Aihe: Kuka möhläilee eniten keikalla ?
1 2 3 4 57 8 9 10 11
U.Honey
09.01.2004 18:17:43 (muokattu 09.01.2004 19:31:40)
Jees arri! Ainoastaan kitaran paikoittainen epävireisyys hiveli miltei absoluuttista korvaani ;) Menikö pilkun nus***** puolelle?

joo onhan se kiitettävästi epävireinen. Mä olen taistellut ton kanssa jo pitempään, jos virittää sen niin että se soi hyvin alarekisterissä niin ylärekisteri on päin ..ttua ja niin pois päin. Pitäis varmaan jättää noi kitarajutut jollekin oikealle kitaristille tai sitten ruveta tekemään kitarat kiippareilla!
My name is Baron - U.Honey Baron
baron
09.01.2004 18:24:14

Taidan ruveta tekemään kitarat kiippareilla!

Ihan hyvä idis. Niin mäkin oon aina tehnyt!
In the beginning of his career, the musician is incompetent, but potent; in the end, competent and - impotent.
sphere
10.01.2004 06:14:30 (muokattu 14.01.2004 12:24:25)
Poistin tämän viestin koska sen kirjoitti humpanvihaajakaverini jatkoilla ja sen piti olla hauska pila...

En tietenkään ollut "pelti kiinni" kyseisellä keikalla!
Ja todennäköisesti en myöskään ole akateemisen jazzpellen maineessa :)
Niin ja T.O on tietty viihdemies mutta tekee hitosti töitä ja on todella mukava tyyppi!

Sitten asiaan:
En ole kovin usein sattunut keikalle jolloin joku olisi ertyisesti "mokannut"...Henkilökohtaisesti keskityn muutenkin enempi kuuntelemaan soundia, bändin taimia sekä rakenteellisia muotoja kuin yksittäisiä mokia...
Irti Humpasta
10.01.2004 09:01:30 (muokattu 10.01.2004 09:08:37)

...luulis ettei ainakaan tällasia akateemisia jazzpellejä haha!

Oonki ryhdistäytyny vetämällä pellit kiinni...

T: Jari

Ilmankos mua ei oo enää kahteen vuoteen pyydetty tuuraamaan Eija K:lle :) Onko siinä vakkarikoskettajana vielä suomen virallinen humppapoliisi (T.O) :) ? Hauskaa päivää :)
Omaa tuotantoa -95 ...Kyllä Corettaa
Tankoprinssi
10.01.2004 17:50:06

Kyllä kai niitä mokia tekee oikeastaan kaikki, jotka paljon keikkailevat. Mutta niiden ns "jälkihoito" siten, ettei esim yleisö huomaa on sitten sitä kokemuksen myötä tulevaa ammattitaitoa.

Samalla tuli mieleen yksi mr T Kansan keikka muutama vuosi taaksepäin:

Maestro oli eräällä kesälavalla bändeineen, itse olin siellä tanssivan yleisön puolella ja seurasin keikkaa siitä lavan sivusta. Taiteilija oli silloin vähän äreällä päällä (myöhemmin sai lukea lehdistä, että oli iskenyt burn out) no joka tapauksessa hän äyski niin soittajilleen, kuin lavan edessä olevalle yleisöllekin. Erään kappaleen introa soitettaessa Tapani kääntyi kiukkuisesti kohti rumpalia ja karjaisi: "SE ON A-MOLLI S....NA! Rumpali oli hetken vähän hölmistyneenä mutta kun huomasi minun nauravan niin vietävästi siinä lavan reunalla, niin iski silmää ja hymyili myöskin. Kansa siinä sitten aloitti laulu osuutensa myöskin minun nauramistani mulkoillen. Täällä varmaan on kavereita joilla on omakohtaisiakin kokemuksia ko. herrasta. Itse en enään sen "Elviksen" keikoille vaivaudu, siis yleisöksi puhumattakaan soittamisesta.
Irti Humpasta
10.01.2004 22:33:29 (muokattu 10.01.2004 22:33:38)

Itse en enään sen "Elviksen" keikoille vaivaudu, siis yleisöksi puhumattakaan soittamisesta.

... älä nyt....kannattaisi mennä, koska sillä on parhaillaan lääkitys kohdillaan :)
Omaa tuotantoa -95 ...Kyllä Corettaa
Fuzzy Boner
10.01.2004 22:43:38
... älä nyt....kannattaisi mennä, koska sillä on parhaillaan lääkitys kohdillaan :)

niin on. -Ainaki viime syksynä ihan jees happi.
My name is Baron, Fuzzy Baron
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 57 8 9 10 11
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)