Aihe: Bänditovereista
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14
Sertzo S
04.10.2006 08:37:10 (muokattu 04.10.2006 08:37:39)
...talun ottaa tässä? 200! Onnistuihan se! :)
uruttaja
04.10.2006 08:37:39
Näytti setällä käsi tärisseen, ku vi...tunkarvankerihtijällä. Toivottavasti kerkesit ottaa Talun, ettei mene aamu käsille.
Sertzo S
04.10.2006 08:38:51
Näytti setällä käsi tärisseen, ku vi...tunkarvankerihtijällä. Toivottavasti kerkesit ottaa Talun, ettei mene aamu käsille.

HÄHÄÄÄÄÄÄH! Siitäs sait nakkisormi! ;)
uruttaja
04.10.2006 08:39:34
HÄHÄÄÄÄÄÄH! Siitäs sait nakkisormi! ;)

No, minä en pitänyt tuon kans kiirettä.
isojussi
04.10.2006 09:39:19
Toimii ja ei toimi.
Laulu, taustat ja valot toimii komiasti,...

Kiitos.

mutta näytti vähän karaokelta...
Eli mun mielestäni joku soitin pitäisi olla myös soitettavana tuossa samalla.

Joo - ymmärrän, mut nää oli sitä mun stand-up-puolen ohjelmistoo. Jatkossa tulee pätkiä, jossa on torvi kourassa tai suorastaan hyökkään kiipparin kimppuun.

Tosin aika monta biisiä laulan illassa niin, että on mikki kädessä. On kova keskittyä pelkkään "pystöilyyn".

Toki mä kyllä aina alotan tanssikeikat biisillä jossa on instrusoolo - jää sit topien mieleen.

Kitara tai haitari syliin tms.

Hyissss... no ei vais, noi ei taitu. AX-7 pitäis olla varaa ostaa vattan päälle killumaan.

Mut mikä mää olen kommentoimaan - mää olen vaan basisti.

Elä höpötä - sitä varten mä ne tänne linkitin. Hyötyä tästä mulle on, kun saa viilata tsydeemejä.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Riksteri
04.10.2006 10:00:47
Siinä olis teille yhden sortin omb...laulukerrallalivenäsissäändemoja:

Täällä hattu nousee, mieluummin tuota katselisin, kuuntelisin ja tanssisin kuin Kari Tapiota :)
Tahdin tärkein sävel on sen alussa, ja kaikkien muiden sävelten vaikutus riippuu niiden sijainnista. Asiaa voi havainnollistaa toistamalla ääneen seuraavia tavuja: hum-pa-pa-hum-pa-pa ...
artope
04.10.2006 10:10:37

Niin ja moniko täällä kommentoivista uskaltaisi laittaa tämänkaltaista materiaalia julkiseen jakoon tai edes ääninäytettä. No eipä ole omalta orkesteriltakaan näytettä antaa, mutta heti laitan kun saisin edes keikkanauhoituksista jonkinlaiseen muotoon (ei ole kyllä vielä edes kotisivuja...) Nostan kanssa olematonta hattuani IsoJ:lle.
"siel alla palmuin bassokitaraani soitan iltaisin"
isojussi
04.10.2006 10:18:08
Kauan se kesti multakin ennenkuin edes sain aikaiseksi kelvollista materialia.

Toi on siis live, eli laulu on kuvaustilanteessa äänitetty AKG:n 770:lla Behkun UB2442FxPro pöydän etuasteen kautta Cakewalkkiin ja taustat mun autenttisia keikkataustoja.

Kompuraa ja kaikua (isoo pleittiä tiätty) oon käyttäny lauluraidassa, en muuta. Pöydässä tuntuu eq olleen liian bassovoittoinen.

Video yhdistettiin siähen sit Cakewalkissa. Latenssi sit minimiin, ettei käy niinkun ensin mulle, kun latenssi oli varoiks aikas suurella: Valmiissa videossa oli ääni selkeesti perässä. Ihan niinkun se ainakin tossa Innasen biisissä olis vieläkin.

Toimiiko keskimmäinen linkki muilla? Tällä koulun koneella se ei toimi, vaikka toimi kotikoneella eilen. Pitänee ehtoolla vaihtaa ääkköset pois nimestä.
kuunsirppi
04.10.2006 10:26:19 (muokattu 04.10.2006 10:30:31)
Kauan se kesti multakin ennenkuin edes sain aikaiseksi kelvollista materialia.

Toi on siis live, eli laulu on kuvaustilanteessa äänitetty AKG:n 770:lla Behkun UB2442FxPro pöydän etuasteen kautta Cakewalkkiin ja taustat mun autenttisia keikkataustoja.

Kompuraa ja kaikua (isoo pleittiä tiätty) oon käyttäny lauluraidassa, en muuta. Pöydässä tuntuu eq olleen liian bassovoittoinen.

Video yhdistettiin siähen sit Cakewalkissa. Latenssi sit minimiin, ettei käy niinkun ensin mulle, kun latenssi oli varoiks aikas suurella: Valmiissa videossa oli ääni selkeesti perässä. Ihan niinkun se ainakin tossa Innasen biisissä olis vieläkin.

Toimiiko keskimmäinen linkki muilla? Tällä koulun koneella se ei toimi, vaikka toimi kotikoneella eilen. Pitänee ehtoolla vaihtaa ääkköset pois nimestä.

ei toimi keskimmäinen ....

