Aihe: Hajuvesi-Kilta I
1 2 3 4 511 12 13 14 15 16 17
faith
06.01.2006 21:36:57
Sopinee joillekkin tuokin, ite suosin hiukan eri tyyppisiä..

No joo, ne on sitte asia erikseen =) mutta tuli mieleen ku jäin miettiin niitä eteerisiä öljyjä.
En ole blondi enkä missityyppinen...
manjaana
06.01.2006 21:38:48
No joo, ne on sitte asia erikseen =) mutta tuli mieleen ku jäin miettiin niitä eteerisiä öljyjä.

Siel Indonesias kävin sellai 4h hierontasession, misä käytettiin vaikka mitä litkuja ja kuorinta zydeemejä, oli kyllä aikas kepeä olo sen perästä... ;o)
Edestä kuin enkeli, takaa kuin mankeli
kuunsirppi
06.01.2006 21:56:17
Huomenta! Vetäsin kahden ja puolen tunnin päikkärit ja just heräsin....
Mulla pitää noi öljytkin olla hajusteettomia :o/
Lauloin sulle, sulle vain mä lauloin. Tanssin sulle, sulle vain.
EP
06.01.2006 21:59:21

Mistähän muuten kaikki noi allergiat nykyään johtuu?
faith
06.01.2006 22:01:35

Voi että.. minen oo kyllä nukkunu.. ensin kävin luistelemassa ja sitte kuntoilin ;)

Se on kyllä harmi jos ei kestä noita tuoksuja.. Mutta on ne hierontaöljyt ihan ok ilmanki tuoksuja, jos joku vain suostuis hieroon *wirn*
faith
06.01.2006 22:04:13
Siel Indonesias kävin sellai 4h hierontasession, misä käytettiin vaikka mitä litkuja ja kuorinta zydeemejä, oli kyllä aikas kepeä olo sen perästä... ;o)

ai ku kuulostaa kivalta =) mulle riittäis ihan vain oikean hierojan suorittama kokohieronta.. mutta ku ei raski kustantaa semmosta.
kuunsirppi
06.01.2006 22:07:04
ai ku kuulostaa kivalta =) mulle riittäis ihan vain oikean hierojan suorittama kokohieronta.. mutta ku ei raski kustantaa semmosta.

puolentoista viikon päästä olis taas kokoroppakäsittely urheiluhierojalla :o)
40 eur/ 1,5 h
kuunsirppi
06.01.2006 22:08:00
Mistähän muuten kaikki noi allergiat nykyään johtuu?

sen kun tietäiskin...:o/ Paska homma jokatapauksessa. Kaikki tuoteselosteet tutkittavat tarkkaan ja sitte ku vielä meinaa tukehtua hajuvesiin/partavesiin, niin ei oo kivaa :o(
kuunsirppi
06.01.2006 22:08:42
Voi että.. minen oo kyllä nukkunu.. ensin kävin luistelemassa ja sitte kuntoilin ;)

Se on kyllä harmi jos ei kestä noita tuoksuja.. Mutta on ne hierontaöljyt ihan ok ilmanki tuoksuja, jos joku vain suostuis hieroon *wirn*

Mä kävin kans päivällä ukkokullan kans tekemäs oikeen hikilenkin pitkästä aikaa. Oli kiva kävellä, mutta vähän oli liukasta
Riksteri
06.01.2006 22:11:58
puolentoista viikon päästä olis taas kokoroppakäsittely urheiluhierojalla :o)
40 eur/ 1,5 h

Tosi halpaa mielestäni. Ajattelin jäädä tänä iltana kotiin, kun tuo 40 eur ei riittäisi puolentoista tunnin hajuvesi- ja kokokroppakäsittelyyn missään tanssipaikassa ...
kuunsirppi
06.01.2006 22:19:12
Tosi halpaa mielestäni. Ajattelin jäädä tänä iltana kotiin, kun tuo 40 eur ei riittäisi puolentoista tunnin hajuvesi- ja kokokroppakäsittelyyn missään tanssipaikassa ...

Mun mielestä toi ei oo kans ollenkaa paha hinta ja käsittely on oikeesti hyvä. Siis tuo hieroja hieroo reilusti, niin että tuntuu.
Kävin maanantaina terv.keskuksen fysioterapiaosastolla, jossa joku tyttö "hieroi" mun hartiat ja vaikka sanoin, että mua saa hieroo ihan reippaasti ja voimakkaasti, niin siinähän tuo sitten hiveli ja täytyy sanoo, että oli kyllä ajan tuhlausta. Makso tosin 6 eur ja kesti kait 20 min.

