toyopet 04.03.2005 20:08:00 | |
---|
En ole alkuasukas mutta muutama sata kertaa tuosta oon yli mennyt ,ja jos en ole ihan dementoitunut niin siinä seisoo präntättynä että "Kotakennäänsalmi" Jaa lukeekos siinä niin. Voihan ollakin. Ei tule ajettua siitä kuin ehken kerran viikossa. Keskiviikkona pölähti taas Ä:kelta lemut oikein tänne meillekin asti mutta sehän oli sulotuoksu verrattuna siihen mitä tänään lemusi tuolla Imatra-Ruokolahti suunnalla (Stora Enso). Ilta Oulunjoella on V. Ahvenaisen tuotantoa ja jossain semmoisessa vihkosessa on painettuna. Eikun hetkinen onkos tämä dallapén tuotantoa. No joku sellainen pieni vihko se oli, missä nuotti. Saattaisi löytyä jostain tuolta komeron periltä, jos jaksaisi kaivaa. Jos tunnet omistavasi liikaa musiikkitarvikkeita, lahjoita ne minulle. Myös ylimääräisistä Odsmobilen moottoreista saapi kertoa |
KoskPaavo 04.03.2005 21:42:22 | |
---|
Joo, se on Jäppilä-Tynnilä- kamaa, ne pojat teki näitä kiertueittenkin aikana tosta vaan kun kiva aihe löytyi, Dallape-kirjasta (kirj. Kauko Kähkö) luin. Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti |
uruttaja 04.03.2005 23:12:01 | |
---|
Joo, se on Jäppilä-Tynnilä- kamaa, ne pojat teki näitä kiertueittenkin aikana tosta vaan kun kiva aihe löytyi, Dallape-kirjasta (kirj. Kauko Kähkö) luin. OULU OULU kaunista kuin hunajainen ruusun nuppu. |
uruttaja 04.03.2005 23:12:15 | |
---|
OULU OULU kaunista kuin hunajainen ruusun nuppu. ja PATELA: |
baron 05.03.2005 00:26:35 (muokattu 05.03.2005 00:27:41) | |
---|
En ole alkuasukas mutta muutama sata kertaa tuosta oon yli mennyt ,ja jos en ole ihan dementoitunut niin siinä seisoo präntättynä että "Kotakennäänsalmi" Sieltä sai hyvin kalaa. Mun kaverilla oli oma lätäkkö jossain lähellä ja kun kalaan merkkasi vuosiluvun ja otti sen ylös uudestaan vasta parin vúoden kuluttua niin maistui ihan syötävältä. Edi8tr: Mäö oon ohjuslu jass keikaoltta mja mäö en ewmnö䨴 njmalpka mjoa kehhmetin oikekijinkrjkpoitivitrhjetåä¨å enjäöp jkoroajta The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |
clave 05.03.2005 00:53:36 | |
---|
Tais baronille pamahtaa rubikin näppäimistö. Tai baltia. Mikä on muuten temppu nimeltä rubikin mixeri? "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
KoskPaavo 05.03.2005 00:58:30 | |
---|
Tosi yllättävän nopea heivahdus Baronilta, jotain spriihommaa saattas olla... Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti |
clave 05.03.2005 01:00:13 | |
---|
...tai sitten baron on tulkinnut enigmaa.. "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
clave 05.03.2005 01:03:14 | |
---|
baron on tainnut koulussa olla spriimus "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
KoskPaavo 05.03.2005 01:06:59 | |
---|
Sieltä sai hyvin kalaa. Mun kaverilla oli oma lätäkkö jossain lähellä ja kun kalaan merkkasi vuosiluvun ja otti sen ylös uudestaan vasta parin vúoden kuluttua niin maistui ihan syötävältä. Muutenkin toi Baronin viime tokaisu on kuin jostain jenkkileffan eka repliikki. Kuolemasta saa parhaat aplodit, ei kuitenkaan encoreen asti |
baron 05.03.2005 01:07:31 | |
---|
baron on tainnut koulussa olla spriimus öpaltalaa n aaamjoola asitaioöae The Steinway piano - with its beauty and power - is the perfect medium to express the performers's art, drama and poetry |
uruttaja 05.03.2005 01:12:49 | |
---|
öpaltalaa n aaamjoola asitaioöae Kuin myös Teille arvon Baron. |
clave 05.03.2005 01:23:11 | |
---|
Helli on sihko kääji eikä mikään lupni "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
jmercy 05.03.2005 01:25:03 | |
---|
Juur, kun kerkesin kehua nuottivarastoani, niin tätä ei sitten löydykään, paikataan. |
uruttaja 05.03.2005 01:33:32 | |
---|
Juur, kun kerkesin kehua nuottivarastoani, niin tätä ei sitten löydykään, paikataan. b olisinpa bssisti. |
uruttaja 05.03.2005 02:17:30 | |
---|
b olisinpa bssisti. Yksinäni iltaa läksin viettämään Brasiilan yöhön iltaan pimeään' samban rytmit soivat vieraat karkeloivat aioin vetää täyteen pään Laivastani olin jäänyt ahteriin kuinkas juuri mulle oli käynyt niin murheissani mietin aikaani jä mietin siloin korvaan karjaïstiin OOKKO NÄÄ OULUSTA kun jotain tuttiua on sulla naamassa, näin äänen kuulin OOKKO NÄÄ OULUSTA soi laulu riemsusta |
Sertzo S 05.03.2005 08:37:07 (muokattu 05.03.2005 15:29:13) | |
---|
Yksinäni iltaa läksin viettämään Brasiilan yöhön iltaan pimeään' samban rytmit soivat vieraat karkeloivat aioin vetää täyteen pään Laivastani olin jäänyt ahteriin kuinkas juuri mulle oli käynyt niin murheissani mietin aikaani jä mietin siloin korvaan karjaïstiin OOKKO NÄÄ OULUSTA kun jotain tuttiua on sulla naamassa, näin äänen kuulin OOKKO NÄÄ OULUSTA soi laulu riemsusta Samba jatkui yö tuo kuuma juhlittiin Huuma tarttui miehiin skandinaavisiin. viereen neidon tumman, sain ja lauseen kumman neito oppi laulettiin: OOKKO NÄÄ OULUSTA... Piti jatkaa tuota ilman luppaa, jos tuossa kaksi soittajaskönäriä kohtasi Riossa ja naisia oli heti kehissä. |
R.Syke 05.03.2005 09:07:36 (muokattu 05.03.2005 09:09:02) | |
---|
öpaltalaa n aaamjoola asitaioöae -Joo palataan. Nyt on aamu ja palasin asiaan. Óhuhiknva iaskjhat? |
uruttaja 05.03.2005 12:18:17 | |
---|
-Joo palataan. Nyt on aamu ja palasin asiaan. Óhuhiknva iaskjhat? Ochta tsinna..... |
Sertzo S 05.03.2005 12:22:04 | |
---|
Ochta tsinna..... Nää oot rapulasa ihan selevästi, mutta määpä en ookkkaan! |