uruttaja 07.06.2005 23:23:12 | |
---|
Onkohan teille AMMATTIREISKOILLE tullu mieleen että joku ko. pumpusta pyörii näillä sivuilla??????????? Saa ilmaista konsultointia. |
poppamies 07.06.2005 23:24:41 | |
---|
...muistan tv-ohjeman, johon J.Virtanen oli kutsunut Kim Floorin pariksi Veijo Ullakon... Kim Floorin tiedän ja Ullakon Veijon tunnen. Miten ne liittyy tähän?? Veijo Ullakko on muuten yks harvoja rumpaleita Phil Collinsin lisäksi joilla on lisenssi laulaa. Mahdollisesti myytävänä EBS MultiComp jos hyvin sattuu. En myy sittenkään! Saatan sensijaan myydä jotain muuta. |
klunssila 07.06.2005 23:28:06 | |
---|
Onkohan teille AMMATTIREISKOILLE tullu mieleen että joku ko. pumpusta pyörii näillä sivuilla??????????? Kyllä tässä ihan positiivisessa mielessä ollaan järkkäämässä osaaville hunppa-paavoille keikkaa. Voiko enempää juurilleen laskeutua legendaarisessa humppamiitissaä kuin hyvässä seurassa, turvehumpassa ja lussa. Omassa kuvassa taitelija Lumivaara (Trio Vuoksenkaislat) ansaitulla tauolla! |
tattis 07.06.2005 23:29:01 | |
---|
Saa ilmaista konsultointia. Minkähän tyyppistä? Tanssiminen on turhaa pyörimistä hyvän "tavaran" ympärillä. |
klunssila 07.06.2005 23:30:22 | |
---|
Saa ilmaista konsultointia. Väärin. Kyllä me maksetaan ihan liiton minimi + lomakorvaukset, jos tänne Savonlinnaan asti tilataan keikalle. Ei me aleta polkemaan hintoja! Ja sitten saavat vielä konsultointia... Omassa kuvassa taitelija Lumivaara (Trio Vuoksenkaislat) ansaitulla tauolla! |
aisa 07.06.2005 23:31:14 | |
---|
Onkohan teille AMMATTIREISKOILLE tullu mieleen että joku ko. pumpusta pyörii näillä sivuilla??????????? mitä sitten sun mielestä pitäis kommentoida? olisko parempi että kaikki sanois kohteliaisuuttaan että onpa hyvä tai jotain muuta yhtä läyhästä? sitten jätkät ajattelis että hyvä meininki kun oikein tm-palstalla kehuttiin ja jatkaisvat samaan malliin kyseenalaistamatta koskaan osaamistaan. paapominen on perseestä! jos laittaa tuotoksiaan nettiin tai yleensäkin lähtee esiintyjäksi, niin pitäähän sitä varautua myös rehelliseen palautteeseen. petriä ammuttiin tuala mettässä. |
uruttaja 07.06.2005 23:33:35 | |
---|
Minkähän tyyppistä? No sen verran on spekuloitu että pojille on hyvähintainen keikka tiedossa Savonlinnassa 5.8., eikö tuo ole ennenkaikkea positiivista? |
uruttaja 07.06.2005 23:35:46 | |
---|
Väärin. Kyllä me maksetaan ihan liiton minimi + lomakorvaukset, jos tänne Savonlinnaan asti tilataan keikalle. Ei me aleta polkemaan hintoja! Ja sitten saavat vielä konsultointia... Tämä Tattis on vissiin vetänyt herneen nenään jostain. Mnetissä saa ilmaista konsultointia. Tuossa on toistasataa neuvoa siitä miten bändin saa kuulostamaan paremmalta. Ja kun sinne Savonlinnaan kerran bändi tilataan, niin sille maksetaan kunnolla. ei millään liiton minimeillä. Jos minä pääsen mukaan niin 50 euroo tulee minulta. |
tattis 07.06.2005 23:37:12 | |
---|
mitä sitten sun mielestä pitäis kommentoida? olisko parempi että kaikki sanois kohteliaisuuttaan että onpa hyvä tai jotain muuta yhtä läyhästä? sitten jätkät ajattelis että hyvä meininki kun oikein tm-palstalla kehuttiin ja jatkaisvat samaan malliin kyseenalaistamatta koskaan osaamistaan. paapominen on perseestä! jos laittaa tuotoksiaan nettiin tai yleensäkin lähtee esiintyjäksi, niin pitäähän sitä varautua myös rehelliseen palautteeseen. Mistä mahdat tietää kyseenalaistetaanko sitä omaa osaamistaan? Palaute vain minun mielestäni voisi olla vähän rakentavampaa kuin "jengillä naureskelu" Tanssiminen on turhaa pyörimistä hyvän "tavaran" ympärillä. |
clave 07.06.2005 23:37:37 | |
---|
ei millään liiton minimeillä HUOM..siis Paperiliiton "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
uruttaja 07.06.2005 23:38:33 | |
---|
HUOM..siis Paperiliiton Katoin justiin, ne saa keskimäärin 17 euroo tunnilta. eli ei edes tuolla oteta miittiin. |
uruttaja 07.06.2005 23:40:34 | |
---|
Mistä mahdat tietää kyseenalaistetaanko sitä omaa osaamistaan? Palaute vain minun mielestäni voisi olla vähän rakentavampaa kuin "jengillä naureskelu" Haloo!!. Hyvä bändi teillä on. Urkujen ei tarttis vääntää niin paljon melodiaa, muuten ihan bueno. |