Kyllä on käsittelyllä ja käsittelyllä eroo.
Riksteri
06.01.2006 23:03:42
Mun mielestä toi ei oo kans ollenkaa paha hinta ja käsittely on oikeesti hyvä. Siis tuo hieroja hieroo reilusti, niin että tuntuu.
Kävin maanantaina terv.keskuksen fysioterapiaosastolla, jossa joku tyttö "hieroi" mun hartiat ja vaikka sanoin, että mua saa hieroo ihan reippaasti ja voimakkaasti, niin siinähän tuo sitten hiveli ja täytyy sanoo, että oli kyllä ajan tuhlausta. Makso tosin 6 eur ja kesti kait 20 min.

Kyllä on käsittelyllä ja käsittelyllä eroo.

Hetken harkitsin josko lähtisi täältä Helsingistä suhaamaan Hattulan Satulinnaan fysioterapiaan, mutta onneksti tulin järkiini. 40 senttiä kilometri, 200 kilsaa, pääsylippu toistakymppiä, narikkamaksu ja vaikka vielä joisi vetensä niistä tussilla merkatuista kertakäyttömukeista, tulisi illalle hintaa yli sata euroa kuitenkin. Ja vielä lymfahieronnasta ... Oopperaankin pääsee halvemmalla!
kuunsirppi
06.01.2006 23:18:39
Hetken harkitsin josko lähtisi täältä Helsingistä suhaamaan Hattulan Satulinnaan fysioterapiaan, mutta onneksti tulin järkiini. 40 senttiä kilometri, 200 kilsaa, pääsylippu toistakymppiä, narikkamaksu ja vaikka vielä joisi vetensä niistä tussilla merkatuista kertakäyttömukeista, tulisi illalle hintaa yli sata euroa kuitenkin. Ja vielä lymfahieronnasta ... Oopperaankin pääsee halvemmalla!

No on toi kallista lystiä tuokin. Mua kanssa harmittaa, kun ei oo tässä lähellä mitään paikkaa, jossa kävis vähän kuuntelemassa musaa ja vähän humpalla.
Kattelin just Siuntion kylpylänkin tarjontaa, muttei sielläkään mitään kummosta oo. Melkein levytansseja. Ens viikon lauantaina olis Timin bändi, mutta silloin on tietysti oma keikka, ettei pääse silloinkaan.
Olis kiva käydä vaikka joskus arki-iltanakin vähän pyörähtämässä.
manjaana
06.01.2006 23:22:29

Hyvä päätös, kannattaa tulla sinne vasta huomenna.. *virn*
kuunsirppi
06.01.2006 23:23:47
Hyvä päätös, kannattaa tulla sinne vasta huomenna.. *virn*

No oothan sä siellä...mä jo aattelin, että minne oot hukkunut :o)

Nyt ei varmaan nukuta koko yönä, kun nukuin illalla ne päikkärit :o/
Kait sitä nyt sitte kukkuu täällä aamuyöhön asti...
Martso
06.01.2006 23:24:35

On tuo hassua! Mulle nimittäin ihan maksetaan jos mie siellä lähen mutkin käymään. :)
kuunsirppi
06.01.2006 23:25:01
Ootko Manjis käyny koskaan tuolla Siuntion pesulassa, kun siellä on ollut bändi?
Onko siellä ketään muita, kun niitä kylpylän kuntoutettavia?
manjaana
06.01.2006 23:25:32

En mäkään täällä raaski, tuolla makso tuo 4h 28 ekee ja seuraava kerta puoleen hintaan, siihen kuulu kaikki, käsi-, jalka ja kasvohoidot, noiden hierontojen ja muiden lisäksi, kyllä tunsi itsensä hemmotelluksi..
kuunsirppi
06.01.2006 23:25:49
On tuo hassua! Mulle nimittäin ihan maksetaan jos mie siellä lähen mutkin käymään. :)

tasan ei käy onnenlahjat .o))
kuunsirppi
06.01.2006 23:26:43
En mäkään täällä raaski, tuolla makso tuo 4h 28 ekee ja seuraava kerta puoleen hintaan, siihen kuulu kaikki, käsi-, jalka ja kasvohoidot, noiden hierontojen ja muiden lisäksi, kyllä tunsi itsensä hemmotelluksi..

ei ollu paha *huokaus*
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)