Aihe: "ammattitanssijat" tappavat motivaation koko hommaan.
1 2 3 4
Martso
30.11.2004 12:13:52 (muokattu 30.11.2004 12:13:59)
"Amattitanssijat" on loppujen lopuksi aika vähäinen vaiva soittohommassa. Pahempia ne on ne kännissä örisijät ja "päällekaatuilijat"!

Komppaan Pekkajauta!
Hullu mikä hullu!
manjaana
30.11.2004 13:02:05
"Amattitanssijat" on loppujen lopuksi aika vähäinen vaiva soittohommassa. Pahempia ne on ne kännissä örisijät ja "päällekaatuilijat"!

Itse olen kyllä kenkäpussin kantaja, niinkuin Mack luonnehti, mutta koskaan ikinä en ole käynyt bändelle vittuilemassa.. Olen aatellut, että ne on ne yhdet ja samat yksilöt jotka aina urputtaa. Kerran kävin laivalla sanomassa, että tulee ääni kuin haudan takaa, silloinkin oli lauteilla vuosien saatossa tutuksi tullut poppoo..

Noista ammattitanssijoista, muutaman kerran saanut kunnian sellaisen kanssa tanssia, eihän se mukavaa ole, jos itsensä tehostaja vie omia hienoja kuvioitaan, välittämättä paskaakaan siitä osaako daami seurata..
Mennään eikä meinata...
kimmoke
30.11.2004 13:03:53

Kerran kävin laivalla sanomassa, että tulee ääni kuin haudan takaa, silloinkin oli lauteilla vuosien saatossa tutuksi tullut poppoo..
Loordi?
Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille.
mack the knife
30.11.2004 13:04:29
Itse olen kyllä kenkäpussin kantaja, niinkuin Mack luonnehti

No en mä nyt sulle niinkään... Sähän juot viinaakin kunnolla etkä käy täyttämässä vessassa vesilasia.
Mie se vain nuotit tiiän kaikki! (Tauno Lukkarinen, hanuristi)
riff
30.11.2004 13:41:53
Olen aatellut, että ne on ne yhdet ja samat yksilöt jotka aina urputtaa.

Se on just noin mutta ne muutamat onnistuvat tosi hyvin fiiliksen pilaamisessa. Onneks vielä valtaosa jengistä on kivaa ja osaavat pitää hauskaa.
Kiva, kiva, oukki doukki!
pekkajau
30.11.2004 14:41:44
Itse olen kyllä kenkäpussin kantaja, niinkuin Mack luonnehti, mutta koskaan ikinä en ole käynyt bändelle vittuilemassa.. Olen aatellut, että ne on ne yhdet ja samat yksilöt jotka aina urputtaa. Kerran kävin laivalla sanomassa, että tulee ääni kuin haudan takaa, silloinkin oli lauteilla vuosien saatossa tutuksi tullut poppoo..

Noista ammattitanssijoista, muutaman kerran saanut kunnian sellaisen kanssa tanssia, eihän se mukavaa ole, jos itsensä tehostaja vie omia hienoja kuvioitaan, välittämättä paskaakaan siitä osaako daami seurata..

Nähty on! Mukavaa kattella lauteilta kun siellä joku "parkettien partakone" epämääräisesti kolaa naisella kenttää!
There`s no bisnes in showbisnes!
manjaana
30.11.2004 17:47:13
Loordi?

Ei valitettavasti Lordi, vaik siltä välillä näyttävätkin.. ;o)
Mennään eikä meinata...
manjaana
30.11.2004 17:49:06
No en mä nyt sulle niinkään... Sähän juot viinaakin kunnolla etkä käy täyttämässä vessassa vesilasia.

Siinä vaiheessa, ku mamma käy juomaan hanavettä, on peli menetetty... ;´D Niinku tuolla ravintelissa siis..
Mennään eikä meinata...
manjaana
30.11.2004 17:55:10
Se on just noin mutta ne muutamat onnistuvat tosi hyvin fiiliksen pilaamisessa. Onneks vielä valtaosa jengistä on kivaa ja osaavat pitää hauskaa.

