half 04.04.2010 18:26:41 | |
---|
Eilen ja edellispäivänä Loimaan seurahuone. Eilen paremmin porukkaa, mutta keittiö kiinni prk. Tuurarirumpali hoisi tonttinsa kybällä, mutta ei laulumiehiä l. se puoli jäi yksin minun huolekseni. Ei haitannut, vaan oli oikeastaan terapeuttista, sillä pääsin rukkaamaan ohjelmiston mieleisekseni. COVS jäsen N:o 5 |
AnselmiMaa 04.04.2010 21:59:07 | |
---|
viime keikka vahvensi käsitystäni siitä, että "pikkutapanikansa" on syntynyt. Eroa voi olla kuitenkin uran mitassa.. Ei muutaku ei anna periksi ja huumori yllä ja eiku lisää paskaa housuun! |
mack the knife 04.04.2010 22:10:24 | |
---|
AnselmiMaa: viime keikka vahvensi käsitystäni siitä, että "pikkutapanikansa" on syntynyt. Eroa voi olla kuitenkin uran mitassa.. Voi vittu, miten sulla voi olla vielä järki päässä. Voin kuvitella. COVS n:o 1. |
jakeni 05.04.2010 08:22:25 | |
---|
AnselmiMaa: viime keikka vahvensi käsitystäni siitä, että "pikkutapanikansa" on syntynyt. Eroa voi olla kuitenkin uran mitassa.. En tiedä...mutta ainakin "Ama" on mun mielestä täysin irti ja holhousta/oikeaa lääkitystä vaille! Teimme LM-kiertueen ja se ei tässä tapauksessa tarkoita savuke merkkiä! (Klabbi)
Milloin syödään? (Topi) |
KoskPaavo 05.04.2010 12:35:08 | |
---|
jakeni: En tiedä...mutta ainakin "Ama" on mun mielestä täysin irti ja holhousta/oikeaa lääkitystä vaille! "Täysiiiipää", Paljonko on poijalla ohjelmistoa? "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
Meisseli 06.04.2010 13:52:24 | |
---|
Olipa eka kertaa meidän bilebändillä 4 keikkaa peräkkäisinä päivinä. Todella hyvin meni. Kyllä keikkailu on kivaa. Ei kelvannut Saku, ei Matiaskaan mutta Heikkipä soitteli viuluaan.. |
sonic77 06.04.2010 16:07:43 | |
---|
Meisseli: Olipa eka kertaa meidän bilebändillä 4 keikkaa peräkkäisinä päivinä. Todella hyvin meni. Kyllä keikkailu on kivaa. Kävin yhtenä iltana vanittamassa ja voin suositella muillekin. Teillä kyllä homma pelas v.tun hyvin, ei kerrassaan mitään lisättävää!! (tää kyllä ois ehkä menny enämpi tuolle kehu-osastolle) Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen... |
Meisseli 06.04.2010 17:02:06 | |
---|
sonic77: Kävin yhtenä iltana vanittamassa ja voin suositella muillekin. Teillä kyllä homma pelas v.tun hyvin, ei kerrassaan mitään lisättävää!! (tää kyllä ois ehkä menny enämpi tuolle kehu-osastolle) Kiitän ja kumarran. Töitä tehään sen eteen koko aika. Ei kelvannut Saku, ei Matiaskaan mutta Heikkipä soitteli viuluaan.. |
Epämuusikko 07.04.2010 23:49:02 | |
---|
Oli yllättävän hyvä. Lentäjän Poika, sekä Somali Edelmanin eräs kappale kuulostivat hyviltä. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Tankero 08.04.2010 00:16:05 | |
---|
Epämuusikko: Oli yllättävän hyvä. Lentäjän Poika, sekä Somali Edelmanin eräs kappale kuulostivat hyviltä. Hyvä kai sun on sanoa! Blackmore soitti Rainbow'n keikalla selin Dioon |
AnselmiMaa 08.04.2010 16:40:13 | |
---|
jakeni: En tiedä...mutta ainakin "Ama" on mun mielestä täysin irti ja holhousta/oikeaa lääkitystä vaille! Mä tiedän. Ei muutaku ei anna periksi ja huumori yllä ja eiku lisää paskaa housuun! |
AnselmiMaa 08.04.2010 16:41:16 | |
---|
KoskPaavo: "Täysiiiipää", Paljonko on poijalla ohjelmistoa? Aivan "riitävästi".. Ei muutaku ei anna periksi ja huumori yllä ja eiku lisää paskaa housuun! |
Epämuusikko 08.04.2010 21:19:41 | |
---|
Tankero: Hyvä kai sun on sanoa! Miten niin? Epäonnistumisen merkit oli ilmassa. Samaisessa juottolassa on ollut itellä useampi "crash and burn". Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
KoskPaavo 08.04.2010 22:46:27 | |
---|
AnselmiMaa: Aivan "riitävästi".. Hah haa, loissssttavasti ilmituotu. "Arnikka pitää mielen virkeänä ja matkaansaattaa hövelin käytöksen."
Lain.Walttoni |
kuunsirppi 10.04.2010 16:04:28 | |
---|
Tänään jo laulanut yhdessä hyväntekeväisyysjärjestön kevätkokouksessa, saman järjestön porukan kanssa pitämässä konsertin vanhusten Palvelutalolla ja kohta sitten vielä laulamaan yhden laulukaverin synttäreille. Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
walttoni 11.04.2010 00:34:24 | |
---|
Voi että oli taas ihana keikka. COVS2. |
baron 11.04.2010 01:44:14 | |
---|
walttoni: Voi että oli taas ihana keikka. Kiitos samoin. Se oli ainaskin mulle uutta että vesiselvä hovimestari tulee kiittelemään meidän soittoa jo soundcheckin jälkeen. Ilmeisesti fiksu tyyppi? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
isojussi 11.04.2010 02:15:42 | |
---|
Jännä keikka - kumpi menee ensin, ääni vai selkä... molemmat kesti nippa nappa. Ainakin melkein. Humpan suurin sooloakti ja armoitettu artisti - pätevä kuin pänti, ylevä kuin yhtye, oiva kuin orkesteri ja taimissa kuin tanssimuusikko. Lisäksi lämmin käsi, suuri sydän ja iso pää. |
kuunsirppi 12.04.2010 06:59:24 | |
---|
isojussi: Jännä keikka - kumpi menee ensin, ääni vai selkä... molemmat kesti nippa nappa. Ainakin melkein. Mulla ei kestänyt selkä lauantaina ja jalat menee siinä samassa rytäkässä alta :o/ Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
haitari 15.04.2010 21:47:54 | |
---|
Orimattilan Kehräämöllä oli hjyvä meininki emmekä onnistuneet sitä pahemmin pilaamaan. Väkeäkin oli mukavasti parketilla. Kai se on hyvä merkki, kun keikka poikii uusia. www.keikkamestari.com |