![]() 19.10.2004 11:18:05 | |
---|---|
Edellä vastanneet Fuzzy&Mikkey eivät ole huttua nähneetkään,no ehkä lautasellaan joskus...no Mikkeyn kaa olen aivan sata % ollut kerran huttukeikalla,eikä siitä oikeen mittään tullut,silmät kierossa vaan niitä kappaleiden käyttöohjeita tuijotteli,poika parka,no siitä on jo vuosia,ehkä se nyt jo jotain saa aikaseks ihan omasta päästään käsin,muuten kiva poika on,nii-in ;- Setä on nyt varmaan erehtynyt henkilöistä. Tais olla vaan flashback omasta lähimenneisyydestä. Laita syysmasennuksen piikkiin. | |
![]() 19.10.2004 11:28:05 | |
Edellä vastanneet Fuzzy&Mikkey eivät ole huttua nähneetkään,no ehkä lautasellaan joskus...no Mikkeyn kaa olen aivan sata % ollut kerran huttukeikalla,eikä siitä oikeen mittään tullut,silmät kierossa vaan niitä kappaleiden käyttöohjeita tuijotteli,poika parka, Sulle ei taida kelvata muut soittajat kuin WW ja Björninen, Mikkiä kovempaa kiipparistia saat kyllä hakemalla hakea. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" | |
![]() 19.10.2004 11:32:23 | |
Edellä vastanneet Fuzzy&Mikkey eivät ole huttua nähneetkään,no ehkä lautasellaan joskus...no Mikkeyn kaa olen aivan sata % ollut kerran huttukeikalla,eikä siitä oikeen mittään tullut,silmät kierossa vaan niitä kappaleiden käyttöohjeita tuijotteli,poika parka,no siitä on jo vuosia,ehkä se nyt jo jotain saa aikaseks ihan omasta päästään käsin,muuten kiva poika on,nii-in ;-) Jaahas, mikäs sanoitkaan sen vuoden olleen, 97? Taisi setä päästä todistamaan jotain meikäläisen lyhyeksi jääneen huttukeikkauran ensimmäisiä yrityksiä. Tuommoisista kokemuksista sitä aika helposti nuori nälkäinen (nykyään janoinen) muusikonplanttu aika helposti saa voimia vaikuttaa omaan ammatinkuvaansa! mieti sitä... Ettet vaan nyt sotke silmien kieroutta kenties hymyyn? Se on sellainen iloinen virne naamassa. Turakaiset tykkää kun poijaat lavalla hymyilevät, on heti paljon parempi bändi. Joskus se leviää kasvoille ihan itsestään kun soittaminen on kivaa, ei taida olla sulle enää tapahtunut viime vuosina? En tarkemmin muista tuosta keikasta tosiaan mitään, sääli, olisi voinut kommentoida enemmän. Yleensä muistan kaikki soittokaverit, eli just niin ison vaikutuksen oot ilmeisesti muhun tehnyt. Ei sotketa tuota omasta päästään/mapeista-keskustelua enää tähän. Pidä tunkkis My name is Baron, M.i.k.key Baron. | |
![]() 19.10.2004 11:40:51 | |
Jaahas, mikäs sanoitkaan sen vuoden olleen, 97? Taisi setä päästä todistamaan jotain meikäläisen lyhyeksi jääneen huttukeikkauran ensimmäisiä yrityksiä. Tuommoisista kokemuksista sitä aika helposti nuori nälkäinen (nykyään janoinen) muusikonplanttu aika helposti saa voimia vaikuttaa omaan ammatinkuvaansa! mieti sitä... Ettet vaan nyt sotke silmien kieroutta kenties hymyyn? Se on sellainen iloinen virne naamassa. Turakaiset tykkää kun poijaat lavalla hymyilevät, on heti paljon parempi bändi. Joskus se leviää kasvoille ihan