ÄM 24.01.2005 11:22:02 | |
---|
Joo, on kova biisi. Tää on just niitä, mistä minä tykkään ja samalla kuuluu silti kategoriaan-"biisit, joita muut ei kehtaa soittaa". Tosin tykkään yleensä kaikista sellaisista (Life is life ym.) Se alkuperäinen on tietysti aika tunnusomainen sen tunnelman takia, jossa välittyy se huvittava yleisön ja orkesterin vuorovaikutus. Jos häissä on loppuillasta hyvä meno päällä voi samanlaista meininkiä jopa onnistua tavoittelemaan. Ja basso siinä tosiaan vie aika nätisti. Vetäkää "Peggy" siihen viereen. |
WanhaWetäjä 24.01.2005 12:53:55 | |
---|
Tosin tykkään yleensä kaikista sellaisista (Life is life ym.) aivan off topic: Ristus sentään, sehän on TAPPARAN maalilaulu....yök!!!! Johonkin on raja vedettävä,mulla se kulkee tossa,en ihan heti kyllä suostuis tota vetään,ihan periaatteessa,jotain arvoja/periaatteita pitää ihmisellä olla,ei vihollisen biisejä,kiitos;-) Ilves voitti (jälleen) la 4-2,jos nyt sattuu kumikirveitä oleen paikalla...ettei totuus unohtuisi ;-) |
baron 24.01.2005 13:11:03 | |
---|
aivan off topic: Ilves voitti (jälleen) la 4-2,jos nyt sattuu kumikirveitä oleen paikalla...ettei totuus unohtuisi ;-) Mites kävikään, että satuin viime torstaina käymään HIFK-Ilves matsissa, 6-3;-) Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
mack the knife 24.01.2005 13:56:37 | |
---|
Luodon Leksa veti mun mielestä Life is lifen hienosti suomeksi. Ei se ole niin justhin. |
clave 24.01.2005 14:05:06 | |
---|
Luodon Leksa veti mun mielestä Life is lifen hienosti suomeksi. Tämä totta. "Täytyy varoa, ettei turhaan tehty työ mene hukkaan" |
Sertzo S 24.01.2005 14:21:43 | |
---|
Luodon Leksa veti mun mielestä Life is lifen hienosti suomeksi. Yes! Eihän biisi mitenkään vaikea ole musiikillisesti, mutta Leksalla & taustajoukoilla toimii erinomaisesti. Monasti, kuten tiedetään, perusrakenteeltaan yksinkertaiset rallit ovat hittiainesta. |
Sertzo S 24.01.2005 15:59:46 | |
---|
Luodon Leksa veti mun mielestä Life is lifen hienosti suomeksi. 'Villi yö' on suomennoksen nimi. |
half 24.01.2005 16:05:46 | |
---|
Yes!perusrakenteeltaan yksinkertaiset rallit ovat hittiainesta. Juicen mukaan kyllä jazz- biisikin voi olla hitti, jos kriitikko osaa vislata sen. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |
baron 27.01.2005 09:18:04 | |
---|
Se alkuperäinen on tietysti aika tunnusomainen sen tunnelman takia, jossa välittyy se huvittava yleisön ja orkesterin vuorovaikutus. Jos häissä on loppuillasta hyvä meno päällä voi samanlaista meininkiä jopa onnistua tavoittelemaan. Ja basso siinä tosiaan vie aika nätisti Sain käsiini Art Companyn version, josta todella välittyy hyvä livetunnelma. Tuntien bändini ja suomalaisen, vaikka kännisenkin yleisön, luulen, että tyydymme Kirkan versioon. Ongelmana, että kappale alkanut soida päässäni, enkä pääse siitä eroon. Children of Baron: Magic in Keyboards.
Älkää ajatelko vaaleanpunaisia elefantteja, niitä ei ole olemassa! |
Martso 27.01.2005 14:28:32 | |
---|
aivan off topic: Ristus sentään, sehän on TAPPARAN maalilaulu....yök!!!! Johonkin on raja vedettävä,mulla se kulkee tossa,en ihan heti kyllä suostuis tota vetään,ihan periaatteessa,jotain arvoja/periaatteita pitää ihmisellä olla,ei vihollisen biisejä,kiitos;-) Ilves voitti (jälleen) la 4-2,jos nyt sattuu kumikirveitä oleen paikalla...ettei totuus unohtuisi ;-) Heh, sie oot samanlainen pelle, ku meiän keys.mies! Ainoa ipa-mies koko porukasta. Hullu mikä hullu! |
half 27.01.2005 14:58:18 | |
---|
Ongelmana, että kappale alkanut soida päässäni, enkä pääse siitä eroon. Liuota se pois päästäsi jalulla. Väärin ? Kyllä tämmöinenkin biisi kai on. |