Aihe: Humppapikkujoulut Tampereella..
1 2 3 4 513 14 15 16 1725 26 27 28 29
acc
18.01.2006 23:38:13
Taas muisti palaa pätkitellen ja kaikki kivat tulee mieleen!

Juuri näin!

Mukavia muistoja mukavasta tapahtumasta.
Erään vapaalehdykkäsoittimen rääkkääjä...
ÄM
19.01.2006 00:31:37

Hienoa meininkiä!

Se on kyllä oikeesti hyvä, kun on näitä digi-kameroita sun muita, niin nykyään ei tarvitsekkaan muistaa mitään illanvietosta. Ne toimii niinku varamuistina.
Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan!
manjaana
19.01.2006 06:47:26
Hienoa meininkiä!

Se on kyllä oikeesti hyvä, kun on näitä digi-kameroita sun muita, niin nykyään ei tarvitsekkaan muistaa mitään illanvietosta. Ne toimii niinku varamuistina.

Joskus jopa päämuistina.. ;o))
vanhami
19.01.2006 07:41:54
Meikäläisen kolme kk vanha digikamera meni sitten eilen paskaksi. Tippu kivilattialle autotallissa, kun otin työvahekuvia kapakkalooshien teosta.

Siiä oli sit vikat kuva sillä kameralla. Perkele kun olis ollut edes parin sadan peli... Ei ollu
AnselmiMaa
19.01.2006 07:51:12 (muokattu 19.01.2006 07:51:30)
Meikäläisen kolme kk vanha digikamera meni sitten eilen paskaksi. Tippu kivilattialle autotallissa, kun otin työvahekuvia kapakkalooshien teosta.

Siiä oli sit vikat kuva sillä kameralla. Perkele kun olis ollut edes parin sadan peli... Ei ollu

Mahtavat humppakuvat oli sit sille kameralle liikaa.. Kai se toivo ettei ikinä enää noihin bileisiin!?!
Hienoja kuvia, hienoja ihmisiä, hienoja alkoholeja, hienosti päissään, helvetin hienosti päissään...
EI! Enhän mä edes ollu siellä..?!?
kuunsirppi
19.01.2006 07:54:03
Hienoja kuvia, hienoja ihmisiä, hienoja alkoholeja, hienosti päissään, helvetin hienosti päissään...

ei tähän voi sanoo enää mitään lisää...
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
jeppeq
19.01.2006 08:15:42

Mites Mika noi äänipläjäykset, olisku sulla niille tilaa ? Noissa vielä tovi vierähtää, kun paan biisi kerrallaan mp3-muotoon. Ei o muuten mitään pikkukakkosta..
Hyvät naiset ja herrat - kompppikitarasoolo !
kuunsirppi
19.01.2006 08:16:42
Mites Mika noi äänipläjäykset, olisku sulla niille tilaa ? Noissa vielä tovi vierähtää, kun paan biisi kerrallaan mp3-muotoon. Ei o muuten mitään pikkukakkosta..

no mutta eikös meillä kaikilla ookin jo pikkukakkonen vaihtunu isoon kolmoseen ;o)
jeppeq
19.01.2006 09:00:59
no mutta eikös meillä kaikilla ookin jo pikkukakkonen vaihtunu isoon kolmoseen ;o)

se se
vanhami
19.01.2006 09:01:14

Tilaa on vaikka millä mitalla.

Voin antaa sulle tunnukset johonkin mestaan, missä on eniten tilaa. Ammattimiehenä osaat olla tarkkana, ettei käy hazardous vituratos ja mee varsinaiset sivut ketuilleen.

Mulla on se kolumbuskin, mutta en muista / tiedä tunnuksia. pannaan vaikka bänditorille siellä on vielä tilaa.

Mika
omarklah
19.01.2006 09:07:04 (muokattu 19.01.2006 09:07:38)

ei tähän voi sanoo enää mitään lisää...

...muutakuin, että erinomaisia ikuistuksia olivat. Piste. Ja kiitos Vanhamille.
Tää sit sanois tälleen...
jeppeq
19.01.2006 09:15:53
Tilaa on vaikka millä mitalla.

Voin antaa sulle tunnukset johonkin mestaan, missä on eniten tilaa. Ammattimiehenä osaat olla tarkkana, ettei käy hazardous vituratos ja mee varsinaiset sivut ketuilleen.

Mulla on se kolumbuskin, mutta en muista / tiedä tunnuksia. pannaan vaikka bänditorille siellä on vielä tilaa.