itsestään kun soittaminen on kivaa, ei taida olla sulle enää tapahtunut viime vuosina? En tarkemmin muista tuosta keikasta tosiaan mitään, sääli, olisi voinut kommentoida enemmän. Yleensä muistan kaikki soittokaverit, eli just niin ison vaikutuksen oot ilmeisesti muhun tehnyt. Ei sotketa tuota omasta päästään/mapeista-keskustelua enää tähän. Pidä tunkkis WW on suuttunut kun sulla on sen kuva omana kuvana :-) EIHÄN TÄÄLLÄ NYT TARVII KESKENÄÄN ALKAA VITTUILEMAAN! WW,ANTAISIT NY JOTAIN ARMOO.KAIKILLE TURVE EI TUU ÄIDINMAIDOSSA NIINKUIN VAIKKA MULLE/SULLE ON TULLUT. | |
![]() 19.10.2004 11:45:34 | |
Tarkoitus ei ole että kukaan retostelisi kuinka paljon. vaan haluan vähän kartoittaa että miten paljon te nyt keskimäärin tuota huttua livenä soitatte. 5-10 keikkaa kuussa. Pieru naurattaa aina. | |
![]() 19.10.2004 11:46:19 | |
WW on suuttunut kun sulla on sen kuva omana kuvana :-) EIHÄN TÄÄLLÄ NYT TARVII KESKENÄÄN ALKAA VITTUILEMAAN! WW,ANTAISIT NY JOTAIN ARMOO.KAIKILLE TURVE EI TUU ÄIDINMAIDOSSA NIINKUIN VAIKKA MULLE/SULLE ON TULLUT. Turpeessahan ei sinänsä ole mitään vikaa. Vika on lähinnä siinä, että toverit asettaa sen jotkut Kristuksen ja jotkut Antikristuksen asemaan, sitte vielä suhtaudutaan asiaan samalla vakavuudella! ...kerran meinas olla hyvä meininki, mutta... | |
![]() 19.10.2004 12:36:59 | |
Edellä vastanneet Fuzzy&Mikkey eivät ole huttua nähneetkään,no ehkä lautasellaan joskus Eläs ny.. Et sä meitä tiedä niin hyvin että voit varmaksi sanoa. ...no Mikkeyn kaa olen aivan sata % ollut kerran huttukeikalla,eikä siitä oikeen mittään tullut,silmät kierossa vaan niitä kappaleiden käyttöohjeita tuijotteli,poika parka,no siitä on jo vuosia,ehkä se nyt jo jotain saa aikaseks ihan omasta päästään käsin,muuten kiva poika on,nii-in ;-) Mitä Mikkeyhyn tulee niin olet erehtynyt tod.näk henkilöstä. Ei kannattais... My name is Baron, Fuzzy Baron!
SlowBlind, This is 4 U! | |
![]() 19.10.2004 13:05:13 | |
Viime vuonna yks, mut tänä vuonna ollut hiljempaa... hah hah, vanha vitsi. Pari keikkaa kuussa, parhaina jopa tuplat. Yhtään enempää en kyllä edes ehtisi. Jos tekisin keikkailua ammatikseni, pyrkisin 10-15 keikan kuukausivauhtiin. Ei huttua soittamalla kuitenkaan rikastu. Tyhjän saa pyytämättäkin | |
![]() 19.10.2004 13:15:06 | |
Onneks kohta tulee gramexit.. Jes, niitä tuleekin niin että pitää sanoa kuin eräs tuttu barskansoittaja. Ostaisko moottoripyörän vai pullon ykstähtistä Jallua? Piti pullo ostaa. Ja pitää ostaa tänäkin vuonna, ei moottoripyörällistä tullu vieläkään... Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) | |
![]() 19.10.2004 13:18:59 | |
Jes, niitä tuleekin niin että pitää sanoa kuin eräs tuttu barskansoittaja. Ostaisko moottoripyörän vai pullon ykstähtistä Jallua? Piti pullo ostaa. Ja pitää ostaa tänäkin vuonna, ei moottoripyörällistä tullu vieläkään... Mä en oo saanu kirjettä G:ltä vieläkään.. Hmm.. My name is Baron, Fuzzy Baron!
