paice60 04.06.2006 23:31:14 | |
---|
Toinen 200. Mulla on tänään putki päällä. Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
Rakkauden Prinsessa 05.06.2006 02:16:57 | |
---|
Onko teillä kenties jotain erityistä levyä tai muuta vastaavaa mikä on kenties kipinän tanssi-musaan aloittanut? Mulla enemmänkin nuo lava-kokemukset. Mikä on pyöreä ja pyörii metsässä?
Pyörimisestä tykkäävä puolukka:) Hyvää kesää:)
Kalastajakundi/ #1 M.B.T.A #4/ ZOG #6 |
R.Syke 05.06.2006 04:41:54 | |
---|
Onko teillä kenties jotain erityistä levyä tai muuta vastaavaa mikä on kenties kipinän tanssi-musaan aloittanut? Mulla enemmänkin nuo lava-kokemukset. Mulla ainakin on syyllinen toi radio. Etenkin siihen aikaan, kun olin nuori, niin Radio Luxemburg. Kaikki kuunneltiin, haltioissaan oltiin ja matkia yritettiin :) |
isojussi 05.06.2006 04:58:24 | |
---|
Pienestä pitäen kotona oon saanut kuunnella (vaikkei korvia olekaan) alan musaa. Wanha Wetäjä: "Ehdoton 1. Pystö" |
Sertzo S 05.06.2006 08:32:53 | |
---|
Onko teillä kenties jotain erityistä levyä tai muuta vastaavaa mikä on kenties kipinän tanssi-musaan aloittanut? Mulla enemmänkin nuo lava-kokemukset. Sieltä kai se kipinä aikoinaan syttyi tuleen ja isän sivutoimimuusikkoudesta. |
KoskPaavo 05.06.2006 08:35:40 | |
---|
Naapurin mies soitteli kuistillaan haitaria. Kuulaana kesäiltana kuulosti varsin kauniilta.Tuosta pikkupoikana kipinän sain. Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
Aune 05.06.2006 09:52:21 | |
---|
Sieltä kai se kipinä aikoinaan syttyi tuleen ja isän sivutoimimuusikkoudesta. Munkin isä oli sivutoimimuusikko. Enää se ei ehdi, niin mä yritän ruveta jatkamaan suvun perinteitä. Tuntui ainaskin, että sillä oli enimmäkseen kivaa. Tuskin se muuten sitä olis jaksanut niinkin kauaa tehdä. Automaattinen basistitulkki toistaiseksi poissa käytöstä. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa vaivaa. |
Musiikkia korville 05.06.2006 10:53:06 | |
---|
Munkin isä oli sivutoimimuusikko... Sama juttu. Musiikki ja bändit on ollu mukana pienestä asti. Eri genrejä tuli taottua ja sitten jossain vaiheessa isäni kysyi tuuraamaan rumpuja heidän tanssibändiin ja sen yhden keikan jälkeen jatkoin bändissä kitaristina/laulajana... Aina oon ollut hyvin avarakatseinen eri genrejen suhteen. Jossain vaiheessa monet tutut sanoi, että parhaiten laulan iskelmäpuolen musakkia ja ehkä siksi osittain oon tähän jäänyt... ...ja tätä mieltä on MK. |
paice60 05.06.2006 13:27:22 | |
---|
Sama juttu. Musiikki ja bändit on ollu mukana pienestä asti. Eri genrejä tuli taottua ja sitten jossain vaiheessa isäni kysyi tuuraamaan rumpuja heidän tanssibändiin ja sen yhden keikan jälkeen jatkoin bändissä kitaristina/laulajana... Aina oon ollut hyvin avarakatseinen eri genrejen suhteen. Jossain vaiheessa monet tutut sanoi, että parhaiten laulan iskelmäpuolen musakkia ja ehkä siksi osittain oon tähän jäänyt... Kaksi velipoikaa on ollut ennen mua muusikkoina, äitä ja isä kanttoreita, aina meillä musiikki on soinut. Rokilla alettiin ja humppaan päädyttiin, eli onko suunta alas- vai ylöspäin? Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
omarklah 05.06.2006 13:32:16 | |
---|
Rokilla alettiin ja humppaan päädyttiin, eli onko suunta alas- vai ylöspäin? Näinhän se on mennyt - paitsi, että rokki soi humpan ohessa ihan yhtä tasavahvana. Minä oon näköjään jämähtänyt keskivaiheille... En rakasta, enkä vihaa mitään kenreä - jostain syystä vain ooppera ei ole koskaan ottanut tulta... Tää sit sanois tälleen... |
R.Syke 05.06.2006 13:32:22 (muokattu 05.06.2006 13:33:25) | |
---|
Kaksi velipoikaa on ollut ennen mua muusikkoina, äitä ja isä kanttoreita, aina meillä musiikki on soinut. Rokilla alettiin ja humppaan päädyttiin, eli onko suunta alas- vai ylöspäin? Aina, kun elävä musiikki soi, niin suunta on tottakai ylöspäin :) Kuvittele, että teille olis lyöty rytmejä tärisevä solton eteen... |
paice60 05.06.2006 13:38:33 | |
---|
Aina, kun elävä musiikki soi, niin suunta on tottakai ylöspäin :) Kuvittele, että teille olis lyöty rytmejä tärisevä solton eteen... Olis oltu ihmeissään moisesta Ameriikan ihmeestä ja huuli pyöreenä tuumittu että on ne insinöörit eteviä. Joko tää taas alkaa? Humpassa on tulevaisuus, en vaan tiedä kenen. |
KoskPaavo 05.06.2006 14:02:06 | |
---|
Olis oltu ihmeissään moisesta Ameriikan ihmeestä ja huuli pyöreenä tuumittu että on ne insinöörit eteviä. Joko tää taas alkaa? Kohta taas isopistoolia.... Tämä elämä käy laatuun; onhan se
välimmiten lystiäkin ja nostelee
hieman kantapäitä.