Mika

Joo tämä homma taittuu, paa vaikka tunnuksia pikaviestillä. Vituraattoksija olikin tarpeeks perjantaina. On se muuten kumma, että kohta lähes 30v keikkaillu mokaamatta yhtään keikkaa ja sitten kaikkien soittajien läsnäollessa vetää oikein kunnon tuubat ja eiku lavalle..Ei naurattanu kyllä yhtään kuunnella omiaan.
On tullu pidettyä "max 3 kaljan" sääntöä, kun sen jälken toi laulaminen on yhtä sössötystä, lentokorkeus ja sanat on mitä on. No tulipahan todistettua säännön paikkansa pitävyys :(
vanhami
19.01.2006 09:16:17
Mahtavat humppakuvat oli sit sille kameralle liikaa...

Kameran edeltäjän PowerShot S60:n ostin joltain mutkatukalta oulunkylän ostarilla takin liepeen alta. Loistava digipokkari oli tuo laite. Vetää 2 kuvaa sekunnissa ja kaikki järkkärin säädöt.

Ei ehtinyt olla vuottakaan, kun se nussitiin Tallinnassa.

Ostin seuraavalla viikolla uuden, eli tän PowerShot 70:n, sama malli pikkasenn nopeampi ja vähän enemmän pixeleitä.

Nyt se siis tippu lattialle ja meni täysin mykäksi.

Perkele, että meinaa vastustaa. Maksokin 450 eur prkl!
baron
19.01.2006 09:21:29

Kameran edeltäjän PowerShot S60:n ostin joltain mutkatukalta oulunkylän ostarilla takin liepeen alta. Loistava digipokkari oli tuo laite. Vetää 2 kuvaa sekunnissa ja kaikki järkkärin säädöt.

Ei ehtinyt olla vuottakaan, kun se nussitiin Tallinnassa.

Ostin seuraavalla viikolla uuden, eli tän PowerShot 70:n, sama malli pikkasenn nopeampi ja vähän enemmän pixeleitä.

Nyt se siis tippu lattialle ja meni täysin mykäksi.

Perkele, että meinaa vastustaa. Maksokin 450 eur prkl!

Millanen kotivakuutus sulla on?
Jos on tarpeeksi "täydellinen" saattaa korvata.
My name is Baron, Sir Baron.
jeppeq
19.01.2006 09:22:09
Teet yhen OMB:in "torstain" hinnalla, niin saat jo kaks.. :)
acc
19.01.2006 10:05:58
Joo tämä homma taittuu, paa vaikka tunnuksia pikaviestillä. Vituraattoksija olikin tarpeeks perjantaina. On se muuten kumma, että kohta lähes 30v keikkaillu mokaamatta yhtään keikkaa ja sitten kaikkien soittajien läsnäollessa vetää oikein kunnon tuubat ja eiku lavalle..Ei naurattanu kyllä yhtään kuunnella omiaan.
On tullu pidettyä "max 3 kaljan" sääntöä, kun sen jälken toi laulaminen on yhtä sössötystä, lentokorkeus ja sanat on mitä on. No tulipahan todistettua säännön paikkansa pitävyys :(

Väitän, ettet ole ainoa, joka menetteli perjantaina samoin kuten kuvasta(vessakuvastamme) näkyy :)
Mutta eikös siellä oltu viihteellä?
Ja ainakaan itse en kuullut lavalla omasta vingutuksestani/rääkymisestäni mitään, joten tallenne lienee myös minun kohdallani jotain extreme-luokkaa...

Toivottavasti jollain on videolla se sun rumpu-osio, jossa ne patarumpukapuloiden(mikä lie oikea termi) pallot pyöri irrottuaan pitkin lavaa. Näytti aika hauskalta :)
Erään vapaalehdykkäsoittimen rääkkääjä...
Decker90
19.01.2006 10:11:57

Hep, taas pikku viiveellä, kiitos Mikallekin komeista otoksista ja vaivoista niiden julki saamiseksi =:)
"En syytä, enkä väitä...."
kuunsirppi
19.01.2006 10:42:24
Ja ainakaan itse en kuullut lavalla omasta vingutuksestani/rääkymisestäni mitään, joten tallenne lienee myös minun kohdallani jotain extreme-luokkaa...

No toi on niin totta, että ei siellä kyllä todellakaan kuullut omaa ääntään pätkääkään. Täys arvoitus!
uruttaja
19.01.2006 10:44:13
Vois ottaa joku toinen tästä passista....
Sertzo S
19.01.2006 10:45:36 (muokattu 19.01.2006 10:45:52)
Kolomesattoo!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)