Aihe: Hajuvesi-Kilta I
1 2 3 4 512 13 14 15 16 17
manjaana
06.01.2006 23:27:09
Ootko Manjis käyny koskaan tuolla Siuntion pesulassa, kun siellä on ollut bändi?
Onko siellä ketään muita, kun niitä kylpylän kuntoutettavia?

Enpä oo useaan vuoteen käynyt, kun samalla vaivalla ajelee edemmäskin..

Mut on siel teidänki kulmil paljon jengiä jotka mahtas ottaa kyytiin...
Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli
kuunsirppi
06.01.2006 23:30:50
Enpä oo useaan vuoteen käynyt, kun samalla vaivalla ajelee edemmäskin..

Mut on siel teidänki kulmil paljon jengiä jotka mahtas ottaa kyytiin...

ai, jotka käy noissa paikoissa, joissa sinäkin???

Siuntiossa näkyy nettisivujen perusteella olevan levymusaa, paitsi esim. ens viikolla on torstaina joku duo ja sitten lauantaina Timin trio ja tiistaina on karaoketanssit.
Noi viikonloput on aina vähän huonoja siitä, että aina ollaan joko toinen, tai molemmat menossa lauantaina. Siis töissä.....nytkin toi isäntä oli viime viikonlopun mökillä ja töissä, tän viikonlopun töissä, ens viikonloppu ollaan molemmat menossa, se risteilyllä ja minä siellä Tampesterin reissussa...sitte on taas keikkoja ja ....ei me oikeesti päästä koskaan lauantaina yhdessä minnekään. Pitäs vaan lähtee viikolla joku arki-ilta
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
manjaana
06.01.2006 23:37:03

Siuntiossa näkyy nettisivujen perusteella olevan levymusaa, paitsi esim. ens viikolla on torstaina joku duo ja sitten lauantaina Timin trio ja tiistaina on karaoketanssit.
Noi viikonloput on aina vähän huonoja siitä, että aina ollaan joko toinen, tai molemmat menossa lauantaina. Siis töissä.....nytkin toi isäntä oli viime viikonlopun mökillä ja töissä, tän viikonlopun töissä, ens viikonloppu ollaan molemmat menossa, se risteilyllä ja minä siellä Tampesterin reissussa...sitte on taas keikkoja ja ....ei me oikeesti päästä koskaan lauantaina yhdessä minnekään. Pitäs vaan lähtee viikolla joku arki-ilta

Olin kerran tossa Korpilammella(historiaa), siel duo joku, antakee anteeksi muusikot!!! Se oli elämäni hirvein musiikkipläjäys, kiipparisti oli kai vetäny kaik biisit koneel ja ne nyt tietty meni ja lady lauloi, mut sit joku pyyti jenkalle paria, mies nolon näköisenä kaiveli namiskoita ja eihän sillä ollu toista jenkkaa joten hän sitten "soitti" sen ihan ite, voi hyvänen aika sentään, mutta tulipa ihan sääli sitä miesparkaa, ei tainnu mennä kohilleen mikään, kun mun friidukin soittaa paremmin korvakuulolta.. ;o(

Tuossa syy, miks en nois kuppilois paljoa käy....
manjaana
06.01.2006 23:37:39

Juuri näin!
EP
06.01.2006 23:39:40
Olin kerran tossa Korpilammella(historiaa), siel duo joku, antakee anteeksi muusikot!!! Se oli elämäni hirvein musiikkipläjäys, kiipparisti oli kai vetäny kaik biisit koneel ja ne nyt tietty meni ja lady lauloi, mut sit joku pyyti jenkalle paria, mies nolon näköisenä kaiveli namiskoita ja eihän sillä ollu toista jenkkaa joten hän sitten "soitti" sen ihan ite, voi hyvänen aika sentään, mutta tulipa ihan sääli sitä miesparkaa, ei tainnu mennä kohilleen mikään, kun mun friidukin soittaa paremmin korvakuulolta.. ;o(

Tuossa syy, miks en nois kuppilois paljoa käy....

HO HO! Oliks' se duo joku: Juoko doku?
EP
06.01.2006 23:41:16
HO HO! Oliks' se duo joku: Juoko doku?

NON NI! Toi oli ASIIIIAAAA!
manjaana
06.01.2006 23:43:33
NON NI! Toi oli ASIIIIAAAA!

Heh, olis saattanu tehä terää ottaakkin joku kuppi poikineen, olis oikeat valkoset saattanut löytyä..
kuunsirppi
06.01.2006 23:43:51
Juuri näin!

