half 01.06.2007 20:32:13 | |
---|
No niillä saa sopivan ilmeen aikaseksi... No, se selittääkin henkilökunnan ilmeen. Me otamme naapurikuppilassaa käynnistävät juomat, joilla ilme kyllä kirkastuu. |
omarklah 01.06.2007 20:55:51 | |
---|
Tänään varmistui, että pääsen mukaan - siispä tulen. Tää sit sanois tälleen... |
half 01.06.2007 21:17:37 | |
---|
Hank Guitar ei pääse paikalle, joten tulen yksin. |
isojussi 01.06.2007 21:34:24 (muokattu 01.06.2007 21:37:49) | |
---|
Tänään varmistui, että pääsen mukaan - siispä tulen. Huraa! Mistä hajen sut? Pärkkele muutes - meni huomenehtoo remonttihommiin - yks stnan kännikala kaatu mun kamojen päälle tänään ja tulos: Yks kaapin piuha toisesta liittimestä irti (onneksi on speakon) mutta kannettavan dvd-soittimen katkennut miniplugi vituttaa. Saako saatana mistään eres miniplugi - 3x naaras-rca piuhaa? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
kuunsirppi 01.06.2007 21:37:17 | |
---|
Tänään varmistui, että pääsen mukaan - siispä tulen. Nonni! Hyvä juttu! Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
jeppeq 01.06.2007 23:10:46 | |
---|
Saattaapi olla, että ajankuluks voin lähtee ajelemaan Lammille, mutta oletettavasti iltapäivästä, ja voi olla, että ajaudun ehtoolla kotia kohti. Mutta, kun ei tiedä, niin ei voi sanoa varmaks. Voin osallistua soittoonkin, jos annetaan mahdollisuus. Romppeita tuntuu olevan, ainakin jonkintasoiseen äänen päästöön. Ölpällä voinee lainata tarvittaessa omaan osuuteen. (ostan kaljaa padasjoen tien varresta!, TAI MUUALTA). Pöystilän (tai muun) osoite ei vielä selvillä, mutta selvinnee ajaessa, viiimeistään. "Aika vaikeaa on kuulla taakse miltä edessä kuulostaa" |
manjaana 01.06.2007 23:17:29 | |
---|
Saattaapi olla, että ajankuluks voin lähtee ajelemaan Lammille, mutta oletettavasti iltapäivästä, ja voi olla, että ajaudun ehtoolla kotia kohti. Mutta, kun ei tiedä, niin ei voi sanoa varmaks. Voin osallistua soittoonkin, jos annetaan mahdollisuus. Romppeita tuntuu olevan, ainakin jonkintasoiseen äänen päästöön. Ölpällä voinee lainata tarvittaessa omaan osuuteen. (ostan kaljaa padasjoen tien varresta!, TAI MUUALTA). Pöystilän (tai muun) osoite ei vielä selvillä, mutta selvinnee ajaessa, viiimeistään. Vallan ihQuu.... Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
manjaana 01.06.2007 23:17:57 | |
---|
Tänään varmistui, että pääsen mukaan - siispä tulen. Dodii, kyllä niistä kinkerit kehkeytyy... :o) Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
Anonymous-jazz 02.06.2007 00:04:11 (muokattu 02.06.2007 00:04:26) | |
---|
Huraa! Mistä hajen sut? Pärkkele muutes - meni huomenehtoo remonttihommiin - yks stnan kännikala kaatu mun kamojen päälle tänään ja tulos: Yks kaapin piuha toisesta liittimestä irti (onneksi on speakon) mutta kannettavan dvd-soittimen katkennut miniplugi vituttaa. Saako saatana mistään eres miniplugi - 3x naaras-rca piuhaa? Mulla on kyllä pari tuollaista joihin toiseen 2 kpl plugi-adaptereita. Joita otan messiin. http://www.thomann.de/fi/the_sssnake_yrk2030.htm Juristi-isä pojalleen: "Tanssiorkesterin rummunlyöjä, onpa siinäkin ammatti". |
isojussi 02.06.2007 00:52:46 | |
---|
Mulla on kyllä pari tuollaista joihin toiseen 2 kpl plugi-adaptereita. Joita otan messiin. http://www.thomann.de/fi/the_sssnake_yrk2030.htm eeeeiiii - se on semmonen, mihnä mänöö stereoääni + kuva. Mutta sitä ei ny kyllä Pöystilässä tarvita. Kaapinpiuha ei oo ongelma. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Timi 02.06.2007 10:08:22 | |
---|