SlowBlind, This is 4 U! | |
![]() 19.10.2004 13:36:36 | |
mentiin P....lalle P....iin "saneleen" ehtoja;-) Mäkin oon käyny P....issa sanelemassa P....lalle ehtoja. ;) Sillä on tällä hetkellä menossa sellainen juttu, että kaikkien pitäisi perustaa bilebändi. Niitä se sitten myis ja kuitenkin samoihin paikkoihin kuin huttua. Jyväshovia ja sen semmosta. Ja neljä settiä pitäis vähintään soittaa sitä Charlie Brownia. J-hovissa esimerkiksi tulis 30 vuotta käyneet asiakkaat sanomaan, että kyllä sinä sentään soitit kunnon musiikkia silloin kun viimeksi täällä olit. Ja noita "bilekeikkoja" pitäis tehdä uskomattoman halvalla, nelihenkinen bändi (josta nyt ei vielä bilettä saa kovin paljon irti) 1000€/ilta. Siitä kun otat P....lan provikan pois ja muut kulut, niin kylläpä sitä taas tessillä rokkia soitettais. Ei se ymmärrä edelleenkään mitään, nakkeja vois mennä myymään. Siitä hommastahan se tuonne tuli. Niin WW, muistat kyllä, että silloin 90-luvullahan oli viiden illan triopaikkojakin paljon. Soitin itsekin triossa silloin vähän aikaa, töitä kyllä oli. 20 keikan kuukausia oli montakin vuodessa. Nehän on pikku hiljaa loppuneet ne paikat, enpä tiedä missä viittä iltaa soitetaan enää. Mun mielestä siinä mentiin pieleen ravintoloissa, että niitä ruvettiin pitämään neljään auki. Silloin kun valomerkki tuli 1.30 tanssiravintoloissa, niissä kävi viikollakin paljon ihmisiä tansseissa. Tulivat jo kahdeksaksi ja heti sai tanssit pystyyn. Ne ehtivät kuitenkin nukkua vielä niin, että pääsivät aamulla töihin. Nykyään kun kaikki ovat neljään auki, niin bändithän aloittavat vasta joskus 22 tai 22.30. Se on tavalliselle työihmiselle liian myöhään, joten ei kannata edes lähteä. Lahden Grandi oli hyvä esimerkki. Kasilta kun rapsautti ensimmäisen valssin käyntiin, niin lattia oli aivan turvoksissa. Ei paljon viihdettä tarvinnu soittaa. Tulipas sitä taas aiheesta ja ulkopuolelta. Olettekohan samaa mieltä tuosta aukiolosta mun kanssa? Tule minun bandi, kaiki ilmainen, tutot, piffi, sahko, sampula (N.Petrescu) | |
![]() 19.10.2004 14:28:51 | |
Sulle ei taida kelvata muut soittajat kuin WW ja Björninen, Mikkiä kovempaa kiipparistia saat kyllä hakemalla hakea. Älkää nyt olko noi stanan tosikkoja taas kaikki...kyllähän mä tiedän keistä ja minkä tason äijistä on kysymys:-) Herrat M&F eivät vaan mun käsittääkseni tee hirveesti huttukeikkaa(ei tosiaankaan tarvi)ja mitä tulee tohon Mikkeyn kaa tehtyyn keikkan joskus 97,eihän siinä soitossa mitään vikaa ollut,ehkä sellasta nuoren miehen kokemattomuutta tanssimusasta korkeintaan,siitä se vitsiksi tarkoitettu käyttöohjeiden tuijottelu...ilmeisesti sanavalintani ei oikeen osuneet taaskaan kohdalleen,sori pojat,olen pahoillani,katson peiliin :-) Juu Björninen on kova,mun idolini...ja hei,mua on joskus sanottu Pirkkalan Björniseksi mistä olen erittäin otettu,koska sanoja oli yks mua huomattavasti tunnetumpi manselaiskitaristi/studiohiippari joka miksas yhen äänitteen missä soitin kitaraa,jos mä saan sen äänitteen jostain käsiini niin siinä vois olla mun musanäytteeni kitaransoiton osalta;-) | |
