clave 23.04.2005 11:49:05 | |
---|
tylsää päiväänsä tappavalle ravintelimuusikolle tämä on oikein hyvä ilmaus. kuvaa sitä aikaa kun oltiin kuukausi tai kaks viikkoo samassa paikassa. oulussa ei koskaan kuitenkaan päässyt tylsyys painamaan päälle, senverran hauskan pidon päälle kaupungin asukkaat ymmärsivät. "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
Martso 23.04.2005 11:50:18 (muokattu 23.04.2005 11:50:26) | |
---|
tylsää päiväänsä tappavalle ravintelimuusikolle.... Kuulostaa just hyvälle tosiaan. Music from swamps. |
Neljä Ruuvia 23.04.2005 11:52:38 (muokattu 23.04.2005 11:54:40) | |
---|
tämä on oikein hyvä ilmaus. kuvaa sitä aikaa kun oltiin kuukausi tai kaks viikkoo samassa paikassa. oulussa ei koskaan kuitenkaan päässyt tylsyys painamaan päälle, senverran hauskan pidon päälle kaupungin asukkaat ymmärsivät. Jumprussahan sen päivän sai mukavasti käyntiin,sitte kämpille sammumaan ja illalla keikalle :-) Ei taidettu muuten Oulussa olla koskaan pidempää pätkää...Clave,muistatko vielä missä oli eka veto missä oltiin.Mun mielestä oli Ruotsinsalmi Kotkassa... |
clave 23.04.2005 11:54:45 | |
---|
Jumprussahan sen päivän sai mukavasti käyntiin,sitte kämpille sammumaan ja illalla keikalle :-) sit kävi joskus niinkin että pääsi saattohoitoon kun oikein kroonistui "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
clave 23.04.2005 11:57:12 | |
---|
Jumprussahan sen päivän sai mukavasti käyntiin,sitte kämpille sammumaan ja illalla keikalle :-) Ei taidettu muuten Oulussa olla koskaan pidempää pätkää...Clave,muistatko vielä missä oli eka veto missä oltiin.Mun mielestä oli Ruotsinsalmi Kotkassa... mun muistikuvien mukaan oltiin Ruotsinsalmessa..hei oliks sun huoneen bunkka jotenkin sen helvetin tutlikuuman patterin vieressä. joku siihen itsensä poltti syvässä unessa, muistatko 4R? kotkan pätkällä oli Paula K:n säestys ja se potki mun rumpuja. oli niin v***un huonot kompit JO sillon:) "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
uruttaja 23.04.2005 12:50:20 | |
---|
tämä on oikein hyvä ilmaus. kuvaa sitä aikaa kun oltiin kuukausi tai kaks viikkoo samassa paikassa. oulussa ei koskaan kuitenkaan päässyt tylsyys painamaan päälle, senverran hauskan pidon päälle kaupungin asukkaat ymmärsivät. Oulussa osataan edelleen ikävän poiskarkoituksen jalo taito. |
Neljä Ruuvia 23.04.2005 13:36:38 | |
---|
mun muistikuvien mukaan oltiin Ruotsinsalmessa..hei oliks sun huoneen bunkka jotenkin sen helvetin tutlikuuman patterin vieressä. joku siihen itsensä poltti syvässä unessa, muistatko 4R? kotkan pätkällä oli Paula K:n säestys ja se potki mun rumpuja. oli niin v***un huonot kompit JO sillon:) Muistan mä tuon Paula K:n. Tuo bunkka homma on jäänyt unholaan. Se kämppähän oli aika legendaarinen sinänsä.Yks juttu tulee mieleen..." Sermi jäi"! |
clave 23.04.2005 14:30:51 | |
---|
Muistan mä tuon Paula K:n. Tuo bunkka homma on jäänyt unholaan. Se kämppähän oli aika legendaarinen sinänsä.Yks juttu tulee mieleen..." Sermi jäi"! Muistan tuolla keikalla kun kysyin laulustaralta jostain biisistä että minkälaisen kompin hän haluaa siihen lyötävän, niin se vastas että "bossanovabikinibiitti" Sulla oli bebop kausi silloin oraalla muistan että päivisin treenailtiin niitä donnalee-juttuja? Hauskaa sinänsä, että muistaa 25vuoden takasia juttuja mutta eilisestä viininlaskusta ei paljon mitään:) Sermi-juttua en muistakkaan, onko hävitöntä? "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
Neljä Ruuvia 23.04.2005 15:12:31 | |
---|
Muistan tuolla keikalla kun kysyin laulustaralta jostain biisistä että minkälaisen kompin hän haluaa siihen lyötävän, niin se vastas että "bossanovabikinibiitti" Sulla oli bebop kausi silloin oraalla muistan että päivisin treenailtiin niitä donnalee-juttuja? Hauskaa sinänsä, että muistaa 25vuoden takasia juttuja mutta eilisestä viininlaskusta ei paljon mitään:) Sermi-juttua en muistakkaan, onko hävitöntä? Eiku se on se juttu mitä ainakin musta Klabbi kertoo joskus. Oli joku trio missä jätkät tuli niin huonosti keskenään toimeen että piti olla ylimääräinen sermi aina hotellihuonetta varten.Että sai niinku omaa tilaa. kerran tää sermi oli jääny jonkin hotlaan. ja äijät ajaneet ainakin sata kilsaa ni pakko käänty takas koska...Perkele,sermi jäi... ja eeikun takasin :-) |
