Aihe: Hönosillä hyvä sihti?
1 2
mr.muzak
11.11.2004 20:09:51
Mulla oli joskus tapana pitää ns. turvallisissa mestoissa sähköpianon päällä kolatuoppia (ei jostain syystä tullut mieleen,että sehän voisi vaikka kaatua koskettimistolle).Eräässä nyttemmin jo kuopatussa pohjoisessa sijaitsevassa tanssiravintolassa huomasin että semmoinenkin vaara on olemassa.Oli semmoinen 5 sivuinen arri jostain täysin vieraasta poppibiisistä.Sitähän piti tietysti liikutella vauhdissa,että lukeminen sujuisi.Onnistuin jotenkin kaatamaan täysinäisen puolenlitran tuopin kyynärpäälläni.Onnekseni tuoppi lensi kuitenkin oikeaan suuntaan (tanssivien turakaisten joukkoon),sen sijaan että se olisi aiheuttanut todennäköisesti varsin uudenlaisen tatsin pianokoskettimille.Sotkun siivonnut tarjoilija ei enää sinäiltana paljoa mulle hymyillyt.Tyhmänä menin tunnustamaan,että minä se olin.

Itsekin olen tuon kerran tehnyt, tosin turakaiset aiheuttivat tilanteen ja tuopissa oli onneksi vain vettä. Mutta kiire siinä joka tapauksessa tuli kuivata alimpia koskettimia samalla soittaen. En ole sen jälkeen pahemmin uskaltanut, ainoastaan jos lava on todella suuri ja aidattu.
pekkajau
12.11.2004 09:21:21 (muokattu 12.11.2004 10:00:16)
Ei tietenkään koskettimille jallua.

Vaarattomille muoviosille. Siitä saa soittimen sen näköiseksi, että oikea soittaja puikoissa.

Yksi tuttu "kiipoorti"-mies on niin kova tupakkamies että sen oikea käsi on nikotiinista kainaloon asti keltainen! Sen syntikan koskettimien "valkoiset" koskettimet on myös keski ceestä oikealle päin keltaiset ja vasemalle päin valkoiset!
There`s no bisnes in showbisnes!
Jäärä
15.11.2004 09:56:39
Toi kolajuoma on muuten kaikkein pahin putsattava. Se sokeri palaa siinä semmoseksi hemmetin siirapiksi, mitä ei saa melkein millään pois, kalja ym. on paljon helpompaa siivota sieltä kiippareiden/miksauspöydän/vahvistimen uumenista. Joillakin huolto/korjausfirmoilla on jopa tuplamaksu näistä kolajuoman puhdistuksista.
Suomen Hiihtoliiton luvalla.
baron
15.11.2004 10:00:58

Toi kolajuoma on muuten kaikkein pahin putsattava. Se sokeri palaa siinä semmoseksi hemmetin siirapiksi, mitä ei saa melkein millään pois, kalja ym. on paljon helpompaa siivota sieltä kiippareiden/miksauspöydän/vahvistimen uumenista. Joillakin huolto/korjausfirmoilla on jopa tuplamaksu näistä kolajuoman puhdistuksista.

Entäs light-versiot, joissa ei ole sokeria?
Suositteletko niitä kiippareille kaadettavaksi?

Nimim "Epätietoinen"
Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument"
Jäärä
15.11.2004 10:05:47 (muokattu 15.11.2004 10:05:59)
Jos multa kysytään, niin kiippareiden päällehän on suotavaa kaataa mitä vaan. Ite oon mieltynyt tohon bensaan. Sytkärillä perään vauhtia ja se on siinä. :o)
Suomen Hiihtoliiton luvalla.
pekkajau
16.11.2004 09:04:55
Jos multa kysytään, niin kiippareiden päällehän on suotavaa kaataa mitä vaan. Ite oon mieltynyt tohon bensaan. Sytkärillä perään vauhtia ja se on siinä. :o)

Pyromaani palaa keikkapaikalle?
kimmoke
16.11.2004 11:19:58

Kerran (k)vinttikoiraradalla oltiin soitannolla ja kattelin siinä rämpytellessä kun joku rakki kusi kitaravahvistimeen. Kyllä riemua riitti. (ei kai tykkänny musiikista?)
Niin ja edesmennyt jatsilegenda Acre K. piti tuoda äänentoistovehkeet, mutta toikin torvensa ja ittensä. Ei muuta kun meitin orkka lähti hakeen laulukamat.
Kaiken huipuks keikkaliksa oli 100-metriä salaojaputkee (josta verottaja vei 50% ;)
Tää ny ei liittynyt yhtään hönösten sihtiin vaan koiralla oli hyvä sihti (peawey haisi pitkään herkulta)
Työtä työttömille, maata maattomille ja sianvihtaa köyhille.
Jopi Sorsaposki
16.11.2004 13:58:02
rakki kusi , mutta toikin torvensa ja ittensä

Noista sanoista tulee Jopille mieleen jo kauan suomalaista tanssimusiikkia esittänyt fonisti riihimäeltä...
Mikään ei ole kamalampaa kuin tyhmä hanuristi!
pekkajau
16.11.2004 14:11:39
Kotikylällä oli aikonaan sormikoitto... eikun torvisoittokunta ja se tämä tuubansoittaja "Ieri" oli lämmin Carillon ystävä. Se kun nosti torvensa aina tauon jälkeen niin siihen jäi aina lattiaan semmonen iso punanen läikkä!
wert
16.11.2004 19:09:50
Olen muutaman kerran sanonut ystävällisesti noille että painukaa hevon v.....n siitä tai mä revin joka jäsenen erikseen irti ja juon tuon tuopin pois jälkiruuaksi. Joskus taas ilman tuota etuliitettä vain, että: Anna mä otan huikan tuosta tuopista kun janottaa niin pirusti. Ja ei kun huikalla koko paukku vaikka olis ihan täysi. Ei tule toista kertaa.

HEH!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)