uruttaja 15.11.2005 15:41:19 | |
---|
Kuten kuulit ja näit. Se on PAHA. |
klunssila 15.11.2005 15:43:11 | |
---|
Jumaleisson nyt mää repesin XDXDXDXDXDX!!!! (oon teini...) http://kotinetti.suomi.net/kari.simila/kuvia1.php ja sieltä valondersvideo (JOENSUU). Nyt on sitten Kalle Tappinenkin raiskattu ja penetraatio on tapahtunut kyllä anaalin kautta. Videon huippuhetki on alkaen 3:50, etenkin ne oksennuskohtaukset sillä koskettaja/lyömäsoitin/lauluperformanssitaiteilijalla. VOI VIDEO, laitan kamat myyntiin... Itse itseäni lainaten: nyt olen kuullut sitten Blue Suede Shoesin haitarilla soitettuna (n. 6 minuutin kohdalla). Nyt jos joku tulee vielä väittämään, että haitarilla voi soittaa rokkia, NIIN EI SILLÄ VAIN VOI!!!!!!! |
Tankero 15.11.2005 15:44:11 | |
---|
Haa, Aaltosen "tukikohta" on Walon talo Oulussa.. eikös?? Oon kuullu.. en oo vielä päässy ite käymään sielä. ohi olen kyllä pyöräilly =) Ja Aaltonen pittää tanssikursseja Torniosaki. Sinnekkään en oo vielä päässy. Damn.. Kannattaa mennä. Sillä on usein yks huippuopettaja matkassa. Jopa Manjaana on sen kynsissä oppinut. |
manjaana 15.11.2005 15:46:36 | |
---|
Kannattaa mennä. Sillä on usein yks huippuopettaja matkassa. Jopa Manjaana on sen kynsissä oppinut. No jaa taas, kynsissä ja kynsissä..... Aina kax kertaa, pyytää ja olla ilman... |
faith 15.11.2005 15:47:25 | |
---|
Kannattaa mennä. Sillä on usein yks huippuopettaja matkassa. Jopa Manjaana on sen kynsissä oppinut. Joo, no mie oon muuttamassa siihen kulmille, eli varmaan pyörähtelen siellä ainaki jossaki vaiheessa.. mie kyllä oon niin toivoton ettei mitkään huippuopettajat auta ;) |
manjaana 15.11.2005 15:50:35 | |
---|
Joo, no mie oon muuttamassa siihen kulmille, eli varmaan pyörähtelen siellä ainaki jossaki vaiheessa.. mie kyllä oon niin toivoton ettei mitkään huippuopettajat auta ;) No mutta, sehän riippuu vaan siitä mitä neiti haluvaa oppia.. ;o) Aina kax kertaa, pyytää ja olla ilman... |
faith 15.11.2005 15:52:16 | |
---|
No mutta, sehän riippuu vaan siitä mitä neiti haluvaa oppia.. ;o) puoliammattilaiseksi tietnki, vähintään. mulla on aina realistiset tavotteet *hehheh* |
Tankero 15.11.2005 15:56:09 | |
---|
No jaa taas, kynsissä ja kynsissä..... No miten vaan. Sovi keskenäs. ;) |
Tankero 15.11.2005 15:57:04 | |
---|
puoliammattilaiseksi tietnki, vähintään. mulla on aina realistiset tavotteet *hehheh* Mutta millä alalla? Tämä opettaja on monihyväinen. |
faith 15.11.2005 16:05:19 | |
---|
Mutta millä alalla? Tämä opettaja on monihyväinen. no sitä tanssimista mie lähinnä aattelin *naur* |
jeppeq 15.11.2005 19:13:03 | |
---|
siellä ois varmaan mielenkiintosta olla keikalla, siis soittamassa? =) Oltiin kerran, ja jos löydän vielä sen etukäteisraiderin, jossa ilmoitettiin halutut soitettavat lajit tempoineen, niin kopioin sen tänne sivustolle yks'yhteen. Siinä voi jokainen soittaja hetken miettiä, että...ohjeita on monenlaisia. Etin tuota paperia viikonloppuna. ..ja nimen selvennys.. |
faith 15.11.2005 21:46:00 | |
---|
Mutta millä alalla? Tämä opettaja on monihyväinen. ..ja mie luen tuon sanan joka kerta että "omahyväinen" =D |
poppamies 15.11.2005 22:02:37 (muokattu 15.11.2005 22:04:39) | |
---|
