Aihe: Viime keikka.
1 2 3 4 59 10 11 12 13122 123 124 125 126
baron
24.05.2008 16:58:20

Pari säveltämääni biisiä Saimaasta ja sen norpista esitetään livenä laulun ja pianosäestyksen kanssa ensi tiistaina 27.05.08 Suomen luonnosujeluyhdistyksen 70-vuotisjuhlassa Helsingissä. Pressa istuu etupenkissä kuulemassa nämä jumalaiset teokseni.
Itse en ole vaatimattomana persoonana paikalla.

Sitten jäänkin vain odottelemaan myöhemmin kutsua linnan juhliin. ;)

Oon mäkin soittanut pressalle! Tosin se oli Ahtisaari. Ja tosin se ei ollut meidän tilaisuudessa, se oli vain samassa paikassa syömässä rapuja.
Mutta se kuuli meidän soiton!
Nimittäin turvamies tuli sanomaan, että voisitteko vähentää volyymiä, se häiritsee presidentin ravunsyöntiä!

Ei kyllä tullut kutsua linnaan.
half
24.05.2008 17:18:50
Oon mäkin soittanut pressalle! Tosin se oli Ahtisaari. Ja tosin se ei ollut meidän tilaisuudessa, se oli vain samassa paikassa syömässä rapuja.
Mutta se kuuli meidän soiton!
Nimittäin turvamies tuli sanomaan, että voisitteko vähentää volyymiä, se häiritsee presidentin ravunsyöntiä!

Ei kyllä tullut kutsua linnaan.

Nihilistejä kaikki. Me vedimme Merisalin terassilla sen verran railakkaasti, että pressan kesälinnasta otettiin yhteyttä volyymin takia. Seuraavilla keikoilla siellä olemme aina muistaneet Tarjaa muutamalla sopivalla speekillä, mikäli lippu on salossa hänen majesteettinsa läsnäolon merkkinä.
Juupe
24.05.2008 20:11:30
Eilen oltiin taas piiiitkästä aikaa tanssikeikalla. Vähän oli epävarma olo ennen keikkaa, mutta hyvinhän tuo kuitenkin meni treenimäärään (tasan nolla) nähden. Kaikenlaista tietysti sattui, pitkäänkin kelatut jutut näköjään yllättävästi unohtuu 9 kuukaudessa. Bändi kuitenkin toimi, kun on koko ajan soitettu porukassa, vaikkakin ihan muuta kuin tanssiohjelmistoa. Tästä se taas lähtee.
Marshall83
26.05.2008 13:05:23 (muokattu 26.05.2008 13:06:06)

Ei ollu eilen vielä kovin kesäistä Metsälinnan avajaisissa Ristiinassa, aika kylymä sytkytellä loppuillasta, onneks loppu jo klo 00. Itikoita sensijaan oli että pääs lavatunnelmaan.
-Asia kunnossa.
isojussi
26.05.2008 21:01:34
Oon mäkin soittanut pressalle! ....

Mä oonkin ollu pressanlinnassa esiintymässä "Tarjalle ja Penalle".
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
baron
26.05.2008 21:04:21

Mä oonkin ollu pressanlinnassa esiintymässä "Tarjalle ja Penalle".

Mä oon päässyt soittamaan vain Tarjan henkilökunnalle, mitä niitä on: Linnanvouti, kansliapäällikkö, turvamies, kokki, kissanhoitaja ym.
Sertzo S
27.05.2008 08:32:32
Olen jo muutamana yönä nähnyt unta, että olen jossain humppakeikallla jälleen basístina.
Viimeyönä viimeksi.
Hiestä märkänä olen herännyt ja huokaissut helpotuksesta, että untahan se taas vain olikin.
baron
27.05.2008 09:07:34

Olen jo muutamana yönä nähnyt unta, että olen jossain humppakeikallla jälleen basístina.
Viimeyönä viimeksi.
Hiestä märkänä olen herännyt ja huokaissut helpotuksesta, että untahan se taas vain olikin.

Et oo kuullut enneunista?
Sertzo S
27.05.2008 09:11:17 (muokattu 27.05.2008 09:11:52)
Et oo kuullut enneunista?

Olen olen, joten siksipä peloittaa vieläkin nuo uneni.
half
27.05.2008 09:32:24
Eilen 3x30min kuorma-auton lavalla kolmessa eri kohteessa. Hyvän asian puolesta. Keräsivät rahaa autismin yms. asioiden hyväksi.
artope
27.05.2008 09:34:11

Olen olen, joten siksipä peloittaa vieläkin nuo uneni.

