manjaana 10.11.2005 10:47:07 | |
---|
Mieshän voi seistä paikallaan ja korkeintaan vähän notkistella povia ja siitä siten pyöritellä mummoa. Juuripa näinkin.. Kappaleparin jälkeen daami on kuumissaan ja mies voimissaan.. ;o)) Yhtä tarpeeton kun karjun nännit... |
poppamies 10.11.2005 11:47:53 | |
---|
No empä tiiä, mitä tuolla oon veivannu niitä.. en tiiä onko mulle sitte opetettu huonosti, mutta aikalailla samanlaisia ne on, fuskusta jää vaan se pomppiminen pois ;) eli samantyylisiä vuoroja voi soveltaa molempiin ja se perusrytmitys on sama. Kylää sinulle on opetettu aivan oikein. Muuten sama fuskun kanssa mutta ne steppiaskeleet jää pois... Fusku tulee ruotsikielen sanasta "fuska", jolla on vähän sellainenkin tarkoitus että "oikaisemalla oikaistaan" ja mennään sieltä missä aita on matalin. Myytävänä Fender 15" 150W bassoelementti! Ehjä ja EDULLINEN! |
Riksteri 10.11.2005 12:12:23 | |
---|
Tämä jiven ja fuskun välinen ero on vähän sama juttu kuin kanteleella ja kitaralla. Kielien määrässä vain fuskataan :) |
Sertzo S 10.11.2005 12:18:28 (muokattu 10.11.2005 12:19:28) | |
---|
Viimeksi tanssin viime kesänä kesämökillä, pihanurmella humppamiittiviehkotar Manjaanan kanssa hetken humpaa ilman taustamusaa. En ole mikään tanssi-innokas, mutta kännipäissään on joskus mukava koikkelehtia samalla jotain musaa kuunnellen. |
manjaana 10.11.2005 12:34:50 | |
---|
Viimeksi tanssin viime kesänä kesämökillä, pihanurmella humppamiittiviehkotar Manjaanan kanssa hetken humpaa ilman taustamusaa. En ole mikään tanssi-innokas, mutta kännipäissään on joskus mukava koikkelehtia samalla jotain musaa kuunnellen. Ilo minun ;o)) Mitä tuohon fuskuun tulee, niin sehän on mahottoman mukava tanssi, aikaa jää herkutteluun vaikka kuinka ja voi mennä vaikka foksina välillä jonkun kiekauksen.. Ei se ole niin vakavaa ;o) Yhtä tarpeeton kun karjun nännit... |
Musiikkia korville 10.11.2005 12:48:37 | |
---|
Ei se ole niin vakavaa ;o) Tuo olis tärkeä pointti kaikkien ymmärtää. Mua eniten nykytanssikultturissa risoo se, että osalla ihmisistä on liian vakava suhtautuminen tanssiin. Kaikki pitää toteuttaa tietyn kaavan ja tiettyjen sääntöjen mukaan. Sitten nuo tietyt ihmiset vetää kulmat kurtussa koko illan ja käy välillä valittamassa bändille kuinka musiikissa on jokin asia pielessä. Ihmettelen, että mihin on kadonnut se vanhojen aikojen ajatus siitä, että tansseihin mennään pitämään hauskaa... Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
jjussila 10.11.2005 14:17:30 | |
---|
Tuo olis tärkeä pointti kaikkien ymmärtää. Mua eniten nykytanssikultturissa risoo se, että osalla ihmisistä on liian vakava suhtautuminen tanssiin. Kaikki pitää toteuttaa tietyn kaavan ja tiettyjen sääntöjen mukaan. Sitten nuo tietyt ihmiset vetää kulmat kurtussa koko illan ja käy välillä valittamassa bändille kuinka musiikissa on jokin asia pielessä. Ihmettelen, että mihin on kadonnut se vanhojen aikojen ajatus siitä, että tansseihin mennään pitämään hauskaa... Kutakuinkin samaa mieltä; miks helevetissä siellä lavalla pitäisi venytellä naamaansa,kun tosikoita on siellä kaiteen toisellakin puolella...joo Just niin... ja kyllä jämpti on näin!?...joo |
manjaana 10.11.2005 14:29:22 | |
---|
Tuo olis tärkeä pointti kaikkien ymmärtää. Mua eniten nykytanssikultturissa risoo se, että osalla ihmisistä on liian vakava suhtautuminen tanssiin. Kaikki pitää toteuttaa tietyn kaavan ja tiettyjen sääntöjen mukaan. Sitten nuo tietyt ihmiset vetää kulmat kurtussa koko illan ja käy välillä valittamassa bändille kuinka musiikissa on jokin asia pielessä. Ihmettelen, että mihin on kadonnut se vanhojen aikojen ajatus siitä, että tansseihin mennään pitämään hauskaa... Täytyy nyt korjata, että kyllä mä suhtaudun tanssiin tosi vakavasti, on tärkein harrastukseni ja kuntoilumuotoni, käyn leirejä ja kursseja tms. ja niissä oon hyvinkin tosissani. Vaan lavoille menen pitämään hauskaa ja viihtymään, en osaisi kuvitella itseäni naama happamana seisoksimaan sinne. Naama kurtussa(ei kurtussa) ei vaan sovi meitsin imagoon... Yhtä tarpeeton kun karjun nännit... |
Musiikkia korville 10.11.2005 14:39:30 | |
---|
Täytyy nyt korjata, että kyllä mä suhtaudun tanssiin tosi vakavasti, on tärkein harrastukseni ja kuntoilumuotoni, käyn leirejä ja kursseja tms. ja niissä oon hyvinkin tosissani. Vaan lavoille menen pitämään hauskaa ja viihtymään, en osaisi kuvitella itseäni naama happamana seisoksimaan sinne. Naama kurtussa(ei kurtussa) ei vaan sovi meitsin imagoon... Täytyy korjata, etten tarkoittanut sua... Yleisesti ottaen sieltä vaan löytyy liikaa ihmisiä, joilla on naama norsun v*tulla ja kyse on sentään harrastuksesta tai hauskan pidosta. Pessimismi on aivan turhaa, ei se auta kuitenkaan mitään |
manjaana 10.11.2005 16:14:02 | |
---|
Täytyy korjata, etten tarkoittanut sua... Yleisesti ottaen sieltä vaan löytyy liikaa ihmisiä, joilla on naama norsun v*tulla ja kyse on sentään harrastuksesta tai hauskan pidosta. Tiesin ettet tarkoittanut. ;o)) Vakavasti ottaminen ja tuo norsun v*tulla oleminen on vaan mielestäni kaksi ihan eri asiaa... ;o/ Yhtä tarpeeton kun karjun nännit... |
kuunsirppi 10.11.2005 16:19:30 | |
---|
lauantaina ja sunnuntaina väännetään lattareita molemmat päivät viikonlopun kestävällä tanssikurssilla :o) Siinä sitä saa liikuntaa virsistä rokkiin |
manjaana 10.11.2005 16:22:05 | |
---|
lauantaina ja sunnuntaina väännetään lattareita molemmat päivät viikonlopun kestävällä tanssikurssilla :o) Siinä sitä saa liikuntaa Pahasti vihertää kateudesta miun nokkain... ;o((( Salsako?? Yhtä tarpeeton kun karjun nännit... |
faith 10.11.2005 17:00:21 (muokattu 10.11.2005 17:01:43) | |
---|
Kylää sinulle on opetettu aivan oikein. Muuten sama fuskun kanssa mutta ne steppiaskeleet jää pois... Fusku tulee ruotsikielen sanasta "fuska", jolla on vähän sellainenkin tarkoitus että "oikaisemalla oikaistaan" ja mennään sieltä missä aita on matalin. Tätäpä just tarkotin. ja ku fuskua on helppo sotkee foksiin, eli yhistellä niitä vuoroja.. tulee tanssista vaihtelevampaa. =) E: Sori manjis, en lukenu tuonne asti että sulla oliki just sama juttu mainittuna*heh* Kyllä sika syitä keksii.. maa jäässä tai kärsä kipiä. |
Anonymous-jazz 10.11.2005 17:23:13 | |
---|
Meikäläistä ei kyllä parketille saisi vaikka mitä maksettaisiin. "Paskan" musiikin tahdissa on aika ahdistavaa tanssia :) Let the music speak |
faith 10.11.2005 17:24:19 | |
---|
Nyt mie lähen tanssitunnille. ohjelmassa kertausta eli sambaa, fuskua, foxia, valssia ja tangoa, tai ainaki osaa noista =) Kyllä sika syitä keksii.. maa jäässä tai kärsä kipiä. |
häläppääjä 10.11.2005 17:30:27 | |
---|
Meikäläistä ei kyllä parketille saisi vaikka mitä maksettaisiin. "Paskan" musiikin tahdissa on aika ahdistavaa tanssia :) Mulle taas ei palio tartte maksaa, niin tanssaan vaikka yksin..Ja vaikka paska housusa jos tarvis vaatii..no ei sentään.. Lähetään |
Tankero 10.11.2005 22:41:44 | |
---|
Pahasti vihertää kateudesta miun nokkain... ;o((( Salsako?? Hei, ettekö taida olla väärällä palstalla. Eikö teidän pitäis mennä Turasik Parkkiin? |
manjaana 10.11.2005 22:42:55 | |
---|
Hei, ettekö taida olla väärällä palstalla. Eikö teidän pitäis mennä Turasik Parkkiin? Oot kyllä harvinaisen oikeessa... Yhtä tarpeeton kun karjun nännit... |
uruttaja 10.11.2005 22:43:27 | |
---|
Hei, ettekö taida olla väärällä palstalla. Eikö teidän pitäis mennä Turasik Parkkiin? Sinäpä sen sanoit. |
faith 10.11.2005 22:44:39 | |
---|
Nyt mie lähen tanssitunnille. ohjelmassa kertausta eli sambaa, fuskua, foxia, valssia ja tangoa, tai ainaki osaa noista =) jaahas. mentiin kaikkia noista, kiva taivutus tangossa (hiukset viistää maata jne......) x) Kyllä sika syitä keksii.. maa jäässä tai kärsä kipiä. |