Martso 05.02.2006 23:14:19 | |
---|
U_s_k_o_m_a_t_o_n_t_a! Aina haastamassa, PRKL! Pysyisit sinäkin siellä pohjoisessa etkä tulis tänne viemään meidän keikkoja. Heh! Jäbä puhuu mulle ku maahanmuuttajalle, nice!! Mä meinasin moikata sua ke, mut oli niin keskittyny vonkaamaan siellä galleriassa siltä rumputytöltä, etten viittiny häiritä! |
EP 05.02.2006 23:30:55 (muokattu 05.02.2006 23:37:37) | |
---|
Anteeksi pääkaupunkilaisuuteni.Tarkoitin tuolla skulaamisella soittamista. Tarkottaako siä hesassa "skulata"-sana pelkkää soittamista? Joo, ei tarvi vastata, ymmärsin ilmeisesti oikein, mut pelkästä yhdestä sanasta voi saada muunkin käsityksen.. :) |
Heikki L. 05.02.2006 23:33:20 | |
---|
Tarkottaako siä hesassa "skulata"-sana pelkkää soittamista? Myös pelaamista. Basso sanoo pum pum ja pitää suunsa kiinni. |
FoolOnTheHill 05.02.2006 23:34:25 | |
---|
Heh! Jäbä puhuu mulle ku maahanmuuttajalle, nice!! Nii-i. Eiks tässä vielä pari vuotta sitten ollut pinnalla se Lappi itsenäiseksi -teema... Mä meinasin moikata sua ke, mut oli niin keskittyny vonkaamaan siellä galleriassa siltä rumputytöltä, etten viittiny häiritä! Vieläkin se jaksaa. Vonkaamaan? Rumputyttö? Ei siellä ollut kuin Jarkko ja jos se on nainen niin on kyllä harvinaisen ruma. Nis. |
Martso 05.02.2006 23:34:55 | |
---|
Myös pelaamista. Ja kaikkea muuta hienoa mistä noilla junteilla ei ole mitään tajua!!! HOHO!!!!! |
EP 05.02.2006 23:38:36 | |
---|
Ja kaikkea muuta hienoa mistä noilla junteilla ei ole mitään tajua!!! HOHO!!!!! Jaa, niin mistäs päin se Herra Martso olikaan kotoisin.. 8) |
isojussi 05.02.2006 23:39:08 | |
---|
Jaa, niin mistäs päin se Herra Martso olikaan kotoisin.. 8) Ei kai juuri mistään? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
Martso 05.02.2006 23:39:42 | |
---|
Nii-i. Eiks tässä vielä pari vuotta sitten ollut pinnalla se Lappi itsenäiseksi -teema... Joopa joo. Kuhan sinä kasvat itsenäiseksi... |
Martso 05.02.2006 23:41:34 | |
---|
Ei kai juuri mistään? Jeah. Olen vain laukkuryssän hyväksikäyttämään sian inkarnaatio. |
isojussi 05.02.2006 23:42:42 | |
---|
Jeah. Olen vain laukkuryssän hyväksikäyttämään sian inkarnaatio. HOHO! Että oikein sukulaisia.... Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
FoolOnTheHill 05.02.2006 23:45:55 | |
---|
Ja kaikkea muuta hienoa mistä noilla junteilla ei ole mitään tajua!!! HOHO!!!!! Homma skulaa. Joopa joo. Kuhan sinä kasvat itsenäiseksi... Noh noh, askel kerrallaan. Jos mä nyt kuitenkin alotan helpommasta päästä, eli niistä keikoista. |
poppamies 06.02.2006 00:04:07 | |
---|
Myös pelaamista. Ja lisäksi tietenki "skulata" tarkoittaa sujua, toimia j.ne. G-strings are for strippers |
amma46 06.02.2006 00:22:30 | |
---|
Yks tuttu käy soittamassa bluesia harrastuksena ja kertoi minulle että saavat keikoista n. 50€ per nenä. No kyseessä on harrastus ja keikkoja on n. 10 vuo- dessa. Mutta pojat soittaa vain sitä mitä itse haluavat ja n. 2 settiä ja voi ottaa kaljaa lavalla, joskus talo tarjoaa. Eli tässä on kyse harrastuksesta. Mutta itse soitan tanssimusiikkia työkseni. Soittoajat n.5 1/2 settiä illassa. Eli silloin ollaan töissä ja siitä pitää saada palkkaa. väh. tes. |
Humppamies_R 06.02.2006 07:59:45 | |
---|
Viime vuodelle tuli 97 keikkaa, ja luen itseni harrastajiin, koska päätoimi on opiskelu ainakin sakkolaskurin mukaan.. Alle 140 brutto en lähde. Ja tämäkin muuttuu sitten etäisyyden mukaan. Kuitenkin koen jonkinasteista ammattiylpeyttä, nimittäin jos laskutan soitoistani, niin olen keikan ajan selvinpäin... (melkein...) Ja yritän parhaani mukaan roiskia fiilistä ja iloa turakaisille. (Keikan jälkeen vasta alan painimaan ja vittuileen tosissani) Vaikeinta on sovittaa ja selittää elämäntyyliänsä lähimmilleen. Veri vetää kuitenkin tien päälle. Vapaa viikonloppu himassa on aika vaikeata, ainakin tässä vaiheessa. Ehkäpä ikä tuo mukanaan helpotuksen. Alakerran liekkeihin tässä kuitenkin tulee päädyttyä kun pumppaa jenkkapiironkia ;) Rahat on loppu mutta haitaria en myy!!! |
Tankero 06.02.2006 12:44:22 | |
---|
Jeah. Olen vain laukkuryssän hyväksikäyttämään sian inkarnaatio. Minä taas olen luullut, että olet Moskun ja Rupipään risteytys suoraan alenevassa polvessa. Varmasti, vissiin. |
Sertzo S 06.02.2006 12:47:46 | |
---|
Minä taas olen luullut, että olet Moskun ja Rupipään risteytys suoraan alenevassa polvessa. Vaarallinen mies, vaarallinen mies, huh huh! |
Martso 06.02.2006 17:41:59 | |
---|
Minä taas olen luullut, että olet Moskun ja Rupipään risteytys suoraan alenevassa polvessa. Taianpa ilmoitella kantolan tädille tästä geeniperimävihjailusta. |
isojussi 06.02.2006 18:17:15 | |
---|
Hm - ohan se niinkin, että "your home is where your heart is". Kyl mä ymmäärrän Hesassa asumisenkin hienoudet - vaikka mua ei sinne kukaan koskaan sais muuttamaan. Tää on muuten se syy, miks mä oon niin paska soittaja, kun oon. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
jon lord 06.02.2006 18:59:31 | |
---|
Tänään otsikon mukaan ajatuksena...liian paljon. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Tankero 06.02.2006 19:07:50 | |
---|
Taianpa ilmoitella kantolan tädille tästä geeniperimävihjailusta. Elä kuitenkaan. Olis liian kova paikka. Minäpä päivänä muutamana kävelin sen huoneen ohi. ¨Toisaalta eihän tuo mitään vihjailua ollut. Varmasti, vissiin. |