Ukko 23.11.2004 17:08:48 | |
---|
Esimerkkinä olisi hyvin mielenkiintoista kuulla, miten Paul McCartney on saanut pidettyä Yesterdaynsa aisoissa. Nyt vain metsästämään uusia bootleg-versioita.... Et sitten ollut kesäkuussa kuuntelemassa. Kokolaillahan tuo veti kuten originaali. |
WanhaWetäjä 23.11.2004 18:42:57 | |
---|
Jos eskonniemeä meinaat, niin kun sitä joskus säestettiin, niin upeasti putos huilut "ad libitum" sooloihin ja sattu laulutkin toleransseihin, mutta, joo se olikin vissiin ennen tuota väsähtämistä, on siitä kyllä sen verta jo aikaa. Aivan...aika menee niin nopsasti,mutta muistaakseni edellinen säestys oli jotain 97 ja sillonkin alko jo oleen oireita tulevasta,huilut toimi kyllä mutta selkeesti näki ja kuuli että jotkut biisit oli jo aikaa sitten kaluttu loppuun... |
jeppeq 24.11.2004 00:28:48 | |
---|
ihan mielenkiinnosta vielä: Vieläkö se sillon laulo, että "tyrskyt rantaan lyö ja meri niiiin pauhaaaa, lokkiparvet kiertää ympyrää... " ? Rokkiahan minäkin olisin halunnu soittaa... |
WanhaWetäjä 24.11.2004 01:48:17 | |
---|
ihan mielenkiinnosta vielä: Vieläkö se sillon laulo, että "tyrskyt rantaan lyö ja meri niiiin pauhaaaa, lokkiparvet kiertää ympyrää... " ? No ei tainnut tota vetää...tuttu biisi kyllä,yhessä edesmenneessä combossa missä olin kitaristina 80-luvun lopulla muistan kosketinesan sitä laulaneen... |
Sertzo S 24.11.2004 08:23:10 | |
---|
Matti Esko on Oulun poikia ja mun kaveri. Hänellä on mökki Puumalassa. Ammattimies, soitti aikoinaan Oulussa bigbandissa saksofonia muistaakseni. Mukava jäbä ilman turhaa skandaalinkäryistä julkisuutta pitkällä urallaan. |
KoskPaavo 24.11.2004 09:18:10 | |
---|
Matti Eskolta kuulin eka kerran Huuhaa-Innasen juttuja, hänellä oli niitä kokoelma autossaan C-kasetteina, sikälikin huippumies, Soittaja selviää aina. |
baron 24.11.2004 09:24:12 | |
---|
Matti Esko on Oulun poikia ja mun kaveri. Hänellä on mökki Puumalassa. Ammattimies, soitti aikoinaan Oulussa bigbandissa saksofonia muistaakseni. Mukava jäbä ilman turhaa skandaalinkäryistä julkisuutta pitkällä urallaan. Mä ihastuin hänen kappaleeseensa "Trasselimiehen salsa" (tai sinnepäin), jossa oli ihan oikea lattarimeininki. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
klunssila 24.11.2004 09:30:41 | |
---|
Ei pelkästään tangotähdet harrasta tätä "omiin nimiin"vetämistä...pari kesää sitten säestettiin yhtä pitkän linjan laulajaa jota olen aina arvostanut ja pitänyt hyvänä laulajana,niin ja hän on myös hyvä muusikko...mutta se laulu oli rytmisesti aivan hirveetä,ja jopa melodiatkin olivat osin "omasta elämästä"...tässä tapauksessa lienee kyseessä se täydellinen kyllästyminen noihin biiseihin,ei vaan jaksa enää vetää ja olla siellä lauteilla..no burn outhan hänellä sitten olikin ollut,lööpeistä luin myöhemmin ;-) WW tarkoittaa varmaan Hallikaisen Joelia kuin noin vaatimattomasti ja nöyrästi kehuu. Kyllähän Jokke on kingi ja lauluääntä löytyy niin hirmusesti sekä musiikillisia lahjoja kitaran varressa oikein virtuoosimaiseen sooloiluun asti! Harmi vaan että Jokke on vaihtunut taisteluareenat vähän rauhallisempiin, sellaisiin joissa ei tarjoilla sitä "tunnelmajuomaa"... |