No voi hitsi. Mistä sen sitten tietää, ketä täältä käy.....
Riksteri
06.01.2006 23:52:17
On tuo hassua! Mulle nimittäin ihan maksetaan jos mie siellä lähen mutkin käymään. :)

Tässä tulee esiin tuo amatöörin ja ammattilaisen ero :) Amatööri (hajuvesikielellä 'rakastaja'), joutuu maksamaan siitä, mistä ammattilainen (prof) saa maksun. No, olihan tuossa vaihtoehtona tuo Wanhan Tanssikellari, mutta taksikyydt, illan juomiset yms. nostaisivat illan hinnan helposti tuonne parinsadan euron tietämille. Ja mistä sen tietää, jos vaikka kävisi kuin Baronille viime reissulla :)
Martso
06.01.2006 23:54:10
Tässä tulee esiin tuo amatöörin ja ammattilaisen ero :) Amatööri (hajuvesikielellä 'rakastaja'), joutuu maksamaan siitä, mistä ammattilainen (prof) saa maksun. No, olihan tuossa vaihtoehtona tuo Wanhan Tanssikellari, mutta taksikyydt, illan juomiset yms. nostaisivat illan hinnan helposti tuonne parinsadan euron tietämille. Ja mistä sen tietää, jos vaikka kävisi kuin Baronille viime reissulla :)

Hehe! Mun pitäs mennä Wanhan Kellariinki parin viikon päästä, mutta luulen saavani jopa siitäkin jonku korvauksen. Niin, ihan totta, tanssijat sen maksaa. :)
kuunsirppi
06.01.2006 23:54:39

Niin ja tuo Tanssikellari on yleensä niin tupaten täynnä, ettei siellä mahdu ees tanssiin. Edellistalvena käytiin siellä muutama kerta isännän kanssa niin, että mentiin jo viiden pintaan ja tanssittiin kolme tuntia; tosin levymusan tahtiin, mutta silloin siellä vielä mahtui tanssimaan. Sitten kun bändi tuli, niin ei enää voinu puhua tanssimisesta mitään, vaan semmosta nojailua ja heilumista :o/
kuunsirppi
06.01.2006 23:57:37
Hehe! Mun pitäs mennä Wanhan Kellariinki parin viikon päästä, mutta luulen saavani jopa siitäkin jonku korvauksen. Niin, ihan totta, tanssijat sen maksaa. :)

No voi hitsi....mihin aikaan alotatte? Mulla näkyy olevan yks kokous tona iltana, joka loppuu vasta puoli kymmenen aikoihin ja sitten matkat ja....olis kiva tulla moikkaan
Martso
07.01.2006 00:02:36
No voi hitsi....mihin aikaan alotatte? Mulla näkyy olevan yks kokous tona iltana, joka loppuu vasta puoli kymmenen aikoihin ja sitten matkat ja....olis kiva tulla moikkaan

Yleensä nuo torstait on 20 ->. Silleen mukavia, että bussilla pääsee vielä himaan.
kuunsirppi
07.01.2006 00:06:18
Yleensä nuo torstait on 20 ->. Silleen mukavia, että bussilla pääsee vielä himaan.

Taitaa mennä sitten vähän myöhäseks mun pääsy kuunteleen :o(

No, oonhan mä teitä kuullu tietysti monet kerrat, mutta ois voinu käydä moikkaamassa :o)
Martso
07.01.2006 00:11:21
Taitaa mennä sitten vähän myöhäseks mun pääsy kuunteleen :o(

Joo turhan tiukkaa tuosta noin sulle tulisi, kait.

No, oonhan mä teitä kuullu tietysti monet kerrat, mutta ois voinu käydä moikkaamassa :o)

Etköhän ehi myöhemminki. Ja voin sanoa, että et paljoa menetä. :)
kuunsirppi
07.01.2006 00:18:15
Etköhän ehi myöhemminki. Ja voin sanoa, että et paljoa menetä. :)

No älähän nyt vähättele....:o) Kyllä me vielä samoille mestoille osutaan ja sitten tuun morjestaan :o)
EP
10.01.2006 17:05:28
Haloo!
Käyttääkö kukaan Axee? Mielipiteitä, vetääkö puoleensa vai karkottaako loputkin?
jjussila
10.01.2006 17:31:01
Haloo!
Käyttääkö kukaan Axee? Mielipiteitä, vetääkö puoleensa vai karkottaako loputkin?

Tappaa kotona ja puutarhassa......
Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo
Tankero
10.01.2006 17:32:46
Tappaa kotona ja puutarhassa......

Pitää hyttyset ja basistit loitolla.
Varmasti, vissiin.
EP
10.01.2006 17:41:14
Pitää hyttyset ja basistit loitolla.

Ok, entäs toi Tabac ?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)