juhakki 11.02.2005 22:49:47 | |
---|
Anteeksi vain, arvon ammattimiehet..Mutta esimerkiksi minulle, perheelliselle opiskelijalle, tuollainen 80 euroa / keikka on jo sangen kohtuullinen korvaus illan keikasta. On tietysti päivänselvää, että ammatikseen ei tuollaisella liksalla voi keikkaa heittää, mutta onko yleinen asennoituminen ammattilaisten keskuudessa se, että jos minä käyn tekemässä illan 80 eurolla, että söisin jonkun ammattimiehen leipää? Tiedän toki, että tuo nyt on alle kaikkein mahdollisten minimitaksojen, mutta edelleen minulle tuo 80 euroa on iso raha. Mä pyydän taivaan valoa, ja tuopin pöytään saan
-Juliet Jonesin Sydän |
riff 11.02.2005 23:50:22 | |
---|
mutta onko yleinen asennoituminen ammattilaisten keskuudessa se, että jos minä käyn tekemässä illan 80 eurolla, että söisin jonkun ammattimiehen leipää? On. Kiva, kiva, oukki doukki! |
baron 12.02.2005 01:09:14 | |
---|
On. Syöt amatööriäkin. Children of Baron: Magic in Keyboards.
Älkää ajatelko vaaleanpunaisia elefantteja, niitä ei ole olemassa! |
E C 12.02.2005 01:30:22 | |
---|
Mä oon kuudelle äijälle pyydellyt 700. Tässä on vähän se pointti, että privaattitilaaja ei näe mitään lisäarvoa sille, että meitä on enemmän kuin 4-5, päinvastoin joskus kauhistelevat sitä, että tarvitaan enemmän tilaa ja joutuu useammalle tarjoamaan safkat ja... meillä on neljälle miehelle 900-950, älä viitsi polkea hintoja. etenkään siellä kehäkolmosen sisäpuolella, missä keikkaa luulisi piisaavan... |
baron 12.02.2005 01:35:45 | |
---|
meillä on neljälle miehelle 900-950, älä viitsi polkea hintoja. etenkään siellä kehäkolmosen sisäpuolella, missä keikkaa luulisi piisaavan... Jos se on käyvä taso, niin ilomielin alan sitä noudattaa. Mulla ei ole ollut muuta referenssiä kuin meidän ikioman ammattiliittomme suositus. Children of Baron: Magic in Keyboards.
E C 12.02.2005 02:10:54 | |
---|
Jos se on käyvä taso, niin ilomielin alan sitä noudattaa. Mulla ei ole ollut muuta referenssiä kuin meidän ikioman ammattiliittomme suositus. nyt löysit referenssin, voin ammattilaisena sanoa että tuo on turhaa, siis tuo hintojen polkeminen. |
mack the knife 12.02.2005 13:34:36 | |
---|
onko yleinen asennoituminen ammattilaisten keskuudessa se, että jos minä käyn tekemässä illan 80 eurolla, että söisin jonkun ammattimiehen leipää? Tiedän toki, että tuo nyt on alle kaikkein mahdollisten minimitaksojen, mutta edelleen minulle tuo 80 euroa on iso raha. Tee 80:lla. Mutta tee yksityistilaisuuksia ja muita epävirallisia. Älä s...ana tule yleisille paikoille tuolla rahalla turaamaan. Just kun puolan trio krematorioista päästiin, niin ei kun oman maan brutukset rupeaa ilmaiseksi vetämään 6x45. Ei se ihme ole, kun pidetään kalliina, jos pyydän akustisesta duosta 600. -Mistä otteesta tää menee? |
uruttaja 12.02.2005 14:39:59 | |
---|
Tee 80:lla. Mutta tee yksityistilaisuuksia ja muita epävirallisia. Älä s...ana tule yleisille paikoille tuolla rahalla turaamaan. Just kun puolan trio krematorioista päästiin, niin ei kun oman maan brutukset rupeaa ilmaiseksi vetämään 6x45. Ei se ihme ole, kun pidetään kalliina, jos pyydän akustisesta duosta 600. Mackille komppia. Tonni on käypä minimiliksa. Tästä on puhuttu ennenkin. |
aisa 12.02.2005 16:02:49 | |
---|
Tiedän toki, että tuo nyt on alle kaikkein mahdollisten minimitaksojen, mutta edelleen minulle tuo 80 euroa on iso raha. kokeile huvikses että et lähde hölmöilemään sillä 80 erkillä. voisihan se olla että sinua joku arvostaa jopa satasen tai kahden arvoiseksi ja saat sen samaisen keikan suuremmalla liksalla. hullu ei ole se joka pyytää. sitäpaitsi ihan turha itkeä että kun on lapsia ja opiskelee. elämä on täynnä valintoja. se ei ole mikään syy tuommoiseen rahapolitiikkaan. Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan... |
uruttaja 12.02.2005 18:11:40 | |
---|
kokeile huvikses että et lähde hölmöilemään sillä 80 erkillä. voisihan se olla että sinua joku arvostaa jopa satasen tai kahden arvoiseksi ja saat sen samaisen keikan suuremmalla liksalla. hullu ei ole se joka pyytää. sitäpaitsi ihan turha itkeä että kun on lapsia ja opiskelee. elämä on täynnä valintoja. se ei ole mikään syy tuommoiseen rahapolitiikkaan. Aisahan puhuu niinkuin miehet. Sille 80 egellä soittavalle: Kerää pulloja, jätepaperia,tai poimi marjoja. Jos olet oikeasti sitä mieltä, että soittajan liksa on 80 euroa, niin hakeudu hoitoon. Mikset tee 75 eurolla? Tai 60 eurolla, isoja rahoja ne nekin. Ihan kenelle tahansa. Kukahan ne ylimääräiset kympit sitten sinun palkastasi vievät?? Bändikaverit todennäköisesti. Läsäytän turpaan sen enempiä selittämättä kun tietäisin kuka olet. |