Sitä on vaan olemassa sellai laji, joka on perus negatiivinen, vaikka kaikki klaarais nappiin, löytyy siitäkin jotain negaa, näihin törmää muuallakin, ja kyllä syö naista.. Aina tulisi muistaa, että siel pumpun takana voi olla ihan mitä vaan, riitaa himas, lapset sairaana, kaikkea muuta ikävää, silti tulevat hoitaa keikan himaan.. en itse pystyis moiseen..
Mennään eikä meinata...
clave
30.11.2004 18:31:56

Tämä on muuten totta!!

Pahimpia ovat kyrpänaamaiset riistäjäagentit kaikkine lieveilmiöineen. Ja niitähän riittää.
"Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt"
Eddy
30.11.2004 18:39:34
Pahempia ne on ne kännissä örisijät ja "päällekaatuilijat"!

Lisäisin tohon vielä tietyt solistit.Tosin joskus on käynyt niinkin,että ne kuuluu itsekkin tohon yläpuolella olevaan ryhmään.
Koskettelen soittimia...
Jopi Sorsaposki
30.11.2004 20:16:45
Lisäisin tohon vielä tietyt solistit.Tosin joskus on käynyt niinkin,että ne kuuluu itsekkin tohon yläpuolella olevaan ryhmään.

Joo, kyllä ne ammattitanssijat on lievempi vastus soittajalle kuin hullu, ahne ja päästään vialla oleva solisti!!!
Mikään ei ole kamalampaa kuin tyhmä hanuristi!
mack the knife
30.11.2004 21:44:52
Joo, kyllä ne ammattitanssijat on lievempi vastus soittajalle kuin hullu, ahne ja päästään vialla oleva solisti!!!

Miten osuikin noin nappiin luonnehdinta. On se rankkaa kyllä, kohta ei enää ole...
Mie se vain nuotit tiiän kaikki! (Tauno Lukkarinen, hanuristi)
clave
30.11.2004 22:21:52 (muokattu 30.11.2004 22:23:06)

Miten osuikin noin nappiin luonnehdinta. On se rankkaa kyllä, kohta ei enää ole...

Komppia ikä kaikki. Itse olen tullut hyvin juttuun kaikkien säestettävien solistien kanssa mutta tuo manageriosasto on ollut se homman pahin töccäättö ja fuuga.

Editation; vähän päivii, jes.
"Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt"
Riksteri
30.11.2004 23:03:58
Turha on mielestäni ketään syytellä motivaation puutteesta. Tavallaan on aina vain kysymys jäävuoren huipusta, syyt ovat aina syvemmällä. Kannattaa ottaa ilo irti elämästä aina kun pystyy ja elää kuin viimeistä päivää. Antaa huomisen huolehtia huomisen murheista :)
Life is the Titanic and we are all passengers. But how can we get off? Only the great illusionist Harry Houdini knows the answer. He will save the whole orchestra with one of his most elaborate illusions yet. Allez Op!
pekkajau
01.12.2004 09:48:47
Kaikista ikävintä ja vittumaisinta musisoinnissa ovat sellaiset bändikaverit jotka tekee jatkuvasti ohareita. Varsinkin se vituttaa jos ei voi sopia mitään varmaksi kerralla! Sitten on nää joidenkin soittajien tyttöystävät, jotka alkavat sotkeutua liikaa bändin asioihin kanssa kivoja. Ne kun alkaa antamaan "ideoita" ja "aikatauluttaamaan" koko bändiä... niin vituiks menee! Sillon lähtee viimeinenkin motivaato!
There`s no bisnes in showbisnes!
Sertzo S
01.12.2004 10:53:26
Kaikista ikävintä ja vittumaisinta musisoinnissa ovat sellaiset bändikaverit jotka tekee jatkuvasti ohareita. Varsinkin se vituttaa jos ei voi sopia mitään varmaksi kerralla! Sitten on nää joidenkin soittajien tyttöystävät, jotka alkavat sotkeutua liikaa bändin asioihin kanssa kivoja. Ne kun alkaa antamaan "ideoita" ja "aikatauluttaamaan" koko bändiä... niin vituiks menee! Sillon lähtee viimeinenkin motivaato!

