t.ampin vika korjattu - johtu kolhaisussa rikkoutuneen virtaliittimen korvan takaa irronneesta maajohdosta. Notta up yours, Isotalo! Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
isojussi: Mitä sitten?.....oikeus mielipiteeseemme että sen ilmaisemiseen. Juu, mä oon täällä ihan omalla nimellä. Mulle se on ihan sama, kamar*******ksi tunnustaudun mutta vetäkööt muut kukin vaikka vanhois verkkareis. Ei koske mua. Ja ei, liksat ei nouse vaikka olis mitä merkkejä, mut hauskempaa on tietää että joku laadun ja kestävyyden tae on olemassa. Kaikki tätäkin palstaa lukeneet tietää kyllä, että sä(kin) elät tällä duunilla, siksipä yllättikin että t.ampilla mennään. |
Isotalo: ...siksipä yllättikin että t.ampilla mennään. Mun tietääkseni yllättävän moni niillä leipänsä tekee. Tolla päätteellä jo toinen humpanturskuttaja - ja toi vika olis voinu olla ihan missä merkissä vaan. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |