Aihe: Tarkkana keikkareissulla kollegat..
1 2 3 4 5 6 7 8
ninmari
09.08.2005 12:37:44
Juu..hirviä on täällä Kainuussa kai vaan vieläkin enemmän, samoin kuin peuroja ja jos lähdetään keikalle tuonne pohjoisemmaksi vielä, niin siellä sitten on poroja,ne vasta mielenkiintoisia kulkijoita onkin!!
Enpä ole minäkään ennättänyt keikkailla kuin reilu kuusi vuotta ja sinä aikana on näillä korkeuksilla sattunut aika monta "läheltä piti" -tilannetta jo pelkästään keikkamatkoilla, puhumattakaan sitten muusta autoilusta.On tullut opittua, että hirvivaroitusmerkit kannattaa tosissaan huomioida ja höllätä hiukkasen kaasujalkaa.
Sattupa tuossa alkukesästä sellaistakin, että yksi iso hirvenroikale juoksi tuttavan parvekkeen alta ihan pokkana.Ja keskellä kirkasta päivää lähiöalueella.=)
Joten melko läheistä tuttavuutta pyrkivät tekemään meidän korkeuksilla..
edge
09.08.2005 12:50:26 (muokattu 09.08.2005 12:51:07)
Minä tein jo aikaa sitten sopimuksen hirvien kanssa jotta eivät tule eteen kun ajelen keikkareissuja, Sovittiin että saa tulla ojaan kattelee ja mennä tien yli mutta sillee ettei tarvii hidastaa vauhtia. Kun ne tietää että olen väsynyt ja kiire kotiin niin ei siinä ole mitään ihmettelemistä. Sopimus on pelannut jo 15 vuotta eikä ole ollut valittamista. Joku nuorikko on kyllä ottanut riskin ja käynyt aika lähellä mutta sellaisiahan ne nuoret ovat. Suosittelen tällaista järjestelyä niin jää se jännääminen vähemmälle ja voi kuunnella esim. radiota ihan rauhassa.
..verrattain nättiä hommaa..
El Condor
09.08.2005 13:18:14
Sattupa tuossa alkukesästä sellaistakin, että yksi iso hirvenroikale juoksi tuttavan parvekkeen alta ihan pokkana.Ja keskellä kirkasta päivää lähiöalueella.=)
Joten melko läheistä tuttavuutta pyrkivät tekemään meidän korkeuksilla..

On niitä täällä etelässäkin. Pari kuukautta takaperin pyöri Porin keskustassa yhtä aikaa (siis samana päivänä) kolme eri hirveä pitkin ja poikin.

Hirvistä on sanottava vielä, että ne ovat ainakin minun käsitykseni ja kokemukseni mukaan järjettömiä ja itsesuojeluvaistottomia otuksia, joille vetävät vertoja korkeintaan porot. Eikö niille opeteta koulussa mitään?
"Get to the point where you don't have to practice. This leaves a lot more time for eating or wasting time."
uruttaja
09.08.2005 15:14:19
Minä tein jo aikaa sitten sopimuksen hirvien kanssa jotta eivät tule eteen kun ajelen keikkareissuja, Sovittiin että saa tulla ojaan kattelee ja mennä tien yli mutta sillee ettei tarvii hidastaa vauhtia. Kun ne tietää että olen väsynyt ja kiire kotiin niin ei siinä ole mitään ihmettelemistä. Sopimus on pelannut jo 15 vuotta eikä ole ollut valittamista. Joku nuorikko on kyllä ottanut riskin ja käynyt aika lähellä mutta sellaisiahan ne nuoret ovat. Suosittelen tällaista järjestelyä niin jää se jännääminen vähemmälle ja voi kuunnella esim. radiota ihan rauhassa.

Heleppohan se on sun hätistellä, kun Mr.Hamilton antaa efektit.
edge
09.08.2005 15:59:56
Heleppohan se on sun hätistellä, kun Mr.Hamilton antaa efektit.
....ja muutenkin, kyllä luontokappaleet ymmärtää meitä että ei noita tarvii kiusata enempää...
..verrattain nättiä hommaa..
R.Syke
13.08.2005 17:55:13
-Me on pantu hirville kylttejä: Varokaa väsyneitä autoilijoita.

Eivät auta. Vmo paukautti taannoin hirven kanssa yhteen. Pelkillä peltivaurioilla sentään...huh

...pieni auto, pieni vaimo ja hirveä hirvi.