Mä nään joskus kauhu-unia tulevasta keikasta jossa kaikki menee pieleen... Onneks on ollut vaan unta.
"Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma"
kuunsirppi
27.05.2008 10:39:04
Kylymä oli laulaa ulkona lauantaina....olis ees tienny etukäteen, mutta oli sanottu, että on katettu lava. No, olihan se lava, jossa muusikot oli, semmonen maitolaiturin kokonen koppi ilman valoja ja varsinainen tanssilava oli sitten taivasalla. Onneks ei satanu ja oli kassillinen erilaisia mökkivaatteita mukana, kun olin sieltä menossa suoraan mökille. Sai vetää vähän päästä aina lisää rytkyä niskaan :o/

No, humppa kelepas kumminki ja ihmisillä näky olevan hauskaa
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
leprechaun
28.05.2008 00:05:44

BARON:
Volumepedaali on ihan turha vehje. Mä ostin sellaisen ja mun pettymyksekseni sillä voi vain vähentää volyymia, ei lisätä että pärjäisi noitten kitaranrämpyttäjien kanssa.

Perskules, nyt mä en ymmärtänyt tota lausuntoa lainkaan...

Viimeistä edellinen keikka ulkona 7-9 asteen lämpötilassa, sormet jäykkinä jo 5 minuutin jälkeen. Porukat kuitenkin joras minkä kerkesivät hiekalla. Soitettiin ehkä 50-60 biisiä usein taukoa pitäen. Asiakas taisi olla tosi onnellinen.

Viime keikka maailman luotettavimmaksi luokitellun hyväntekeväisyysjärjestön ulkoilmakeikka päivällä. Nähtiin taas että katastrofin sattuessa on mahtavia tyyppejä jotka jeesaavat keikan onnistumisessa. Kiitos siitä. Omasta puolestani jeesaan aina kun vaan suinkin voin, älkää siis epäröikö kysyä hassujakin asioita.

P.S. Wotkinin makkara on todella hyvää.
baron
28.05.2008 00:10:39

Viime keikka maailman luotettavimmaksi luokitellun hyväntekeväisyysjärjestön ulkoilmakeikka päivällä. Nähtiin taas että katastrofin sattuessa on mahtavia tyyppejä jotka jeesaavat keikan onnistumisessa. Kiitos siitä. Omasta puolestani jeesaan aina kun vaan suinkin voin, älkää siis epäröikö kysyä hassujakin asioita.

Ei mulla tolla keikalla ollutkaan volyymipedaalia kiippareita vaimentamassa ja siksi pärjäsinkin kitaristien kanssa hyvin!
tiina62
28.05.2008 10:01:13
BARON:

Perskules, nyt mä en ymmärtänyt tota lausuntoa lainkaan...

Viimeistä edellinen keikka ulkona 7-9 asteen lämpötilassa, sormet jäykkinä jo 5 minuutin jälkeen. Porukat kuitenkin joras minkä kerkesivät hiekalla. Soitettiin ehkä 50-60 biisiä usein taukoa pitäen. Asiakas taisi olla tosi onnellinen.

Kyllä Wotkinin makkara oli näin ensi kertaa maistaneena erinomaista, ainakin Wotkinin sinapilla maustettuna. Ja kiitos vaan mukavasta keikkahetkestä!
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
paice60
31.05.2008 01:30:17
Viime keikka laivalla oli aikas mukava. Porukkaa oli kivasti ja hyvä meininki. Paikka paikoin jopa liiankin hyvä meininki. Ainoa miinus oli että joutui kuuntelemaan Einoa keikalla mutta bändi oli hyvä. Olihan siellä Hemppa ja Jan muun muassa.Ja Markku ja Ossi. Toimihan tuo ihan mukavasti paitsi Einon osalta, kamalaa vääntämistä.
Vittu näitä hommia edelleenkin.
uruttaja
01.06.2008 23:54:17
Erittäin mukava. Somerniemellä. Liksa isompi kun Isojussin Tarttilan Työväentalon lippukassa ja nisupullan myynti. Pääsinpähän sanomaan minimiestä HOHO.
isojussi
01.06.2008 23:58:24 (muokattu 02.06.2008 00:04:28)
Erittäin mukava. Somerniemellä. Liksa isompi kun Isojussin Tarttilan Työväentalon lippukassa ja nisupullan myynti. Pääsinpähän sanomaan minimiestä HOHO.

Pärjäätkö enää, jos lasketaan kahvi ja mehu mukaan.
"Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner
paice60
02.06.2008 00:04:12
Viime keikka Matti Eskon kanssa oli aika mukava Turun Galaxyssa. Porukkaa oli mukavasti ja Mattihan on tosi mukava mies ja hyvä laulamaan. Kun vielä soittaa huilulla kaikkea niin mikä ettei. Uudet biisitkin saatiin toimimaan suhteellisen kivasti. Meni ilta kivasti eikä huomannut ajan kulumista ennenkuin kotona.
Vittu näitä hommia edelleenkin.
uruttaja
02.06.2008 00:08:36
Pärjäätkö enää, jos lasketaan kahvi ja mehu mukaan.

Tulin jo sikarin jälkeen poistamaan, mutta hävetää.....Sorry.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)