Ukko 07.11.2005 17:05:42 | |
---|
Scifi on perseestä. Perinne rulaa. Scifi elokuvat rulaa. Hasta la vista baby ja sensellaista :/ |
jon lord 07.11.2005 17:25:03 | |
---|
Siihen aikaan kun Jimmy aloitti homman, ei ollut vaihtoehtoja: Oli kirkkourut (church organ) ja hammond. Joku urunharrastaja varmaan paikkaa, mutta oli omassa genressään uranuurtajia. Edit: Mulla on jollain LP:llä sen 9 minuutin kestoinen veto Ray Charlesin maailman yksinkertaisimmasta 3 soinnun piisistä: I Got A Woman jonka se vetää triolla, jossa on hänen lisäkseen kitara ja rummut ja ei käy ykstoikkoiseksi, koko ajan luo uutta. (Ihan kuin mä!!!!!!) Mulla on yhellä vinyylillä koko puolen kestävä jami biisi The Sermon kesto 20.20 min.Kiihtyy hieman loppua kohden, mutta kundi vetää melekosen hyvin jalkiolla bassot.Eipä tässäkään biisissä ole kuin ne kolme sointua.Kaikkein parasta on kuunnella kun se ähkyy ja voihkii mukana kun biisi alkaa kuumeta. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Ukko 07.11.2005 20:04:00 | |
---|
Kaikkein parasta on kuunnella kun se ähkyy ja voihkii mukana kun biisi alkaa kuumeta. Jimi Hendrix voihkaili kanssa mukana. Samoin Johnny Winter ärjähteli ja lausahteli. Olisko se osa soiton salaisuutta. |
Tankero 08.11.2005 14:10:15 | |
---|
Mulla on yhellä vinyylillä koko puolen kestävä jami biisi The Sermon kesto 20.20 min.Kiihtyy hieman loppua kohden, mutta kundi vetää melekosen hyvin jalkiolla bassot.Eipä tässäkään biisissä ole kuin ne kolme sointua.Kaikkein parasta on kuunnella kun se ähkyy ja voihkii mukana kun biisi alkaa kuumeta. Vaan oli kyllä 2001 Jimmyllä tylsä keikka. Suurin osa biiseistä jotain suflen länkytystä ja sitten ylipitkiä välispiikkejä, rumpu ynnä kitarasooloja. Ei ollu poika enää iskussa. Seuraavalla viikolla Dr Lenny Smith sen sijaan oli umpirautaa. |
mack the knife 08.11.2005 16:01:29 | |
---|
Mä olin katsomassa Joey DeFrancescoa April Jazzissa muutama vuosi sitten. Voipa helevetti. Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku) |
baron 08.11.2005 16:36:50 | |
---|
Vaan oli kyllä 2001 Jimmyllä tylsä keikka. Suurin osa biiseistä jotain suflen länkytystä ja sitten ylipitkiä välispiikkejä, rumpu ynnä kitarasooloja. Ei ollu poika enää iskussa. Eikä jätkä ollut kuin 73-vuotias vasta. Mihin kummaan on mahtanut soittotaito kadota? My name is Baron, Sir Baron. |
jon lord 08.11.2005 16:41:15 | |
---|
Eikä jätkä ollut kuin 73-vuotias vasta. Mihin kummaan on mahtanut soittotaito kadota? Tekihän Borge yli 80:nä vielä keikkaa,mutta onhan se selvä että ei pelaa enää niinkuin nuorempana. Mulla on yksi Horowitzin keikka jossa se on jo vanha mies ja kun kamera kuvaa sitä läheltä niin huomaa että se tekee koko ajan virheitä ja sormet jo hapuilee aika pahasti, että sinne ikään se soittotaito katoaa. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
Tankero 08.11.2005 17:13:09 | |
---|
Eikä jätkä ollut kuin 73-vuotias vasta. Mihin kummaan on mahtanut soittotaito kadota? Olokoon vaikka satavuotias, mutta tylsää oli. Vaan ei ollu Dr Lennyn keikalla. Eikä se oo ihan poikonen sekkään. |
Ukko 08.11.2005 17:22:21 | |
---|
Tekihän Borge yli 80:nä vielä keikkaa,mutta onhan se selvä että ei pelaa enää niinkuin nuorempana. Mulla on yksi Horowitzin keikka jossa se on jo vanha mies ja kun kamera kuvaa sitä läheltä niin huomaa että se tekee koko ajan virheitä ja sormet jo hapuilee aika pahasti, että sinne ikään se soittotaito katoaa. Ike Turnerin soitto oli kanssa takavuosina Pori jazzia pahaa kuultavaa. Ei toiminut herran kiipparointi puhumattakaan kitaroinnista. |
baron 08.11.2005 22:40:00 (muokattu 08.11.2005 22:40:28) | |
---|
Olokoon vaikka satavuotias, mutta tylsää oli. Vaan ei ollu Dr Lennyn keikalla. Eikä se oo ihan poikonen sekkään. Mä olin runsas viikko sitten kuuntelemassa Hermeto Pascoalia. Herra on 69-vuotias. Ikä näkyi ulkonäössä, ehkä iän tuoma auktoriteetti stagella (ikioma baaritiski, josta sekoitteli itselleen juomia keikan aikana) mutta ei kuulunut soitossa. My name is Baron, Sir Baron. |
BigPapa 08.11.2005 22:41:10 (muokattu 08.11.2005 22:41:24) | |
---|
No ei se Eugen Malmstenin laulukaan vanhempana kovin kaksista ollut.Mites B.B Kingin soitto nyt nuoremmalla iällä.Yksi kova äijä oli Acre Kari. Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
isojussi 08.11.2005 22:42:35 | |
---|
...Yksi kova äijä oli Acre Kari. Komppia. Acre oli legendaarinen ukko. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
isojussi 08.11.2005 22:44:12 | |
---|
En tiä, mitä oli Brubeck siinä konserttitaltioinnista, joka on tullu töllöstä pariin otteeseen, mutta homma toimi. Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
BigPapa 08.11.2005 22:49:12 | |
---|
Mites toi Svend Asmussen? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
Martso 08.11.2005 23:06:46 | |
---|
Miles oli aina kova!! Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan! |
BigPapa 08.11.2005 23:10:24 | |
---|
Sarah Miles vai Miles Davis? Kitaroita pitää soittaa.Ne tykkää siitä. |
pekkajau 08.11.2005 23:26:53 | |
---|
Tänäänhän se on tullu ilmi että kuka on oikeesti paras! Kirjoitin mitä kirjoitin! |
mack the knife 08.11.2005 23:29:04 | |
---|
Komppia. Acre oli legendaarinen ukko. Joo! Naisen iskua a´la Acre: Mä hypnotisoin sut, annat Penalle ja mulle, annat Penalle ja mulle... Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku) |
baron 08.11.2005 23:31:58 | |
---|
Joo! Naisen iskua a´la Acre: Mä hypnotisoin sut, annat Penalle ja mulle, annat Penalle ja mulle... Miks' tarvitsi hypnosoida? Lesbo???? My name is Baron, Sir Baron. |
pekkajau 08.11.2005 23:33:06 | |
---|
Miks' tarvitsi hypnosoida? Lesbo???? "Se on vierasta...se on vierasta...se on vierasta..." Kirjoitin mitä kirjoitin! |