Itsellä jäänyt näköhavainnoiksi. *tekee ristinmerkin*

Varovaisesti ensi yönä ja aamuyön tunteina. Tähystystä, tähystystä.
faith
13.08.2005 20:19:50 (muokattu 13.08.2005 21:17:43)
No joo, eihän ne hirvet vielä mittään, mutta minua vähän pelottaa ne hirviöt mitä meillä tulee olemaan täällä riesana tässä jonku ajan päästä....
Siis ku niitä hirviönmuniahan on joka paikassa, pellonlaijat täynnä.. ne on kyllä sen verran isoja että sitte ku ne kuoriutuu ja kasvaa vähän ni siitä ei voi tulla ku rumaa jälkeä... "/
=)

E: kieliasun viilausta...
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
R.Syke
13.08.2005 22:19:07 (muokattu 13.08.2005 22:19:43)
Siis ku niitä hirviönmuniahan on joka paikassa, pellonlaijat täynnä.. ne on kyllä sen verran isoja

-Koolla ei merkitystä. Ne on kilttejä. kun sieltä kuoriutuu - muumejahan sieltä tulee kuulemma.
uruttaja
13.08.2005 22:25:54
-Koolla ei merkitystä. Ne on kilttejä. kun sieltä kuoriutuu - muumejahan sieltä tulee kuulemma.

Joku sano että niistä Neekerinsuukoista tulee täysikasvuisia neekereitä, niitäköhän ne pelekää?
faith
13.08.2005 22:26:58

En usko.. Kuitenki ne syö pieniä, pyöreitä tyttölapsia välipalaksi..
Ja niitä on nykyään mustiaki.. sitä se on tää rotujen sekoittuminen.
"Kylmä kahvi kaunistaa, mutta kun vatsa ei vedä niin paljon kuin naama vaatisi."
faith
13.08.2005 22:31:00 (muokattu 13.08.2005 22:32:39)
Ja kolmeakymppiäki pukkaa... mutta mun tuurilla en tietenkään taaskaan ehi.

Jaa, ehimpäs =) Mutta sitä mie oon miettiny kans ku osassa niitä neekerinsuukkoja on vaaleanpunanen, osassa valkea ja osassa ruskea sisus. Mistäkhän se johtuu?
uruttaja
13.08.2005 22:32:06
Ja kolmeakymppiäki pukkaa... mutta mun tuurilla en tietenkään taaskaan ehi.

ONNEA. Jos se on sun eka. Ruppee ahneeksi ja floodaa iltayön aikana jostain threadista eka satanen. Vaatii vähän viitsimistä ja sorminäppäryyttä.
faith
13.08.2005 22:34:25
ONNEA. Jos se on sun eka. Ruppee ahneeksi ja floodaa iltayön aikana jostain threadista eka satanen. Vaatii vähän viitsimistä ja sorminäppäryyttä.

Eijei ku toinen jo =) Mie alan oppia ;) Mutta aattelin kuitenki mennä nukkumaan tässä kohtapuoliin. Kyllä niitä satasia vielä ehtii.. =)
uruttaja
13.08.2005 22:41:40
Eijei ku toinen jo =) Mie alan oppia ;) Mutta aattelin kuitenki mennä nukkumaan tässä kohtapuoliin. Kyllä niitä satasia vielä ehtii.. =)

Asennetta asennetta. Ei ne sataset itestään tule. Nukkua ehtii aamuyöstäkin.
faith
14.08.2005 15:07:18
Asennetta asennetta. Ei ne sataset itestään tule. Nukkua ehtii aamuyöstäkin.

No emmie kuitenkaan viittiny =)

..mutta eikö kukaan osaa selittää että mistä ne värierot johtuu? =)
riff
14.08.2005 15:08:40
Nukkua ehtii aamuyöstäkin.

Ekkö nää käynykkään kymmeneltä nukkumaan?
Älkää olko pojat huolissanne, kyllä tää tästä vielä huononee!
Riksteri
14.08.2005 15:57:33
No emmie kuitenkaan viittiny =)

..mutta eikö kukaan osaa selittää että mistä ne värierot johtuu? =)

2 תגובות
Anonymous כתב...
קרמבו הוא דווקא ממתק אירופאי מובהק. נסה למשל את - http://www.brunberg.fi/ekyssar.html

ואם אתה כבר עוסק בהסטוריה של מונחים ומילים, השם הכלל אירופאי לקרמבו מתרגם לעברית כ"נשיקה של כושון". neekerinsuukko, למשל.
faith
14.08.2005 16:01:37
2 תגובות
Anonymous כתב...
קרמבו הוא דווקא ממתק אירופאי מובהק. נסה למשל את - http://www.brunberg.fi/ekyssar.html

ואם אתה כבר עוסק בהסטוריה של מונחים ומילים, השם הכלל אירופאי לקרמבו מתרגם לעברית כ"נשיקה של כושון". neekerinsuukko, למשל.

Ööh..?
Riksteri
14.08.2005 16:02:46
Ööh..?

BRUNBERGIN SUUKOT
Hienonmakuisen kuorrutteen alla piileksii vaniljan, mansikan, kahvin, mintun tai banaanin makuinen pehmeä vaahto.
baron
14.08.2005 16:34:25

BRUNBERGIN SUUKOT
Hienonmakuisen kuorrutteen alla piileksii vaniljan, mansikan, kahvin, mintun tai banaanin makuinen pehmeä vaahto.

Mä oon Porvoossa asunut niitten vanhaan tehtaan vieressä ja syötiin niitten Neekerin pusuja.
"Joka on leikin alkanut, leikin kestäköön" - PB
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)