Tulin juuri tanssitunnilta. Jiveä edelleen. Kyllä joutuu pitään kieltä keskellä suuta ja jopa purra hammasta. Pyörityksiä käden alta molempiin suuntiin. Irtiheittoja. Lantiopotkuja (bumtsibum) ja puolenvaihtoa selän takaa. Kaikki tämä puolesstoista tunnissa. Sitten pitäis vielä tietää mitä tekee...kyllä on paljon helpompaa soittaa vain. Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN! |
faith 15.11.2005 22:38:36 | |
---|
Tulin juuri tanssitunnilta. Jiveä edelleen. Kyllä joutuu pitään kieltä keskellä suuta ja jopa purra hammasta. Pyörityksiä käden alta molempiin suuntiin. Irtiheittoja. Lantiopotkuja (bumtsibum) ja puolenvaihtoa selän takaa. Kaikki tämä puolesstoista tunnissa. Sitten pitäis vielä tietää mitä tekee...kyllä on paljon helpompaa soittaa vain. No joo, me käytiin nuo fuskussa läpi. =) tanssin sen mun tanssinopen kans 2 kappaletta ja se opetti siinä "samalla" mulle puolet noista. puolet oli opeteltu yhessä. =) Hauskaa!! Tuosta puuttu vielä tuulimylly =) |
isojussi 15.11.2005 22:47:23 | |
---|
Tulin juuri tanssitunnilta.... HOHO - Meinaako Poppamies vetää sadetanssin? Opettaja opettaa ja rahaa saa, ostaa viinaa ja oksentaa. |
poppamies 15.11.2005 23:13:33 (muokattu 15.11.2005 23:14:54) | |
---|
HOHO - Meinaako Poppamies vetää sadetanssin? Se on vedetty jo. Kato ulos! Laitoin sellaisen 4-5 kuukauden sateen alulle. Sopiiko? Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN! |
manjaana 16.11.2005 00:02:27 (muokattu 16.11.2005 00:02:43) | |
---|
Se on vedetty jo. Kato ulos! Laitoin sellaisen 4-5 kuukauden sateen alulle. Sopiiko? HOHO..., ei ny oikei sovi, viittisix men vetää toiset piruetit viel? ;o)) Aina kax kertaa, pyytää ja olla ilman... |
R.Syke 16.11.2005 06:09:58 | |
---|
Se on vedetty jo. Kato ulos! Laitoin sellaisen 4-5 kuukauden sateen alulle. Sopiiko? -Käys tanssimassa vielä kunnon LUMISATEET että päästään ulkoileen! |
Rumpf 16.11.2005 09:57:57 | |
---|
Oltiin kerran, ja jos löydän vielä sen etukäteisraiderin, jossa ilmoitettiin halutut soitettavat lajit tempoineen, niin kopioin sen tänne sivustolle yks'yhteen. Siinä voi jokainen soittaja hetken miettiä, että...ohjeita on monenlaisia. Etin tuota paperia viikonloppuna. Tuota odotankin kyllä vesikielellä! Tästä on varmaan ollut juttua ennenkin, mutta yksi ongelma tässä tanssijoitten ja muusikoiden kommunikoinnissa on eri sanasto. Hyvä esimerkki siiihen on vaikka tempo. Monilla tanssikursseilla ja monet tanssijat myös käyttävät termiä tpm = tahtia/min. Muusikothan käyttävät taas termiä bpm = iskua/min. eli ns. metronomilukema. Jotkut käyttävät siitä myös lyhennettä M.M. "Soittajat kahville.... ja rumpali myös....." |
baron 16.11.2005 10:00:16 | |
---|
Tuota odotankin kyllä vesikielellä! Tästä on varmaan ollut juttua ennenkin, mutta yksi ongelma tässä tanssijoitten ja muusikoiden kommunikoinnissa on eri sanasto. Hyvä esimerkki siiihen on vaikka tempo. Monilla tanssikursseilla ja monet tanssijat myös käyttävät termiä tpm = tahtia/min. Muusikothan käyttävät taas termiä bpm = iskua/min. eli ns. metronomilukema. Jotkut käyttävät siitä myös lyhennettä M.M. Muusikko BPM (beats per minute) Englantilainen (ja kansainvälinen) tanssija BPM (bars per minute) Jenkkitanssija MPM (measures per minute) My name is Baron, Sir Baron. |