Aihe: Kuluneimmat kliseet.
1 2 3 4 59 10 11 12 13 14
uruttaja
07.11.2005 19:19:03
ja kakssattoo.
Begemoth
08.11.2005 13:58:35
Ja sitten siirrytäänkin (humpan, tangon, lattarin, valssin, hitaan valssin) ihmeelliseen maailmaan.

Ei se nyt enää niin ihmeellinen oo.
"hyvää iltaa myös minun puolestani..." ei lähde kulumallakaan.
aasinhattu päähän ja selkä suorana kohti uusia nöyryytyksiä.
jon lord
08.11.2005 16:25:28
Ei se nyt enää niin ihmeellinen oo.
"hyvää iltaa myös minun puolestani..." ei lähde kulumallakaan.

Oltiin aikoinaan Hyvärisen lanseeraaman Iskelmä prinssi ja prinsessa kilpailun voittajien bändinä. Tää tyttö joka voitti prinsessa kisan oli kyllä hyvä laulaja mutta ei ollut silloin tehnyt kai yhtään keikkaa ja Hyvärinen opetti sille kaikki spiikeistä lähtien. Kerran oltiin Seinäjoella siinä Lakeus hotellissa ja siellä ei ollut yhtään yleisöä. Päätettiin kuitenkin vetää normaalit setit. Kun tämä tyttö tuli lavalle hän kuulutti tapansa mukaan ;hyvää iltaa minunkin puolestani; tyhjälle salille.No ...se meni kokemattomuuden piikkiin.Mitähän sille tytölle nykyään kuuluu?
Aivotyöstä saadaan aivolisäke!
mack the knife
08.11.2005 16:27:03
Oltiin aikoinaan Hyvärisen lanseeraaman Iskelmä prinssi ja prinsessa kilpailun voittajien bändinä. Tää tyttö joka voitti prinsessa kisan oli kyllä hyvä laulaja mutta ei ollut silloin tehnyt kai yhtään keikkaa ja Hyvärinen opetti sille kaikki spiikeistä lähtien. Kerran oltiin Seinäjoella siinä Lakeus hotellissa ja siellä ei ollut yhtään yleisöä. Päätettiin kuitenkin vetää normaalit setit. Kun tämä tyttö tuli lavalle hän kuulutti tapansa mukaan ;hyvää iltaa minunkin puolestani; tyhjälle salille.No ...se meni kokemattomuuden piikkiin.Mitähän sille tytölle nykyään kuuluu?

Oli backwoodin kanssa kerran puhetta, ei olla kumpikaan kuultu siitä mitään. Eipä varmaan enää näissä hommissa yritä olla.
Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku)
jon lord
08.11.2005 16:37:45
Oli backwoodin kanssa kerran puhetta, ei olla kumpikaan kuultu siitä mitään. Eipä varmaan enää näissä hommissa yritä olla.

Joskus takavuosina se teki kai jotain musajuttuja mutta ei enää moneen vuoteen. Velipoika puhu vaan kerran että olis hakenut bändiä itselleen.
Martso
08.11.2005 16:47:27
Minä olen touhuillu yhessä vaiheessa yhen iskelmärinssin kanssa. Meni hyvin helposti kaikki päin v****a. :)
Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan!
jon lord
08.11.2005 16:56:30
Minä olen touhuillu yhessä vaiheessa yhen iskelmärinssin kanssa. Meni hyvin helposti kaikki päin v****a. :)

Tätä se vanhuus teettää. Luin ihan sujuvasti ja ajattelin että kaikki meni ihan hyvin.....kunnes luin eteenpäin. Sillä lailla. Ei kai vain ollu H.... S....?
mack the knife
08.11.2005 17:00:35
Tätä se vanhuus teettää. Luin ihan sujuvasti ja ajattelin että kaikki meni ihan hyvin.....kunnes luin eteenpäin. Sillä lailla. Ei kai vain ollu H.... S....?

Kaveri soitti sen kanssa vähän aikaa. Tuo HS soitti kiipparia siinä ja muisti mainita, että sillä on kauhean kallis soitin, varmaan ei ole kuin ehkä pari muuta Suomessa. Ei se kuulemma korjannu väärinsoittoa kuitenkaan, vaikka oli niin kallis.
Paha on Pekan pierrä ku ei ole persettä. (vanha lappilainen sananlasku)
Martso
08.11.2005 17:00:49

Olipa hyvinni! :) Onko kokemusta?
Kerran meinas olla hyvä meininki, mut ei sitte ollukkaan!
jon lord
08.11.2005 17:05:20
Olipa hyvinni! :) Onko kokemusta?

Olipa juuri tuo hemmo siinä toisena solistina. Hyvärinen pisti sen kerran seisomaan asennossa. Tanhuhovissa se hyppäsi lavalta yleisön joukkoon ja hyvä ettei katkaissut koipeansa. Kyllä sen kanssa tuli toimeen ei siinä mitään mutta ehkä vähän huolimaton tyyppi.
baron
08.11.2005 22:50:12

Ei se kuulemma korjannu väärinsoittoa kuitenkaan, vaikka oli niin kallis.

Tä: Mä oon elänyt toivossa, että kun saan säästettyä itselleni kunnon staikkarin, niin siihen soitto-ongelmat loppuu!
My name is Baron, Sir Baron.
pekkajau
08.11.2005 23:31:28
"Mä olen PARAS!"
Kirjoitin mitä kirjoitin!
pekkajau
08.11.2005 23:39:13
"Mä olen PARAS!"

"No okei! Toisiks paras sitten!"
pekkajau
08.11.2005 23:40:11
"No okei! Toisiks paras sitten!"

"Ja vitut! Enhän mä ole mitään!"
pekkajau
08.11.2005 23:47:49
"Ja vitut! Enhän mä ole mitään!"

Mikäs se on se kriisipuhelimen numero?
Ukko
09.11.2005 21:53:54

Riisipuhelin ??????
faith
09.11.2005 21:55:13

0700-...... ;)
Kyllä sika syitä keksii.. maa jäässä tai kärsä kipiä.
riff
09.11.2005 21:56:27
0700-...... ;)

...ja soita Faithille...
Köyhälle kaikki on kallista!
faith
09.11.2005 21:58:19
...ja soita Faithille...

No ei. sori, ei tuommosia duuneja mulle. ikävä tuottaa pettymys.. ;)
faith
09.11.2005 21:59:14
"Lahjattomat reenaa"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)