankin muuttaa otsikoksi: "Elävänmusiikin soittajat katoaa" ja ikuisiksi ajoiksi. |
pekkajau 07.03.2006 10:20:07 (muokattu 07.03.2006 10:20:41) | |
---|
"Muusikoiden.net on palvelu, joka on suunnattu niin musiikin ammattilaisille, harrastelijoille kuin kuluttajillekin. Sivujen tarkoituksena on luoda keskus, jossa musiikista kiinnostuneet voivat kohdata toisensa, sekä tarjota monipuolisia palveluja internetin tarjoamien mahdollisuuksien mukaan. Tervetuloa mukaan!" Etusivulla nuin kirjottaavat. Kirjoitin mitä kirjoitin! |
KoskPaavo 07.03.2006 13:50:48 | |
---|
"Muusikoiden.net on palvelu, joka on suunnattu niin musiikin ammattilaisille, harrastelijoille kuin kuluttajillekin. Sivujen tarkoituksena on luoda keskus, jossa musiikista kiinnostuneet voivat kohdata toisensa, sekä tarjota monipuolisia palveluja internetin tarjoamien mahdollisuuksien mukaan. Tervetuloa mukaan!" Etusivulla nuin kirjottaavat. Hyvinhän tää toimii , mielipiteet sinkoilevat , jopa virtuaalipuukot lentelevät joskus.Erittäin hyvin toimiva sivusto kaiken kaikkiaan. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
JK 07.03.2006 14:15:46 | |
---|
Oon edelleen sitä mieltä, mitä kirjotin tohon toiseen säikeeseen. Ikävää, että "oikeat" soittajat kypsyy näihin juttuihin, mutta mielestäni näillä palstoilla on tilaa muusikoiden lisäksi myös soittajille. Komp! Mulle on ihan samantekevää moniko "oikee" soittaja näiltä langoilta poistuu teatraalisesti "Mä en leiki teidän kanssanne"- tyyliin. Itse en ole soittaja, ehkä jonkinlainen soittelija josta on mukavaa olla mukana itseään parempien soittajien bändissä ja käydä keikoilla. Tuota mä en vaan ymmärrä millään, että ruvetaan toisten bändejä mollaamaan ja haukkumaan aina milloin ketäkin vuorollaan ja etenkin nimimerkin suojissa. Raukkamaista! Sanon minä. "Mies jonka ympäriltä bassot viedään..." |
Martso 07.03.2006 14:23:32 (muokattu 07.03.2006 14:26:07) | |
---|
Komp! Mulle on ihan samantekevää moniko "oikee" soittaja näiltä langoilta poistuu teatraalisesti "Mä en leiki teidän kanssanne"- tyyliin. Itse en ole soittaja, ehkä jonkinlainen soittelija josta on mukavaa olla mukana itseään parempien soittajien bändissä ja käydä keikoilla. Tuota mä en vaan ymmärrä millään, että ruvetaan toisten bändejä mollaamaan ja haukkumaan aina milloin ketäkin vuorollaan ja etenkin nimimerkin suojissa. Raukkamaista! Sanon minä. Se tahtoo vaan aika usein olla niin, että kun nämä "oikeat" soittajat jostain sanoo, ja välillä jopa ihan asiallisesti, nin siitä nämä "ei oikeat" soittajat vetää välittömästi herneen nessuun ja rupeavat selittelemään. Edelleenkään kukaan ei pysty tappeleen keskenään. Edit: Nimimerkki on joillekki ainoa mahdollisuus, minä ymmärrän sen oikein hyvin. Usein tapahtuu sitä, että vaikka sinä haluaisit sanoa omana itsenäsi jotain, niin kaikki muu mihin sinut voidaan yhdistää, sotketaan sinun mielipiteen taakse. |
JK 07.03.2006 14:44:26 | |
---|
Se tahtoo vaan aika usein olla niin, että kun nämä "oikeat" soittajat jostain sanoo, ja välillä jopa ihan asiallisesti, nin siitä nämä "ei oikeat" soittajat vetää välittömästi herneen nessuun ja rupeavat selittelemään. Edelleenkään kukaan ei pysty tappeleen keskenään. Lähinnä tarkoitin näitä kommentteja, kun toisen bändiä ruvetaan nimittelemään "piirikuntatasoiseksi" Onko tuo sitä "asiallista"? Edit: Nimimerkki on joillekki ainoa mahdollisuus, minä ymmärrän sen oikein hyvin. Usein tapahtuu sitä, että vaikka sinä haluaisit sanoa omana itsenäsi jotain, niin kaikki muu mihin sinut voidaan yhdistää, sotketaan sinun mielipiteen taakse. Niinpä. Silloin kannattaa tehdä jo etukäteen se harkinta että kirjoitteleeko ollenkaan näille palstoille. "Mies jonka ympäriltä bassot viedään..." |