"Valitettavasti hakemaasi sivua ei löydy.

Tarkista osoitteen oikeinkirjoitus.

Copyright TeliaSonera 2005.
Sonera on TeliaSonera Finland Oyj:n rekisteröimä tavaramerkki!"
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen!
Riksteri
04.10.2006 10:27:32

Hyvin toimii, vika linkki aluksi jämähti introon mutta alkoi sitten skulaamaan. Tanssituntejakin on näköjään otettu :D
Tahdin tärkein sävel on sen alussa, ja kaikkien muiden sävelten vaikutus riippuu niiden sijainnista. Asiaa voi havainnollistaa toistamalla ääneen seuraavia tavuja: hum-pa-pa-hum-pa-pa ...
uruttaja
04.10.2006 10:43:00
Toimii ja ei toimi.
Laulu, taustat ja valot toimii komiasti, mutta näytti vähän karaokelta...
Eli mun mielestäni joku soitin pitäisi olla myös soitettavana tuossa samalla.
Kitara tai haitari syliin tms.

Mut mikä mää olen kommentoimaan - mää olen vaan Urkuri.

Hyvin toimii, näyttää minunkin mielestä hiukan karaokelta. Odotellaan sitä soittodvd:tä.

Kakkoslinkki ei toimi minun koneella.
Sertzo S
04.10.2006 11:00:56
Hyvin toimii, näyttää minunkin mielestä hiukan karaokelta. Odotellaan sitä soittodvd:tä.

Kakkoslinkki ei toimi minun koneella.

En saanut avattua noista mitään prle!
Riksteri
04.10.2006 11:08:34
QuickTime versio 7.0.4 ainakin toimii noilla IsoJussin linkeillä. Mikrobitti -lehdestä voi imuroida näitä plugineita maksutta koneelleen:

http://www.mbnet.fi/jutut/perusohjelmat/plugin.html
poppamies
04.10.2006 11:14:13

Nuo Jussin videot on kova juttu. Oon monta kertaa pyytämällä pyytänyt että te rakkaat hunppaveikot laittaisitte vähänkään näyttöä. Tässää nyt tulee oikein kuvan kanssa. Varsinkin tuo "I Will Survive" on loistava. En yhtään ihmettele että Jussilla riittää keikkoja ja että niista vielä saa minkä pyytää. Jussi tekee työnsä antaamuksella ja silloin yleensä homma onnistuu. Muuten, onko se toinen torvi siinä mukana vain näön vuoksi?
isojussi
04.10.2006 11:57:09
Nuo Jussin videot on kova juttu. Oon monta kertaa pyytämällä pyytänyt että te rakkaat hunppaveikot laittaisitte vähänkään näyttöä. Tässää nyt tulee oikein kuvan kanssa. Varsinkin tuo "I Will Survive" on loistava.

Kiitos - omat on sanat ja idea vaimon. Tosin meidän perheessä toi on pelkkää fiktiota. Ihan totta.

En yhtään ihmettele että Jussilla riittää keikkoja ja että niista vielä saa minkä pyytää. Jussi tekee työnsä antaamuksella ja silloin yleensä homma onnistuu. Muuten, onko se toinen torvi siinä mukana vain näön vuoksi?

Ei molempia puhalletaan välillä niin perkeleesti. Myöhemmin tulee sitäkin kauheutta.
isojussi
04.10.2006 11:59:05
...näyttää minunkin mielestä hiukan karaokelta.....

Toki, mutta kahdesta pahasta oli valittava se itelle pienempi. Saanpa olla solistina päntissä joka tekee 110%:sesti sen, mitä sanon. Eikä mangu liksaa tai törttöile kännissä.
Sertzo S
04.10.2006 12:06:01
Toki, mutta kahdesta pahasta oli valittava se itelle pienempi. Saanpa olla solistina päntissä joka tekee 110%:sesti sen, mitä sanon. Eikä mangu liksaa tai törttöile kännissä.

Ihailtavan oikea asenne työhösi, jota kunnioitan.
isojussi
04.10.2006 12:08:40
Odotellaan sitä soittodvd:tä.

En saanut avattua noista mitään prle!

Eihän sitä ikinä tiedä, mitä se posti sedille kantaa, kunhan saan ensin koko rojektin valmiiksi....
isojussi
04.10.2006 12:09:13
Ihailtavan oikea asenne työhösi, jota kunnioitan.

Tää on mun kutsumusammatti.
lukkari
04.10.2006 12:17:02

HYVÄ!HYVÄ! Näin minäkin ajattelen.Keikalla kyllä soitan itse koko ajan kun en tiedä mihin käteni laittaisin ja muniakaan en viitsi kaivella.
Noi karaoke vertaukset on kyllä asiantunmattomia huomautuksia.
Enemmän tää teettää hommia kun jonkun hyvän pändin kanssa.esim 70-luvulla ei koskaan treenattu.Jokaisen pändin jäsenen täytyi tietää mitä tekee.
Mulla menee jokaiseen omb biisin tekemiseen 3-6 tuntia kun kaikki täytyy soittaa ja keikalla ei oo varaa töpeksiä,niinkuin "normaalipändissä".
Ja kukaan ei pääse mokaamaan mun lopputulosta kuin minä itse.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)