aisa 12.02.2005 20:13:16 | |
---|
tää nyt ei ole kovinkaan musiikillisesti kantaa ottava repliikki, mutta aina välillä käy mielessä sekin että näinköhän se pikkurahalla keikalle lähtö on pakon sanelemaa vai olisko se niin että siinä on taas vaan yks tekosyy lähteä kotoa vähän huilaamaan. laulun sanoin: ..neljä viikkoa kotona muijan kanssa, nyt saa riittää tää... mene ja tiedä. perskeles, pitäisköhän mun ite vähän lähtee tuulettumaan kun tulee näin kärkeviä kirjoituksia. ;) Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan... |
mack the knife 12.02.2005 20:34:09 | |
---|
perskeles, pitäisköhän mun ite vähän lähtee tuulettumaan kun tulee näin kärkeviä kirjoituksia. ;) Ei kun ensi perjantaina. Pitäis olla sielläkin kaljalappuja niin kuin eilen oli. -Mistä otteesta tää menee? |
aisa 12.02.2005 20:38:14 | |
---|
Ei kun ensi perjantaina. Pitäis olla sielläkin kaljalappuja niin kuin eilen oli. äijä on just tollanen yllyttäjä. no, hyvä on. otetaan sitten. tiedät kyllä että teen sen vasten tahtoani mut ihan vaan sun mieliks. ;) Jos helvetti on täynnä, saatana joutuu seisomaan... |
baron 13.02.2005 00:31:59 | |
---|
Kyllä mun täytyy näköjään tehdä asenneparannus. 1. Mä oon teen tehnyt kivointa mitä mä viikonloppuisin voin tehdä eli ollut keikalla. 2. Mä oon onnellisena pussannut sitä satasen seteliä, jonka sain puhtaana käteen. Pitäiskö mun repiä se ja sanoa, pitäkää pikkurahanne! Children of Baron: Magic in Keyboards.
uruttaja 13.02.2005 00:36:11 | |
---|
Kyllä mun täytyy näköjään tehdä asenneparannus. 1. Mä oon teen tehnyt kivointa mitä mä viikonloppuisin voin tehdä eli ollut keikalla. 2. Mä oon onnellisena pussannut sitä satasen seteliä, jonka sain puhtaana käteen. Pitäiskö mun repiä se ja sanoa, pitäkää pikkurahanne! Älä hyvä Weli revi sitä satasta. Sille on käyttöä. 11 pulloa kossua, jos et muuta keksi. Sulla on iso bändi, kahden trion kokoinen, ole ylpeä ja tyytyväinen että saat ylipäätään keikkoja niin isolle bändille. As u see. Kovinkaan moni sun työkavereista ei lähde edes Lauttasaaresta vapaaehtoisesti hakemaan seinään kiinnitettyä satasen seteliä. Sinä onnekas vedät siihen samaan reissuun vielä 5 tuntia humppaa:) |
clave 13.02.2005 00:44:23 | |
---|
Toi uruttajan kommentti on totta. Itse tosin ostaisin mielummin punaviiniä. Baron, (mieli)kuvittele, että löysit sen setelin kadulta. "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
baron 13.02.2005 00:53:05 | |
---|
Kovinkaan moni sun työkavereista ei lähde edes Lauttasaaresta vapaaehtoisesti hakemaan seinään kiinnitettyä satasen seteliä. Sinä onnekas vedät siihen samaan reissuun vielä 5 tuntia humppaa:) No en mäkään lauttiksesta asti lähtis, mutta mun roudausmatka oli 8.7 km (mittasin varmuuden vuoksi tarkasti) Ja paitsi 5 tuntia humppaa, mä sain soittaa ekaksi 3 tuntia taustoja. Arvaa: 8 tuntia pelkkää nautintoa. Jos mä olisin 8 tuntia golfannut tai purjehtinut tai lasketellut, mitä se olisi tullut maksamaan? Tää on suhteellisen halpa harrastus. Children of Baron: Magic in Keyboards.
M.i.k.key 13.02.2005 01:15:04 | |
---|
Jos mä olisin 8 tuntia golfannut tai purjehtinut tai lasketellut, mitä se olisi tullut maksamaan? Tää on suhteellisen halpa harrastus. Hehee... plussaa Mä lopetan nää hommat! |
uruttaja 13.02.2005 01:21:01 | |
---|
Hehee... plussaa Kuin myös, Baroni on löytänyt oleellisen tästä elämästä. |
juhakki 13.02.2005 04:21:13 | |
---|
on se nyt saatana kumma homma, jos minulle on ok, että saan vain 80 euroa keikasta, niin heti hirveä valitus. Toki mielummin soitan, ku kerään puolukoita tai kerään pulloja. Ja elämä on täynnä valintoja, tottakai. Mutta miksi minä en saisi tehdä keikka vaikka esim tuolla 80 / ilta? Mua suorastaan vituttaa kaikki ammattilais-soittajat, missä teidän mielestä harrastelijoiden tulisi soittaa? Eikö amatöörillä ole oikeus keikkailla? Ja kyllä harrastelijalla on yhtälailla kuluja, esim.bensa, omat soittimet, saati sitten oma vapaa-aika..Kyllä minä sille jonkin arvon lasken, olkoon se sitten 80 euroa tai 100 euroa / ilta. Mutta turhaa kai teille mitään selittää, ette tajua kuitenkaan Mä pyydän taivaan valoa, ja tuopin pöytään saan
-Juliet Jonesin Sydän |