Baroniin voi aina luottaa. Onneksi show hommissa nykyään syödään sama ruokaa IHMISTEN kanssa. Joskus voidaan valita keittiöstä onneksi ihan itse! Kylmän viileesti! |
baron 02.06.2007 10:56:56 | |
---|
Joskus voidaan valita keittiöstä onneksi ihan itse! Joo, mulla kun on tuo ruokavaliovamma niin jos ei ruoka näytä hyvältä, sanon että tuo ei mulle käy ja tilaan à la carte ja muut bändin jäsenet vääntää pitsaa ja mä pihviä. Money for nothin' and chicks for free |
mack the knife 02.06.2007 11:17:24 | |
---|
Mulle on ollu pienestä pitäen ihan sama, mitä ruokaa on kun vaan on. Jos on soittaja, niin ei se vielä sitä tarkoita, että ei tarvitse henkilökunnan ruokaa syödä. Kyllä sais nekin valittaa vuodesta toiseen, jos se nyt niin hirveää on. Ei muuta kuin lautanen tyhjäksi ja työmaalle, samaksi oksennukseksi se mahassa muuttuu. COVS n:o 1. |
half 02.06.2007 11:21:55 | |
---|
Mulle on ollu pienestä pitäen ihan sama, mitä ruokaa on kun vaan on. Jos on soittaja, niin ei se vielä sitä tarkoita, että ei tarvitse henkilökunnan ruokaa syödä. Kyllä sais nekin valittaa vuodesta toiseen, jos se nyt niin hirveää on. Ei muuta kuin lautanen tyhjäksi ja työmaalle, samaksi oksennukseksi se mahassa muuttuu. Näin, kirvesmiehen asenne. Komp. |
KoskPaavo 02.06.2007 14:00:50 | |
---|
Saattaapi olla, että ajankuluks voin lähtee ajelemaan Lammille, mutta oletettavasti iltapäivästä, ja voi olla, että ajaudun ehtoolla kotia kohti. Mutta, kun ei tiedä, niin ei voi sanoa varmaks. Voin osallistua soittoonkin, jos annetaan mahdollisuus. Romppeita tuntuu olevan, ainakin jonkintasoiseen äänen päästöön. Ölpällä voinee lainata tarvittaessa omaan osuuteen. (ostan kaljaa padasjoen tien varresta!, TAI MUUALTA). Pöystilän (tai muun) osoite ei vielä selvillä, mutta selvinnee ajaessa, viiimeistään. Padasjoen ja Tuuloksen välillä on opaste sinne Pöystilään "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
kuunsirppi 02.06.2007 14:59:34 | |
---|
Mun kosketinesa sanoi, että kannattais ajaa Hyvinkään läpi ja siitä sitten suunnistaa Pöystilään. Navigaattori ohjaa jostain kauempaa. Mikähän olis viisain/lyhin reitti täältä, kun lähdetään Hämeenlinnan moottoritietä Tampesterin suuntaan? Jos koukkaan Hyvinkäälle, niin kait toi navigaattori siitäkin sitten osaa, mutta viekö kovin pitkän reitin kautta, hä? Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
manjaana 02.06.2007 15:08:47 | |
---|
Mun kosketinesa sanoi, että kannattais ajaa Hyvinkään läpi ja siitä sitten suunnistaa Pöystilään. Navigaattori ohjaa jostain kauempaa. Mikähän olis viisain/lyhin reitti täältä, kun lähdetään Hämeenlinnan moottoritietä Tampesterin suuntaan? Jos koukkaan Hyvinkäälle, niin kait toi navigaattori siitäkin sitten osaa, mutta viekö kovin pitkän reitin kautta, hä? Hyvinkään kautta mäkin katoin sillon sen ajan sulle, vajaa 2h ja 162km.. Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
kuunsirppi 02.06.2007 15:11:42 | |
---|
Hyvinkään kautta mäkin katoin sillon sen ajan sulle, vajaa 2h ja 162km.. No joo, mä katoin just tosta Eniron karttahausta lyhimmän reitin, niin siitä se ohjas. Kurvataan sinne ja katotaan, minne joudutaan :o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
manjaana 02.06.2007 15:13:18 | |
---|
No joo, mä katoin just tosta Eniron karttahausta lyhimmän reitin, niin siitä se ohjas. Kurvataan sinne ja katotaan, minne joudutaan :o)) Aika simppeliltä näytti, kun E12 saa pösötellä, koukkaa vaan 53 kun tulee vastaan. Kun sormi osoittaa kuuta, typerys katsoo sormea.. |
mack the knife 02.06.2007 17:30:17 | |
---|
No ei se kyllä ole varmaan kovinkaan vaikea. Älkää ottako paineita. COVS n:o 1. |