Anonymous-jazz 19.05.2012 01:57:50 | |
---|
Lucky 7: Herra suurvisiiri oli eilen paikalla, muttei ohjeistanut. Kyl se viel ohjeistaa "In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act"
- George Orwell |
Lucky 7 20.05.2012 13:11:19 | |
---|
Ilmeisesti keräs aineistoo, niin voi lasauttaa oikeen tulisesti seuraavan kerran. TÄ? |
rintapek 20.05.2012 13:23:45 | |
---|
Lucky 7: Ilmeisesti keräs aineistoo, niin voi lasauttaa oikeen tulisesti seuraavan kerran. Tarttisko mun laittaa sille vapaalippu stressiklubin seuraavalle keikalle? Sais nimittäin aineistoo niipal, et vois pariks vuosikymmeneks jättää muut bändit rauhaan. One kind of music only - the good kind |
Mesa/Boogie 09.12.2012 20:53:37 | |
---|
|
jape2 09.12.2012 21:38:58 | |
---|
Hevonen, hevonen, kana. Vielä tampereen uikuttaja on hengissä. Soettakkee humppoooooooo! |
Epämuusikko 09.12.2012 21:45:43 | |
---|
Kovaa laittoa! "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Einherjar 09.12.2012 23:46:29 (muokattu 09.12.2012 23:47:07) | |
---|
Melekosta laittoa :D Tällä tyypillä pitäisi oikeasti kirjoitella sellainen pidempi opasvihkonen bändeille. "Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja |
Roadari 10.12.2012 13:49:23 | |
---|
Viva la avohoito "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |
arto1 10.12.2012 17:32:32 | |
---|
On kaverilla vissiin lääkkeet taas lopussa.... Saatte ruokaa, kun ihmiset on syöneet... |
ÄM 10.12.2012 17:36:23 | |
---|
Että oikein on myös äänitekniikkakin hallussa. Tästähän kannattais nyt jo ruveta tekemään dukumenttia. Herra varmaan mielellään kertoisi totuuksiaan televisiossa. Siihen vois joku bändi lähteä messiin; ylijohtaja vois pitää pienen kurssin orkesterille, käytäis tyyli tyyliltä rauhassa läpi, että miten sitä musaa tulee soittaa. Päälle vielä äänitekniikan kurssi. Paneelikeskusteluun mukaan ylijohtaja, sekä eturivin musiikin ammattilaisia, että äänitekniikan ammattilaisia. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
isojussi 10.12.2012 17:49:22 | |
---|
Mesa/Boogie: ...to be continued... Nappasin tän Hurman poikain fb-sivulta, mutta eiköhän näitä ala ilmaantumaan muillekin pikapuoliin. Ansainnee siis paikkansa myös täällä... https://dl.dropbox.com/u/31004921/kirje.jpg Tossa on kyllä tavallaan tietty järkikin... Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
Lennu 10.12.2012 20:28:14 | |
---|
isojussi: Tossa on kyllä tavallaan tietty järkikin... Mutta tuo paneutuminen asiaan kyllä herättää epäilyksiä mielenterveyden suhteen. no is any good musics maked anymore... |
rintapek 10.12.2012 20:28:43 | |
---|
isojussi: Tossa on kyllä tavallaan tietty järkikin... IsoJussi hei... Mä pidän sinua fiksuna, asiaan keskittyneenä ja oman hommansa taatusti hoitavana henkilönä, joka taatusti hoitaa oman hommansa pieteetillä ja antaa rahalle vastinetta taatusti riittävästi. En usko olevani väärässä? Tää tanssimusan ylipääjohtaja taas toivoo casiorkesteria, metronomia ja kaikkea muuta sillä oletuksella, et bändi korvaa ghettoblasterin/levysoittimen/whatever, eikä toisinpäin. Jos toi tanssimusaylipääpäällikkö eksyis mun nurkkakippolaan, ni portsari heittais sen ulos kolmessa sekunnissa, koska hän häiritsisi paitti bändin keikkaa, ni myös mun shakkimatsia. One kind of music only - the good kind |