Tankero 23.04.2005 15:26:40 | |
---|
Se kauppias tais käydä *Jalupullolla. Oli varmaan 3 viimeistä liikkeen aukiolovuotta päissään töissä. Tai sitten kyseesä oli tämä palvelualttiuden henkilöitymä, joka sittemmin perusti omankin liikkeen, joka tosin meni nurin. |
clave 23.04.2005 15:41:02 | |
---|
Eiku se on se juttu mitä ainakin musta Klabbi kertoo joskus. Oli joku trio missä jätkät tuli niin huonosti keskenään toimeen että piti olla ylimääräinen sermi aina hotellihuonetta varten.Että sai niinku omaa tilaa. kerran tää sermi oli jääny jonkin hotlaan. ja äijät ajaneet ainakin sata kilsaa ni pakko käänty takas koska...Perkele,sermi jäi... ja eeikun takasin :-) Joo hämärästi muistan. Klabbiahan säestettiin kans aika paljon...se anto mulle luvan laskea rokkeihin tempotkin - sain siis ylennyksen -. Koskettajamme P kertoi tuolloin vähän samansisältöisen stoorin Viktor K:sta. Soittajat nurisivat, että keikan jälkeen pitää olla oma ovi (jonka vetää kiinni) ...no niitä ovia oli sitten joka jätkälle Ruotsin rundilla. Huoneita vaan ei...-( "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
Epämuusikko 23.04.2005 15:55:28 | |
---|
Amilla on lahjomattomat lausunnot. Meikäkin ostaa sielä kaiken, ja se lienee positiivista. niin mäkin. Backlinea jäin kyllä kaipaamaan, siitä varmaan on erilliset threadit täällä... Ootko kakan maistanu? ÄrLä #009 |
markkuv 23.04.2005 16:02:45 | |
---|
niin mäkin. Backlinea jäin kyllä kaipaamaan, siitä varmaan on erilliset threadit täällä... Hei. missä lienee nykyään Pekka joka Baclinea piti? En ole törmännyt aikoihin. |
Viking 23.04.2005 16:06:08 | |
---|
St Paul Sound Nummelasta on ollut luotettava toimittaja, kilpailee hinnoillaan Thomannin kanssa, suosittelen. Kyllähän nettiin saa laitettua Thomania lainaten mitä hintoja lystää, eri asia on sitten onko tavara hyllyssä.... EI OLLUT Sopivasti selvinpäin tai sitten ei... |
Neljä Ruuvia 23.04.2005 16:08:49 (muokattu 23.04.2005 16:09:27) | |
---|
Joo hämärästi muistan. Klabbiahan säestettiin kans aika paljon...se anto mulle luvan laskea rokkeihin tempotkin - sain siis ylennyksen -. Koskettajamme P kertoi tuolloin vähän samansisältöisen stoorin Viktor K:sta. Soittajat nurisivat, että keikan jälkeen pitää olla oma ovi (jonka vetää kiinni) ...no niitä ovia oli sitten joka jätkälle Ruotsin rundilla. Huoneita vaan ei...-( edit....sutaisin ohi |
Neljä Ruuvia 23.04.2005 16:11:21 | |
---|
Eiku se on se juttu mitä ainakin musta Klabbi kertoo joskus. Oli joku trio missä jätkät tuli niin huonosti keskenään toimeen että piti olla ylimääräinen sermi aina hotellihuonetta varten.Että sai niinku omaa tilaa. kerran tää sermi oli jääny jonkin hotlaan. ja äijät ajaneet ainakin sata kilsaa ni pakko käänty takas koska...Perkele,sermi jäi... ja eeikun takasin :-) tietääkö joku muuten ketkä oli kyseessä...Serzo? |
KoskPaavo 23.04.2005 19:38:52 | |
---|
Ettei vaan olis ollut nää Suonenjoelta lähtöisin olevat T:n veljekset. Itsekin tuossa ryhmässä muutaman vuoden pyörin.Sertzo muistaa. Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti |
uruttaja 23.04.2005 21:18:54 | |
---|
Hei. missä lienee nykyään Pekka joka Baclinea piti? En ole törmännyt aikoihin. H-Puttaalla, Pekka oli muuten maaliman huonoin asiakaspalvelija, ja nythän sillä ei oo ku velekaa. |
uruttaja 23.04.2005 21:20:41 | |
---|
Tai sitten kyseesä oli tämä palvelualttiuden henkilöitymä, joka sittemmin perusti omankin liikkeen, joka tosin meni nurin. P oli siihä toisen Peen virmassa ensin palakollisena, ja sitten siinä oli Seko-Rum ja Kossu-Es. , mutta sitten rami karkas kynsistä. |
Tankero 23.04.2005 21:33:48 | |
---|
Oulussa osataan edelleen ikävän poiskarkoituksen jalo taito. Eihän Patelassa tarvi osata, kun siellä on aina mukavaa. |