Aihe: Tanssimusiikkirumpalit
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
baron
04.03.2005 09:38:55

Niissä ammattibändeissä, joissa sain viimeksi soittaa (ainakin 4kpl) oli todella mukavat rumparistit. Basistitkin, paitsi viimeisessä. Se oli tuolta Balkkanin vuoristosta vanha paimentolainen, eikä sillä taittunut soitto eikä Suomen kieli. VIeläkin hirvittää...ei kohdanneet kemiat ei fysiikat tai botaniikat.

Nykyinen rumpari on syntynyt v.1984, soitto taittuu silläkin, mutta ikäeroa on sen verran huomattavasti, että olen huomannut olevani Wanha.

Teillähän on vanhoja soittajia. Mulla on ollut tuuraamassa -89 syntynyt basisti ja hyvin taittui
(Humppakin vaikka ei ollut herran varsinainen genre)
The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry
uruttaja
04.03.2005 11:04:04
Teillähän on vanhoja soittajia. Mulla on ollut tuuraamassa -89 syntynyt basisti ja hyvin taittui
(Humppakin vaikka ei ollut herran varsinainen genre)

No vanhoja vanhoja, sitähän minä justiin sanoin.
edge
04.03.2005 11:41:28
No harmi kun ne hyvät rumpalit on vain niin harvassa. Soitin minäkin 90 luvulla sellaisen `Varsovan pässin`kans joka aina sopivan( omasta mielestään) paikan tullen latas ne Simmonssit uuteen komppiin ( kesken biisin) kyllä siinä kans tuli mieleen että mitähän tekis.. No ei sitä iloa kestänyt onneksi kuin pari kuukautta kun pääsin pois soittamaan oikeiden kans.
hyh,hyh...
R.Syke
04.03.2005 11:51:05 (muokattu 04.03.2005 11:52:56)
Ovatko tanssimusiikissa rumpalit niitä heikoimpia lenkkejä bändissä
-Ovat. Valitettavasti. Aina saa olla auttamassa.

joille on vaan lyöty kapulat kouraan, kun muita soittimia ei ole vapaana?

-Kapuloita on yritetty piilotella, mutta ne on tehny aina uusia.

Välillä tuntuu siltä.

-Meillä ei ole mitään väliaikoja tässä suhteessa.

Olen itsekin bändimme heikoin lenkki.

-OMB:ssä näin valittevasti juuri on. (*kohauttaa olkiaan*)

Tuli vaan mieleen.

-Hyvin tultu.

Ohjautuuko soittimia soittamaan vahingossa?

-Tämä on juuri kaikkien ajopuuteorioiden äiti.

toivoo AlppuGomit3
Sertzo S
04.03.2005 11:57:14 (muokattu 04.03.2005 11:57:28)

Nykyinen rumpari on syntynyt v.1984, soitto taittuu silläkin, mutta ikäeroa on sen verran huomattavasti, että olen huomannut olevani Wanha.

Mäkin lopetin ajoissa, ennen itse huomasin olevani liian vanha. ;)
pekkajau
04.03.2005 12:02:48

Ei kannata lopettaa liian aikaisin! Ikääntyessä taiteilijan tulkinnat (80eur) syvenevät ja ohjelmistosta häviää turhat dirlandaat pois!
uruttaja
04.03.2005 12:03:54

Mää oon vasta tavallisesti Wanha en liian...
Tankero
04.03.2005 12:22:29
Allekirjoitan!!!!

No täällä on poika, jolla taittuu sekä rumparointi että roudaus. Ja vaatimatonkin olen.
uruttaja
04.03.2005 12:28:23
No täällä on poika, jolla taittuu sekä rumparointi että roudaus. Ja vaatimatonkin olen.

Annahan vähän siimaa:)
R.Syke
04.03.2005 12:32:27

-Minäpäs olen kaikista vaatimattomampi! En osaa rummuttaa, mutta joka harjoituksissa haluan välttämättä soittaa rumpuja kovalla äänellä.
Tankero
04.03.2005 15:03:26
Annahan vähän siimaa:)

No okei annettaan. En ole vaatimaton.
WanhaWetäjä
04.03.2005 16:55:32 (muokattu 04.03.2005 17:19:58)

Jaa,a...mun nuorempi poika on vähän vihjaillut että tykkäis alkaa soittaan rumpuja,MUTTA kun se on musikaalinen ja hyväkorvainen niin en mä sille kyllä rumpuja osta,menee nuori mies ihan hukkaan....

"Aina se hyväkin rumpali vähän soitamista häirittee"...näin se menee !

EDIT ja kuka prkl sitä kolinaa jaksaa kuunnella kun poika treenais...
half
04.03.2005 17:01:55
"Aina se hyväkin rumpali vähän soitamista häirittee"...näi se menee !

Rumpali on soittajan paras ystävä.
Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on.
R.Syke
04.03.2005 17:28:45
J EDIT ja kuka prkl sitä kolinaa jaksaa kuunnella kun poika treenais...

-Jaa, mutta etkös sinä ole tottunut rumpujen ääneen aikojen kuluessa? Perheyhtye pystyyn vaan.

Pikkusen koulutat junioria...
baron
04.03.2005 17:47:54

Jaa,a...mun nuorempi poika on vähän vihjaillut että tykkäis alkaa soittaan rumpuja,MUTTA kun se on musikaalinen ja hyväkorvainen niin en mä sille kyllä rumpuja osta,menee nuori mies ihan hukkaan....

"Aina se hyväkin rumpali vähän soitamista häirittee"...näin se menee !

EDIT ja kuka prkl sitä kolinaa jaksaa kuunnella kun poika treenais...

Sähkörummut!
Mä oon kyllä siinä suhteessa vähän eri mieltä, että ei se musikaalisuus rumpujen soittamista pahemmin haittaa.
The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry
uruttaja
04.03.2005 18:10:04
Sähkörummut!
Mä oon kyllä siinä suhteessa vähän eri mieltä, että ei se musikaalisuus rumpujen soittamista pahemmin haittaa.

Komppia. Mun poika on soittanut rumpuja jo parisen vuotta, vaikka olen sitä koettanut ihan kasvattaakkin.
poppamies
04.03.2005 18:39:11

Viimeksi kuulemassani tanssiyhtyeessä "Joyride" soitta todella hyvä rumpari. Triossahan ei oikeastaan ole varaa pitää huonoa rumpalia.
"G-strings are for strippers"
KoskPaavo
04.03.2005 19:05:47
Mun poika sanoi 5-vuotiaana että "osta iskä mulle rummut", minä siihen että "mutta milloin sä harjottelet ?"johon poika: "Silloin kun sä nukut"
Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti
uruttaja
04.03.2005 19:18:46
Mun poika sanoi 5-vuotiaana että "osta iskä mulle rummut", minä siihen että "mutta milloin sä harjottelet ?"johon poika: "Silloin kun sä nukut"

HAHHAA. Meillä se soittaa silloin kun naapurit nukkuu ja entinen akka. Oíkein sille.
baron
05.03.2005 00:52:35

HAHHAA. Meillä se soittaa silloin kun naapurit nukkuu ja entinen akka. Oíkein sille.

Mä oon kuoleman vakava siitä minkä mä heitin WW:lle: musikaalinen rumpali on lahja humppabändille.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)