![]() 19.10.2004 14:34:07 (muokattu 19.10.2004 14:35:51) | |
Herrat M&F eivät vaan mun käsittääkseni tee hirveesti huttukeikkaa(ei tosiaankaan tarvi)ja mitä tulee tohon Mikkeyn kaa tehtyyn keikkan joskus 97,eihän siinä soitossa mitään vikaa ollut,ehkä sellasta nuoren miehen kokemattomuutta tanssimusasta korkeintaan,siitä se vitsiksi tarkoitettu käyttöohjeiden tuijottelu...ilmeisesti sanavalintani ei oikeen osuneet taaskaan kohdalleen,sori pojat,olen pahoillani,katson peiliin :-) Jep, tässä on vain muutenkin jo nimimerkkini paljastuminen ollut lähellä aikaisempien laukomistesi takia... Varovasti niitten kanssa. M&F saattavat äkkiä kokea re-inkarnaation... Keikka oli 99, tätä mieltä olivat puhelinlähteeni, tiedänpä nyt myös kenen kanssa tässä kinataan. Eiköhän tämä riitä tästä... Palatkoon threadi taas aiheeseen ja siihen kuukausittaiseen keikkamäärään. Rauhaa mnettiin My name is Baron, M.i.k.key Baron. | |
![]() 19.10.2004 15:34:40 | |
N. 5/kk. Shack! | |
![]() 19.10.2004 17:10:58 (muokattu 19.10.2004 17:18:24) | |
Tänä vuonna olen tehnyt (tai on buukattu loppuvuodelle) kymmenen ns. huttukeikkaa. Keskiarvoksi saamme Efrain Elon laskuopilla n. 0,83 keikkaa per / kk. Edit: nuo mun keikat on siis firmabileitä ja hääkeikkoja yms., joissa soitetaan sekalaista tanssi- ja popmusaa. Jos semmoiset nyt sitten hutuksi lasketaan. | |
![]() 19.10.2004 17:41:47 | |
no hmm...Veikkaan että keskiarvo olis jotain 0,2 tänä vuonna:) Viime kuussa kävin yhden pikku "kamarimusiikkisysteemin" soittamassa, Oriveden Virastolalolla..:S www.foorumit.tk | |
![]() 19.10.2004 19:14:00 | |
Tänä vuonna olen tehnyt (tai on buukattu loppuvuodelle) kymmenen ns. huttukeikkaa. Keskiarvoksi saamme Efrain Elon laskuopilla n. 0,83 keikkaa per / kk. Edit: nuo mun keikat on siis firmabileitä ja hääkeikkoja yms., joissa soitetaan sekalaista tanssi- ja popmusaa. Jos semmoiset nyt sitten hutuksi lasketaan. Kyllähän ne huttua on :) Goddamn It! I Need this place like I need a shotgun blast in my face!
-Tony Clifton | |
![]() 19.10.2004 19:58:22 | |
. Ei huttua soittamalla kuitenkaan rikastu. Yölinnun vokalisti ? | |
![]() 19.10.2004 23:53:05 | |
reilut kymmenen - mikä on mun tavoitteenikin. Tosin ne ei oo kaikki "huttukeikkoja". Mutta mä en pidä tilastoo keikkojen sisällöstä - tai saishan sen, kun rupeis allaksta räknään. En kyllä viitti. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! | |
![]() 19.10.2004 23:56:28 | |
Kun näitä lukuja katsoo ja vetää yhteen, huomaan että en ole puoliammattilainen, mutta sentään suurinpiirten neljännes. Children of Baron- "The piano is the ultimate percussive and harmonic instrument" | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)