Martso 07.03.2006 14:50:48 | |
---|
Lähinnä tarkoitin näitä kommentteja, kun toisen bändiä ruvetaan nimittelemään "piirikuntatasoiseksi" Onko tuo sitä "asiallista"? On jos kerran kirjottaja on sitä mieltä. Kävikö joku kitisemässä Jokkerille, kun se pisti bändit järjestykseen oman makunsa/tarkoituksensa mukaan? Ja toisaalta, MK on pystynyt vastaamaan noihin 4R:n kommentteihin ja perustelemaan asioita, silloinhan tuo ei ole mitään yksipuolista teilaamista, vai mitä. Niinpä. Silloin kannattaa tehdä jo etukäteen se harkinta että kirjoitteleeko ollenkaan näille palstoille. Noinkin, mutta ei se niin saa olla, että nimensä ja yhteyksiensä joutuu vaan lurkkimaan. Ei sekään kauhean reilulta kuulosta. Tälle palstalle saa ainaki toistaseksi kirjoittaa nimimerkillä. Tähän ei meillä ole nokankoputtamista, koska sen päätöksen on tehny ylläpito. |
baron 07.03.2006 14:54:44 | |
---|
Mä oon sitä mieltä, että hyvien bändien etu on, että meitä "piirikunnallisiakin" on, erottuvat edukseen. Ja jos eivät erotu ja menettävät meille keikkoja, syyttäkööt itseään. My name is Baron, Sir Baron. |
KoskPaavo 07.03.2006 15:37:47 | |
---|
Pitäisi varmaankin muuttaa otsikoksi: "Elävänmusiikin soittajat katoaa" Kun mä otan Lasse Pihlajamaa Specialin syliini ja lurautan Kyrvikki-valssin, niin elävä musiikki on siinä. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Sertzo S 07.03.2006 15:40:56 | |
---|
Kun mä otan Lasse Pihlajamaa Specialin syliini ja lurautan Kyrvikki-valssin, niin elävä musiikki on siinä. Uskotaan varmasti! |
v_m_kangas 07.03.2006 18:36:48 (muokattu 07.03.2006 18:38:44) | |
---|
Mä oon sitä mieltä, että hyvien bändien etu on, että meitä "piirikunnallisiakin" on, erottuvat edukseen. Ja jos eivät erotu ja menettävät meille keikkoja, syyttäkööt itseään. Plussaa ++ Muokattakoon vielä sen verran, että on sitten toisaalta näitä tapauksia, kuten toisessa threadissä on todettu, että bändi on liian hyvä: turakaiset ei ymmärrä :) Sitten se huohottava haitaripartio erottuu edukseen kun tulee aitoa metsäkukkaa juuret ylöspäin. Humppaa tai soita humppaa |
Ukko 07.03.2006 19:23:13 | |
---|
Tappeluksi menee. mutta tässä on pyörinyt aika aktiivisesti yksi riidankylväjä onnistuneesti. Minä ? :) |
isojussi 07.03.2006 20:00:16 | |
---|
Ei ammattilaiset varsinaisesti amatöörejä vihaa. Mutta niitä jotka on mielestään niin perkeleen hyviä ja joka toinen keikka tehdään pullapalkalla, kun se on "promokeikka", pitääkin vihata. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Landola59 07.03.2006 20:01:49 | |
---|
joka toinen keikka tehdään pullapalkalla, kun se on "promokeikka", pitääkin vihata. Meikäläinen ainakin soittaisi pelkästä musiikin ilosta. Ei pelkästään rahasta. vuonna 1988 syntyi maailman turhin ikäryhmä.
Punttisika #7 IMIK #36
IHFC #1 Perustajajäsen |
isojussi 07.03.2006 20:14:27 | |
---|
Meikäläinen ainakin soittaisi pelkästä musiikin ilosta. Ei pelkästään rahasta. *huokaus* Mulla toteutuu molemmat: Työ on kivaa ja siitä saa rahaa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Ukko 07.03.2006 20:21:10 | |
---|
Meikäläinen ainakin soittaisi pelkästä musiikin ilosta. Ei pelkästään rahasta. Siinä on se pikkainen ero eli jos on kyseessä jonkinsortin "happening" missä kaikki vetelevät talkootyönä omaa osaamistaan jonkinlaisena illanviettona niin miksei palkattakin ihan vaan soittamisen ilosta. Jos taas kyseessä on palkkatyö niin ei alle minimin missään tapauksessa. Mieluimmin yli minimin jos vaan mahdollista. |
isojussi 07.03.2006 20:25:52 | |
---|
Mä oon vetäny tarkat rajat, keille talkoita teen. All others pay cash. Pyytäjiä kyllä piisaa. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |