Rokkimamma75 07.11.2008 22:52:32 | |
---|
Harvoin kuulee että joku artisti pääsee näin jouhevasti ylärekisteriin kuten Taavitsainen. Hänen laulunsa myös näyttää helpolta ja sitä on vaivaton seurata. Berit myös paranee vanhetessaan. Hänen heleä ja taipuisa äänensä saa kappaleen kuin kappaleen kuulostamaan virtuoottiselta. Matti-Esko on myös hieno laulaja, jonka groove-hakuinen ja intensiivinen lauluilmaisu saa kylmät väreet aikaan. Ainoastaan Markku Aro kuulosti tässä ohjelmassa amatöörimäiseltä. Hänen jyleä bassokaraktäärinsä ei vain oikein aukene tällaisessa yhteydessä, jossa pitää väkisin puristaa ylärekisteristä. HOHO, mitäs nappeja tääl on vedetty ja minkä kanssa..? Viinaa voi olla ilman hauskaakin. |
Bronks 07.11.2008 22:56:44 | |
---|
HOHO, mitäs nappeja tääl on vedetty ja minkä kanssa..? Ilmeisesti on vaihtanu bitterin ilokaasuun. Don't take me serious, I'm just playing. |
jazzmies 07.11.2008 23:01:04 | |
---|
Ilmeisesti on vaihtanu bitterin ilokaasuun. Olen iloinen. Olen kaasua. Olen nautaeläinten ystävä. Olen! Mul tällanen kikotusmusa aiheuttaa aina valtavaa sisäistä raivoa. Sama merenque-hommat, verenpaine nousoo. -Roberto - |
Bronks 07.11.2008 23:07:36 | |
---|
Olen iloinen. Olen kaasua. Olen nautaeläinten ystävä. Olen! Tämä selvensi paljon:) Mut hei, oli kumminkin sata kertaa tehokkaampi ku sellanen säksätys, vois melkein plussan läjäyttää. Don't take me serious, I'm just playing. |
Timi 08.11.2008 00:29:11 | |
---|
Oli miten oli.Aron ja Taavitsaisen veto oli ihan kiva.Kaksi ammattilaista kohtaa. Kylmän viileesti! |
Martso 08.11.2008 02:04:27 | |
---|
Harvoin kuulee että joku artisti pääsee näin jouhevasti ylärekisteriin kuten Taavitsainen. Hänen laulunsa myös näyttää helpolta ja sitä on vaivaton seurata. Berit myös paranee vanhetessaan. Hänen heleä ja taipuisa äänensä saa kappaleen kuin kappaleen kuulostamaan virtuoottiselta. Matti-Esko on myös hieno laulaja, jonka groove-hakuinen ja intensiivinen lauluilmaisu saa kylmät väreet aikaan. Ainoastaan Markku Aro kuulosti tässä ohjelmassa amatöörimäiseltä. Hänen jyleä bassokaraktäärinsä ei vain oikein aukene tällaisessa yhteydessä, jossa pitää väkisin puristaa ylärekisteristä. Jäbä näköjään tykkää myrkyttää!! :) Mut luulen ettei sulta taipuis? Mitenkään? |
iso j 15.11.2008 01:06:12 | |
---|
Oikeastaan nyt vasta hoksasin kysyä alan konkareilta neuvoa. Miten tällänen musiikki myydään turakaisille? Ja tietysti kuuntelen mielellään miten kyseiset biisit olisi saatu sovitettua paremmin turakaisentanssijalkaan? www.myspace.com/happytimesband terveisin entinen Ravintolamuusikko/nykyinen wannabe "säveltaiteilija" kouvolasta(ei kuitenkaan hotkopin aikainen) ja sori offtopic en viitsinyt avata uutta aluetta. Tässä(kin) ketjussa pyörii kuitenkin se ammattilaisten suurin sisäpiiri.. "Tässä maassa on niin huonot liksat että nälkä on aina vieraanamme,.." |
walttoni 15.11.2008 01:10:39 | |
---|
Oikeastaan nyt vasta hoksasin kysyä alan konkareilta neuvoa. Miten tällänen musiikki myydään turakaisille? Ja tietysti kuuntelen mielellään miten kyseiset biisit olisi saatu sovitettua paremmin turakaisentanssijalkaan? www.myspace.com/happytimesband terveisin entinen Ravintolamuusikko/nykyinen wannabe "säveltaiteilija" kouvolasta(ei kuitenkaan hotkopin aikainen) ja sori offtopic en viitsinyt avata uutta aluetta. Tässä(kin) ketjussa pyörii kuitenkin se ammattilaisten suurin sisäpiiri.. Siirrä Aromakiltaan. saatat saada vastauksia. COVS2. |