EP 10.12.2012 21:16:09 | |
---|
isojussi: Tossa on kyllä tavallaan tietty järkikin... On toisaalta joo, vaikka onkin (ehkä tahallaan) sekoiteltu asioita? |
Thefish 10.12.2012 21:50:43 | |
---|
ÄM: Että oikein on myös äänitekniikkakin hallussa. Tästähän kannattais nyt jo ruveta tekemään dukumenttia. Herra varmaan mielellään kertoisi totuuksiaan televisiossa. Siihen vois joku bändi lähteä messiin; ylijohtaja vois pitää pienen kurssin orkesterille, käytäis tyyli tyyliltä rauhassa läpi, että miten sitä musaa tulee soittaa. Päälle vielä äänitekniikan kurssi. Paneelikeskusteluun mukaan ylijohtaja, sekä eturivin musiikin ammattilaisia, että äänitekniikan ammattilaisia. Erityisesti huomioni kiinnittyi tohon eq:ta käsittelevään osioon. Mähän oon ollut vuosikaudet väärässä, hitto!! Sali korjaa eq:ta, mikä timanttinen oivallus - olen valaistunut :D "This motherfucker can play AND dance!" - Paul Jackson |
KoskPaavo 10.12.2012 22:03:10 | |
---|
Temponäkemykset poikkeavat mun vastaavista 1 x 4, lähes. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
pekkajau 10.12.2012 23:06:58 | |
---|
Lennu: Mutta tuo paneutuminen asiaan kyllä herättää epäilyksiä mielenterveyden suhteen. Ilmeisesti "naistenhaulla" ei ole ollut paljon hakijoita? Jätkää pimpittää ja sehän on aina ollut perinteisesti orkesterin vika jos "asiasta" ei innostuta! |
bossguitar 11.12.2012 01:02:16 | |
---|
KoskPaavo: Temponäkemykset poikkeavat mun vastaavista 1 x 4, lähes. Tempot on tahtia/minuutissa. Tanssijat yleisesti käyttävät kyseistä yksikköä. Enkä oo koskaan ymmärtänyt muusikoiden valitusta siitä. Kuinka vaikeaa onkaan kolmijakoisessa tahtilajissa kertoa se tahtimäärä kolmella ja nelijakoisessa neljällä... Tällä konstilla saa kuka tahansa metronomin puutteessa esim. levyltä plokattua varsin tarkan tempon, kun kattoo kellosta 60s ja laskee tahdit. Mut koitapa samalla systeemillä laskea iskuja jossain 180bmp... |
KoskPaavo 11.12.2012 02:08:11 | |
---|
bossguitar: Tempot on tahtia/minuutissa. Tanssijat yleisesti käyttävät kyseistä yksikköä. Enkä oo koskaan ymmärtänyt muusikoiden valitusta siitä. Kuinka vaikeaa onkaan kolmijakoisessa tahtilajissa kertoa se tahtimäärä kolmella ja nelijakoisessa neljällä... Tällä konstilla saa kuka tahansa metronomin puutteessa esim. levyltä plokattua varsin tarkan tempon, kun kattoo kellosta 60s ja laskee tahdit. Mut koitapa samalla systeemillä laskea iskuja jossain 180bmp... Ok, mulla on neljäsosia/minuutti. En oo valittanut, humppa on 116, tango 112, valssi 157,duurivalssi 164-170, medium beat 114-120, hidas beat 80-88 jne. Toivottavasti en kuulostanut miltään ylijohtajalta , jokainen bändi vetää just niinko pitää, hyvä. "Quidquid Latine dictum sit, altum videtur." |
baron 11.12.2012 07:56:23 (muokattu 11.12.2012 07:58:37) | |
---|
bossguitar: Mut koitapa samalla systeemillä laskea iskuja jossain 180bmp... BPM tanssijoiden mukaan bars per minute, soittajien beats per minute eli ei mikään yksiselitteinen yksikkö. (Tosin amerikassa tanssijat käyttää MPM: measures per minute) You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |