Epämuusikko 19.12.2012 10:54:15 | |
---|
santeri.rajala: Ketä soittamasa? Ja tarkoittaako nevari tässä yhteydessä NGO:ta vai mitä? Hä? Kyllä kaikkiin. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Santukka 19.12.2012 11:11:12 | |
---|
Epämuusikko: Kyllä kaikkiin. Jaaha-ahaa. Kylläpäkait sitä vois tulla. |
omarklah 24.12.2012 11:03:30 | |
---|
Lavvantaina vuoden viimeinen veto - Yksityistilaisuus Koski TL Semmonev vanha kitara, jonka haljennutta kantta on koitettu tökeröstik korjatak kiiltävällä ja rämisevällä pellimpalalla, or ropro... |
baron 24.12.2012 12:23:54 | |
---|
omarklah: Lavvantaina vuoden viimeinen veto - Yksityistilaisuus Koski TL Samoin, Hauho privaattipartyt. Multa on tilattu kolme settiä jatsia trion kanssa (p, b, dr), kivointa mitä mä tiedän!! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
EP 24.12.2012 12:33:15 | |
---|
baron: Samoin, Hauho privaattipartyt. Multa on tilattu kolme settiä jatsia trion kanssa (p, b, dr), kivointa mitä mä tiedän!! "Oscar Peterson trio!" Hauhohan on oikea jazz pitäjä mm. vuosittainen Lautsia-jazz! |
Jucciz 25.12.2012 03:13:58 | |
---|
En tiedä. Mielenkiinnolla odotan. Muun muassa 21 laivakeikkapäivää peruuntui yms. veikeää. Ehkäpä uusi vuosi tuo uudet kujeet, aika näyttää. Waltavasti woimia WanhaWetäjälle. Ymmärrän tosi hyvin tuon tilanteen ja sen, että joskus on vaan pakko mennä: kyllä muakin ottaisi päähän ja rajusti poistua kesken joulunvieton läheisten luota. Joulu on yhdessäolon aikaa. Ajakaa varovasti, lunta on ja liukasta. Rajusti tsemppiä ja mahd. hyviä keikkoja kurjasta fiiliksestä huolimatta! Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
ferodoz 25.12.2012 08:31:57 | |
---|
Oulusta Tampereen kautta Alavudelle jossa illalla veto Liesussa. Hihhei.. Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin. |
Epämuusikko 25.12.2012 10:38:58 | |
---|
Jucciz: En tiedä. Mielenkiinnolla odotan. Muun muassa 21 laivakeikkapäivää peruuntui yms. veikeää. Miten tuo on edes mahdollista? Mitä sanoo soppari? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
ferodoz 25.12.2012 10:48:33 | |
---|
Epämuusikko: Miten tuo on edes mahdollista? Mitä sanoo soppari? Meilläkin peruuntui kokonainen viikonloppu Lprannan Ilonassa kahden päivän varoajalla. Sulkuaika oli kuukausi, mutta penniäkään ei toistaiseksi ole ravintolalta tullut. Syynä se että niitä ei kannata suututtaa jos meinataan saada vielä Ilonarundi ens vuodelle. Artistia kustaan silmään, toisaalta se oli kyllä tahaton vahinko, ja ohjelmatsto maksoi omistaan jotain korvausta. Ymmärrän tavallaan. Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin. |
Ukko 25.12.2012 11:37:52 | |
---|
ferodoz: Meilläkin peruuntui kokonainen viikonloppu Lprannan Ilonassa kahden päivän varoajalla. Sulkuaika oli kuukausi, mutta penniäkään ei toistaiseksi ole ravintolalta tullut. Syynä se että niitä ei kannata suututtaa jos meinataan saada vielä Ilonarundi ens vuodelle. Artistia kustaan silmään, toisaalta se oli kyllä tahaton vahinko, ja ohjelmatsto maksoi omistaan jotain korvausta. Ymmärrän tavallaan. Te ootte vaan väärällä alalla. Meillä huudetaan jo opiskelijoitakin keikkatöihin opiskelun lomassa. COVS jäsen nro 6 |
J_Mikkonen 25.12.2012 14:25:20 | |
---|
Latelenpa minäkin: tänään ja huomenna Oulun Apollo, tammikuun eka viikko Isabellalla keinumassa. |
ferodoz 25.12.2012 15:52:57 | |
---|
J_Mikkonen: Latelenpa minäkin: tänään ja huomenna Oulun Apollo, tammikuun eka viikko Isabellalla keinumassa. Mun vuosi vaihtuu KO baarin lauteilla, huippua! Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin. |
Jucciz 25.12.2012 15:53:31 | |
---|
Epämuusikko: Miten tuo on edes mahdollista? Mitä sanoo soppari? Kun ajoissa perutaan, pahoittelut riittää. Toisaalta, onhan laivakeikat nyt lähestulkoon aina paskaa. Töitä toki silti. Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Epämuusikko 25.12.2012 15:59:53 | |
---|
J_Mikkonen: Latelenpa minäkin: tänään ja huomenna Oulun Apollo, tammikuun eka viikko Isabellalla keinumassa. tuo viinaa. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Socialite 28.12.2012 18:11:24 | |
---|
Epämuusikko: tuo viinaa. Ja paljon...sillä ens viikolla mennään taas trio forrester -osastolla. Keskiviiva vilisee ja rahaa tulee! |
Roweami 29.12.2012 02:36:34 | |
---|
WanhaWetäjä: ...ja vielä bassokeikka, kielet pitää siis kalibroida sopivan löysälle ettei satu sormiin ja alapäät täysille, se on siinä! Sitä päivää odotellessa että topi tulee sanoon "oot muuten vitun huono basisti" ... Eikö kumminkin kannattaisi soittaa kunnolla, siellä turakaisissa voi olla sellaisiakin jotka kuulee. Nehän (turakaiset) viettävät vapaa-aikaansa, sinä (pitäisi olla) olet töissä. |
Lennu 29.12.2012 02:54:30 | |
---|
Roweami: Eikö kumminkin kannattaisi soittaa kunnolla, siellä turakaisissa voi olla sellaisiakin jotka kuulee. Nehän (turakaiset) viettävät vapaa-aikaansa, sinä (pitäisi olla) olet töissä. Niin eli ne voi lähtee koska vaan himaan, mutta WW:n pitää tumputtaa sitä vaihtobassoa aamunkoittoon asti. no is any good musics maked anymore... |
Roweami 29.12.2012 03:35:17 (muokattu 29.12.2012 03:35:47) | |
---|
Lennu: Niin eli ne voi lähtee koska vaan himaan, mutta WW:n pitää tumputtaa sitä vaihtobassoa aamunkoittoon asti. Niin kyllä, mutta voishan se soittaa joskus kakkosille ja nelosille tahi vaikka kaikille, aikansa kuluksi. |
WanhaWetäjä 29.12.2012 11:07:41 (muokattu 29.12.2012 11:11:29) | |
---|
Roweami: Eikö kumminkin kannattaisi soittaa kunnolla, siellä turakaisissa voi olla sellaisiakin jotka kuulee. Toki aina soitetaan niin hyvin kuin osataan, nuo mun hieman väritetyt tarinat olivat sarkasmia ja basistilegendaa jotka perustuvat perinnetietoon ja itse koettuun todellisuuteen. Mun ihan ekoja keikkoja oli normi "kootut teokset" tanssiveto jossa basisti/solisti ei takuula soittanut yhtään oikeaa ääntä ja basso oli kuvailemallani tavalla olevassa tehtaan vireessä ja soundi oli lähinnä tasasta huminaa. Sinänsä koomista että kamat olivat viimesen päälle, oli Fenderin jazzbasso tms ja joku helvetin iso rantasauna. Tämä peräkylän Pastorius kehtasi vielä joka biisin alussa kysyä hymyssä suin "mikä sävellaji?" Tämä oli ensimmäinen todella uskomaton (=ei vittu...ei noin voi soittaa!!!") ja osin järkyttäväkin kokemus tanssimusiikin ihmeellisestä maailmasta joka syöpyi nuoren progehenkisen aloittelevan tanssimuusikon sieluun ikuisiksi ajoiksi, myöhemmmin vastaavia kokemuksia tämän käsittämättömän turakaisosaston eli humppahelvetin eri osa-alueilta on riittänyt ihan haitaksi asti ;-) Nehän (turakaiset) viettävät vapaa-aikaansa, sinä (pitäisi olla) olet töissä. Tottakai, jos ollaan töissä niin työt pyritään tekemään aina kunnolla vaikka miten vituttaisi. EDIT ja se on ihan faktaa että suurin osa tanssijoista/kuulijoista ei ymmärrä soittamisesta/soittimista ja niiden tuottamista äänistä yhtään mitään,hyvä niin, muutoinhan me oltaisiin suurin osa vailla duunia ;-) |
pte57 29.12.2012 11:21:42 | |
---|
WanhaWetäjä: Toki aina soitetaan niin hyvin kuin osataan, nuo mun hieman väritetyt tarinat olivat sarkasmia ja basistilegendaa jotka perustuvat perinnetietoon ja itse koettuun todellisuuteen. Mun ihan ekoja keikkoja oli normi "kootut teokset" tanssiveto jossa basisti/solisti ei takuula soittanut yhtään oikeaa ääntä ja basso oli kuvailemallani tavalla olevassa tehtaan vireessä ja soundi oli lähinnä tasasta huminaa. Sinänsä koomista että kamat olivat viimesen päälle, oli Fenderin jazzbasso tms ja joku helvetin iso rantasauna. Tämä peräkylän Pastorius kehtasi vielä joka biisin alussa kysyä hymyssä suin "mikä sävellaji?" Tämä oli ensimmäinen todella uskomaton (=ei vittu...ei noin voi soittaa!!!") ja osin järkyttäväkin kokemus tanssimusiikin ihmeellisestä maailmasta joka syöpyi nuoren progehenkisen aloittelevan tanssimuusikon sieluun ikuisiksi ajoiksi, myöhemmmin vastaavia kokemuksia tämän käsittämättömän turakaisosaston eli humppahelvetin eri osa-alueilta on riittänyt ihan haitaksi asti ;-) Tottakai, jos ollaan töissä niin työt pyritään tekemään aina kunnolla vaikka miten vituttaisi. EDIT ja se on ihan faktaa että suurin osa tanssijoista/kuulijoista ei ymmärrä soittamisesta/soittimista ja niiden tuottamista äänistä yhtään mitään,hyvä niin, muutoinhan me oltaisiin suurin osa vailla duunia ;-) Piti läväyttää plussa ihan ton editin takia :) |