iso j 15.11.2008 01:24:21 | |
---|
Siirrä Aromakiltaan. saatat saada vastauksia. Niinpä tietenkin... miten se tapahtuu? "Tässä maassa on niin huonot liksat että nälkä on aina vieraanamme,.." |
walttoni 15.11.2008 01:35:34 | |
---|
Niinpä tietenkin... miten se tapahtuu? Meni jo... COVS2. |
R.Syke 15.11.2008 18:42:43 | |
---|
Itse en ole ehtinyt, mutta.... Vaimoni siskon uusi miesystävä on seurannut ohjelmaa. Tykkää kovasti bändistä ja laulajista ja pitää juontajaa reippaana nuorena miehenä. |
baron 21.11.2008 21:07:24 (muokattu 21.11.2008 21:49:39) | |
---|
Tän illan ekassa piisissä Mikko kyllä kopsaa mua! Mun bravuurihan nuo glissandot on. Edit: Musta Ari Koivunen oli positiivinen ylläri. Mulla oli ennakkoluuloja sitä kohtaan mutta tunsi piisejä hyvin ja lauloi omaan valikoimaankiin kuulumattomat tyylikkäästi. |
sabian 21.11.2008 22:01:20 | |
---|
Bänd oli taas loistava. Tarotin ja thunderstonen heebot tietää mistä hevi tulee. Pikku aa oli aivan paska ja sitten tää yks pullukka, no sormia osas heilutella. |
oizo 21.11.2008 22:14:30 | |
---|
Minustakin Ari oli positiivinen yllätys. Lauloi minusta ihan hyvin. ACDC ei oikeen lähtenyt mutta muuten kelpas kuunnella. Huvittavan näköistä ja kuuloista oli välillä sen Peter James Goodmanin (hitto mikä nimi) laulu. :) Wäinölä on kyllä näppäräsorminen kaveri. Iha hyvä meininki oli koko porukalla, eivät olleet liian tosissaan, mikä on hyvä juttu. sattuuhan näitä |
blaekie 21.11.2008 22:35:55 (muokattu 21.11.2008 22:37:19) | |
---|
Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
jazzmies 21.11.2008 22:58:00 | |
---|
Wäinölä on kyllä näppäräsorminen kaveri. Näppärät sormet juu, mutta mitähän niillä oikein tekisi: tiluako, vai... Itse rakastan Villen sooloja, koska niissä on melodia, rytmi ja pointti. Sama koskee joitakin heviurpoja, Bläkmorea, no ei ehkä sitäkään. Vedän sanani takaisin, metallissa tilutetaan, eikä soiteta oikeasti sooloja. Ehgä! Mul tällanen kikotusmusa aiheuttaa aina valtavaa sisäistä raivoa. Sama merenque-hommat, verenpaine nousoo. -Roberto - |
Tankero 22.11.2008 11:14:57 | |
---|
Jotenkin tuli mieleen, että ois kai se Kilkkis Mikkokin mennyt tuossa porukassa. Humppajyrä |
Rokkimamma75 22.11.2008 15:46:46 | |
---|
Sanokaa möllit Arista mitä haluatte mutta joudutte kyllä myöntämään että pikkukolli veti tuossa osassa hienosti - jopa aissidaissit. Tunsi kaikki biisit jne. Taispa olla ohjelman historia paras osa niin biiseiltään, bändin kohdilta kuin laulusuorituksiltakin. Sanon ma. Viinaa voi olla ilman hauskaakin. |
EP 22.11.2008 15:48:42 | |
---|
Sanokaa möllit Arista mitä haluatte mutta joudutte kyllä myöntämään että pikkukolli veti tuossa osassa hienosti - jopa aissidaissit. Tunsi kaikki biisit jne. Taispa olla ohjelman historia paras osa niin biiseiltään, bändin kohdilta kuin laulusuorituksiltakin. Sanon ma. Oot sää kanssa oot sellane rokkimim.. jaa mutta "Rokkimamma" :han sä ootkin :) |
Tankero 22.11.2008 15:58:53 (muokattu 22.11.2008 15:59:08) | |
---|
Sanokaa möllit Arista mitä haluatte mutta joudutte kyllä myöntämään että pikkukolli veti tuossa osassa hienosti - jopa aissidaissit. Tunsi kaikki biisit jne. Taispa olla ohjelman historia paras osa niin biiseiltään, bändin kohdilta kuin laulusuorituksiltakin. Sanon ma. HOHO Humppajyrä |