Aleksis Kivi |
R.Syke 05.06.2006 14:04:16 (muokattu 05.06.2006 14:05:15) | |
---|
Kohta taas isopistoolia.... Aina, kun vastaan tulee karoke tai omb, poistan hengessäni isopistoolista varmistimen ja hiivin hiljaa paikalta. Maksan toki laskuni ennen lähtöä :) Soittoa en käy koskaan arvioimaan. Vain poistun. Nuo vaan ei ole mua varten. |
baron 05.06.2006 20:41:41 | |
---|
Mun suvussa ei kukaan soittanut ja kaikki suhtautui epäilevästi soittajiin genrestä riippumatta. Kapina mikä kapina, mä kokeilin rajoja ja aloin suvun hylkiöksi. (PS Tosin mun lapsista tuli soittajia) There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't |
manjaana 05.06.2006 21:04:45 | |
---|
Mun suvussa ei kukaan soittanut ja kaikki suhtautui epäilevästi soittajiin genrestä riippumatta. Kapina mikä kapina, mä kokeilin rajoja ja aloin suvun hylkiöksi. (PS Tosin mun lapsista tuli soittajia) Mummun eno veteli kaksirivistä, siitä lie jäänyt tuo haetar himo... MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit |
kuunsirppi 05.06.2006 21:11:37 | |
---|
Meillä äiti kuunteli AINA radioo (paitsi nukkuessa) ja tunnisti ja tunnistaa vieläkin kaikki vanhan musan kappaleet jo melkein eka sävelestä :o) Kotona laulettiin paljon, isä soitti saksofonia ja mäkin sitten menin viulutunneille seitsemän vanhana. Silloin kun alotin tän "aktiivi"-uran, niin se lähti tietysti taas äidin kautta. Hänen avokkinsa on taitava hanuristi/säveltäjä/sovittaja ja hän ne mun levybiisitkin on kaikki melkein säveltänyt. Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt :o)) (äidin kustantamia levyjä). No, tosin nykyään tykkään kyllä laulaa paljon myös iskelmää ja muutakin "kevyempää", niin ja sitä kirkkomusaa :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen! |
Martso 05.06.2006 21:11:51 | |
---|
Mummun eno veteli kaksirivistä, siitä lie jäänyt tuo haetar himo... Eräs tuttu topi kävi tänään vetelemässä bandoneonia meiän rempalla. Taitaa tulla huomennaki. |
uruttaja 05.06.2006 21:12:55 | |
---|
Joku naksahti, vähän niinku sarjamurhaajilla, ei nekään osaa selittää miksi ne on valtavirrasta poikkeavia. Kotona pakotettiin pianotunneille, se kuului varmaan johonkin hyväperhestandardiin siihen aikaan. Ei ollenkaan musiikkitaustaa, tai äidin siskon mies oli Dallapessa basistina. Ei se mitään sukua ole. Sitten kun musa vei lopullisesti, niin kotoa on kyllä tuettu urun ostolla yms. Tanssimusiikki alkoi vasta aikuisiällä, oliskohan kaverit höystäneet Taisto Ahlgrenin kesäkiertueelle ja siinäpä se sitten olikin. Koukussa olin jo sitä ennen. Olen vieläkin, lopettaminen ei tunnu tällä hetkellä ihan päällimmäisenä tunteena. |
manjaana 05.06.2006 21:16:04 | |
---|
Eräs tuttu topi kävi tänään vetelemässä bandoneonia meiän rempalla. Taitaa tulla huomennaki. Hartaudella varmaan kuuntelette... MK:Sehä on J. Manjaana ja mustat klasit |