Sertzo S 24.11.2004 10:16:26 | |
---|
Mä ihastuin hänen kappaleeseensa "Trasselimiehen salsa" (tai sinnepäin), jossa oli ihan oikea lattarimeininki. Se biisi on "Trasselijussin salsa." |
Sertzo S 24.11.2004 10:18:52 | |
---|
Matti Eskolta kuulin eka kerran Huuhaa-Innasen juttuja, hänellä oli niitä kokoelma autossaan C-kasetteina, sikälikin huippumies, Matille osan noista Innasista toimitin itsekin kasettikokoelmiinsa kuultaviksi. |
baron 24.11.2004 10:26:48 | |
---|
Se biisi on "Trasselijussin salsa." Sitä niittää, mitä kylvää:-) Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" |
WanhaWetäjä 24.11.2004 10:42:50 | |
---|
WW tarkoittaa varmaan Hallikaisen Joelia kuin noin vaatimattomasti ja nöyrästi kehuu. Kyllähän Jokke on kingi ja lauluääntä löytyy niin hirmusesti sekä musiikillisia lahjoja kitaran varressa oikein virtuoosimaiseen sooloiluun asti! Harmi vaan että Jokke on vaihtunut taisteluareenat vähän rauhallisempiin, sellaisiin joissa ei tarjoilla sitä "tunnelmajuomaa"... No tämä juttu nyt henkilöityi liiaksi yhteen mieheen,Matti Esko on hyvä muusikko ja mukava mies,ehkä tuo keikka v. 97 vaan ei ollut hänen parhaitaan... Ja onhan noita nuoriakin tangoprinsseja/prinsessoita etc tullut myös säestettyä ja kyllä heissäkin on ollut noita vapaan rytmiikan ja laulutaiteen harrastajia ;-) |
mack the knife 24.11.2004 12:02:31 | |
---|
Mä ihastuin hänen kappaleeseensa "Trasselimiehen salsa" (tai sinnepäin), jossa oli ihan oikea lattarimeininki. Jeaa! Edit: TrasseliJUSSIn salsa. Näin oikeinkirjoituksen valvojana... Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
mack the knife 24.11.2004 12:03:43 | |
---|
Jeaa! Edit: TrasseliJUSSIn salsa. Näin oikeinkirjoituksen valvojana... Sori. Innoissani kirjoitin ennen kuin huomasin, että oli jo moneen kertaan korjattu. :( Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |
Qsine 24.11.2004 19:43:50 | |
---|
Olin Turun radiossa töissä 1994, ja sain puhelinhaastateltavakseni Matti Eskon. Hän oli jo linjalla, kun tulin studioon, aloitin kysymyksellä "Miten Matti Esko vastaa matkapuhelimeen?" Kysymys meni tuolla hyvin holjantuntuisella miehellä harmillisen ohi, ja mysteeri on kalvanut sisintäni jo kymmenen vuotta! Tietääkö kukaan? "Matti"? "Esko"? "Eskolla, mattipuhelimessa"? "Liikennevaloissa lapselle sanotaan merkitsevästi 'Noni!', vaikka jalankulkuvalo ei vielä ole vaihtunut vihreäksi!" |
KoskPaavo 24.11.2004 19:57:27 | |
---|
Eiköhän Masa käytä oikeata sukunimeään puhelimeen vastatessaan, siis kai jotensakin näin että " se on Eskonniemi kun puhhuu". Soittaja selviää aina. |
mack the knife 24.11.2004 21:22:30 | |
---|
Tietääkö kukaan? "Matti"? "Esko"? "Eskolla, mattipuhelimessa"? Tietääkös kukaan, mitä kuuluu puhelimesta, kun soittaa ZZ Topille. -"Kipponssilla, Pili puhelimessa." Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) |