Pekkajau, taas osui kohdaleen kommenttisi, kuten yleensä.
riff
01.12.2004 10:55:01

Ei liene lisättävää!
Kiva, kiva, oukki doukki!
WanhaWetäjä
01.12.2004 15:13:03

Aamulehdessä on aiheesta ollut kirjotuksia ihan tavallisten tanssijoiden näkökantilta ja ilmeisesti aika monet "normaali"tanssijat hieman vieroksuvat näitä "ammattilaisia"eli seeprakenkiä/jivejalkoja ja tappeleehan ne keskenään tuolla tanssi.netissakin aika-ajoin...jotkut jopa haluais nää kädenalitanssijat kokonaan pois lavoilta,jenkkitanssiseuroihin...

Mikä tahansa harrastus voi muuttua suorittamiseksi ja hauskuus katoo,mennä viikolla kateltiin yhessä kapakassa näitä "pro"tanssijoita,pariskunta tuli hyvissä ajoin ennenkuin alettiin soittaan,hakivat ne vesilasit,ja kun ensimmäinen tahti talon taustamusaa kajahti niin show alkoi,oli jos jonninmoista taivutusta ja sitä kesti varmaan parin setin verran ;-)

"Paras"osasto nähtiin kuitenkin kun tämä keski-ikäinen partaveitsi tanssi kahden neitokaisen kanssa yhtäaikaa,se oli aika uskomattoman kauheeta kattella ja tunsin suurta myötähäpeää ja epäuskoa näitä hengeltään ilmeisen vähälahjaisia turakaisia kohtaan ja he vahvistivat entisestään sitä jo ennestään todettua tosiasiaa että tanssinharrastajissa on vähän erikoista, sellasta "pölökyllä päähän,kukkasta hatussa"-osastoa,ei voi käsittää...
Riksteri
01.12.2004 15:35:24 (muokattu 01.12.2004 16:29:42)
Aamulehdessä on aiheesta ollut kirjotuksia ihan tavallisten tanssijoiden näkökantilta ja ilmeisesti aika monet "normaali"tanssijat hieman vieroksuvat näitä "ammattilaisia"eli seeprakenkiä/jivejalkoja ja tappeleehan ne keskenään tuolla tanssi.netissakin aika-ajoin...jotkut jopa haluais nää kädenalitanssijat kokonaan pois lavoilta,jenkkitanssiseuroihin...

Tämä on herättänyt keskustelua enemmänkin puolesta ja vastaan. Olen itse ottanut asiaan aikalailla puolueettoman kannan, kykenen mukautumaan kaikenlaisiin tilanteisiin ja ymmärrän monenlaisia näkökantoja.

Mutta jos muusikoita nyppii jotkut tanssijat, vaikkapa jenkkitanssijat, voi asiaan varmaan jotenkin vaikuttaa. Soitettavat kappaleet voi varmasti sovittaa siten, että niiden tanssiminen jollekin tanssijoille opetulla tyylillä on hankalaa.

Tilanteen tasalla oleva muusikko hyötyisi mielestäni siitä, että hän tutustuisi eri tanssityyleihin ja niiden opetuksessa käytettyihin tanssin luonteeseen parhaiten soveltuviin musiikkikappaleisiin. Pienillä muutoksilla, koukuilla ja rytmikikkailuilla saa kaikki tanssijat helposti yhdenvertaistettua solidaarisesti samalle viivalle. Toisaalta mollivoittoisten kappaleiden soittaminen sustainpedaali lattiaan naulaten saavuttanee saman toivotun lopputuloksen.

Muusikoidenkin etu on mielestäni pitkällä tähtäimellä se, että lavoille on helppo tulla kenen tahansa, tarvitsematta tuntea itseään muita huonommaksi sen takia, ettei ole tanssimista harjoitellut.

EDIT: Käykää tutustumassa musiikkinäytteeseeni
Life is the Titanic and we are all passengers. But how can we get off? Only the great illusionist Harry Houdini knows the answer. He will save the whole orchestra with one of his most elaborate illusions yet. Allez Op!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)