tattis 07.06.2005 23:46:13 | |
---|
Haloo!!. Hyvä bändi teillä on. Urkujen ei tarttis vääntää niin paljon melodiaa, muuten ihan bueno. Tota..., meidän bändissä ei oo urkuja :) Tanssiminen on turhaa pyörimistä hyvän "tavaran" ympärillä. |
uruttaja 07.06.2005 23:52:11 | |
---|
Tota..., meidän bändissä ei oo urkuja :) No nyt tiedän. Näytti muutenkin hieman enemmän rock-henkiseltä se teidän bändi:) |
aisa 07.06.2005 23:55:09 | |
---|
Mistä mahdat tietää kyseenalaistetaanko sitä omaa osaamistaan? Palaute vain minun mielestäni voisi olla vähän rakentavampaa kuin "jengillä naureskelu" just just. varmaan kuitenkin ymmärsit mitä ajoin takaa. mulle on naureskeltu vuosia sitten aika paljon ja annettu neg-palautetta ihan aiheestakin, mutta mä oon tosi tyytyväinen että niin on tehty. otin palautteesta opikseni ja oon opetellu tekemään näitä hommia ihan tosissani ja voin sanoo ihan ilman mitään itsekehua että enää ei kovin moni voi naureskella mun tekemisiäni "pääinstrumenttini" parissa. jos ei olis tullu "pilkkakirvestä" niin tuskin olisin ottanu onkeeni niin vakasti. petriä ammuttiin tuala mettässä. |
tattis 08.06.2005 00:09:15 | |
---|
just just. varmaan kuitenkin ymmärsit mitä ajoin takaa. mulle on naureskeltu vuosia sitten aika paljon ja annettu neg-palautetta ihan aiheestakin, mutta mä oon tosi tyytyväinen että niin on tehty. otin palautteesta opikseni ja oon opetellu tekemään näitä hommia ihan tosissani ja voin sanoo ihan ilman mitään itsekehua että enää ei kovin moni voi naureskella mun tekemisiäni "pääinstrumenttini" parissa. jos ei olis tullu "pilkkakirvestä" niin tuskin olisin ottanu onkeeni niin vakasti. Kun näin netin kautta dissataan, niin ei välttämättä tiedä kuinka vastaanottja kestää kritiikin. Eri asia olisi jos ko. bändi olisi itse halunnut näiden sivustojen kautta kommentteja tuotoksistaan. Tanssiminen on turhaa pyörimistä hyvän "tavaran" ympärillä. |
aisa 08.06.2005 00:14:26 (muokattu 08.06.2005 00:14:50) | |
---|
Kun näin netin kautta dissataan, niin ei välttämättä tiedä kuinka vastaanottja kestää kritiikin. Eri asia olisi jos ko. bändi olisi itse halunnut näiden sivustojen kautta kommentteja tuotoksistaan. edelleenkin oon sitä mieltä että jos alalle lähtee niin pitää kestää todellisuus. huonolle hitsarille sanotaan että "et sä saatana kyllä osaa hitsata" miks huonolle muusikolle pitäis sanoa että "ihan kiva"? petriä ammuttiin tuala mettässä. |
tattis 08.06.2005 00:39:50 | |
---|
edelleenkin oon sitä mieltä että jos alalle lähtee niin pitää kestää todellisuus. huonolle hitsarille sanotaan että "et sä saatana kyllä osaa hitsata" miks huonolle muusikolle pitäis sanoa että "ihan kiva"? Hitsarille, kuten muusikoillekkin voisi sanoa etä mitä se tekee väärin eikä nauraa kaikelle tekemiselle koko telakan voimalla. Tanssiminen on turhaa pyörimistä hyvän "tavaran" ympärillä. |
isojussi 08.06.2005 01:22:50 | |
---|
Onkohan teille AMMATTIREISKOILLE tullu mieleen että joku ko. pumpusta pyörii näillä sivuilla??????????? Toivottavasti pyörii. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Sertzo S 08.06.2005 08:12:48 (muokattu 08.06.2005 08:19:36) | |
---|
Jäitä hattuun jäbät! Ei mitään pändejä tilata soittamamaan kolehtikeräyksellä ja jne. Minä kokisin tämän Savonlinnan humppamiitin vain iloisena eri soittajien kohtaamisena ja kesätapahtumana, jossa ei oteta turhia paineita mistään; puretaan ne vain täällä palstoilla. Jotkut humpat voidaan toki lurauttaa ja alunperin minäkin lupasin vain laulaa, jos tämä soitannollien puoli nyt kasaantuu siihen malliin ohjelmistoineen, että se yleensä toteutuu. En myöskään suosittele mahdollisia kaatumisharjoituksia soittimineen mihinkään paikalliseen raflaan, se kääntyy vaan meitä vastaan ja ei liene mahdollista järjestääkään. Tsekataan tilanne vaikka aluksi Lipalla keliä seuraten ja lurautetaan torin tuntumassa ne "pakolliset" tilut ja sitten virvokkeille. Sitä ennen soittimet varmoihin suojapaikkoihin, ettei tule vahinkoja. Kyllä meillä hauskaa piisaa ja hyviä juttuja tutustumisien kera. |