manjaana 23.11.2005 16:11:28 | |
---|
Enpä sano tähän kyllä mitään... Kaikkeen tottuu, vaik ensin sattuu.. ;o/ Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain. |
uruttaja 23.11.2005 16:17:14 | |
---|
Minähän tästä kirjoitin heinäkuussa. Rannikkokaupungin helmessä paikalla about 100 turakaista. Kaikki änkeytyivät erilliseen baariin, jossa sai vetää sestiä. Salissa ei ollut ketään, ei yksinomaan paskasta bändistä johtunut. Olin siellä nimittäin ihan itse. |
manjaana 23.11.2005 16:29:31 | |
---|
Minähän tästä kirjoitin heinäkuussa. Rannikkokaupungin helmessä paikalla about 100 turakaista. Kaikki änkeytyivät erilliseen baariin, jossa sai vetää sestiä. Salissa ei ollut ketään, ei yksinomaan paskasta bändistä johtunut. Olin siellä nimittäin ihan itse. Tuostapa juolahti mieleen, kerran laivan bileissä vedettiin norttia vessassa, ei käytävässä! Niin koko stanan revohkahan se ahtautu sinne persreijän kokoseen koppiin, myös ne tupakoimattomat. Et siel missä vedetään viinaa ja kärryytellään sätkää on yleensä hauskaa kanssa... ;o) Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain. |
uruttaja 23.11.2005 16:37:03 | |
---|
Tuostapa juolahti mieleen, kerran laivan bileissä vedettiin norttia vessassa, ei käytävässä! Niin koko stanan revohkahan se ahtautu sinne persreijän kokoseen koppiin, myös ne tupakoimattomat. Et siel missä vedetään viinaa ja kärryytellään sätkää on yleensä hauskaa kanssa... ;o) Mä en kannata totaalikieltoa. Savuttoman tilan järjestäminen on teknisesti mahdollista., joten satsatkaamme siihen. |
häläppääjä 23.11.2005 16:42:43 | |
---|
Miten muuten häirittee sestin lisäksi tuo aika ajoin sieraimeen tulvahtava suolikaasun sulotuoksu? Sehän joskus lauteella tuntuu huomattavan voimakkaana. Lähetään |
Sertzo S 23.11.2005 16:52:59 | |
---|
Totean vain, etten polta ollenkaan. Useissa ravintoloissa tuota tupakan savua ei voine lienee täysin välttää ilmastoinneista ja jne huolimatta. Näin ollen kävisin mieluiten sellaisissa paikoissa kaljallakin, joissa tupakan savua ei tarvisisi sietää, niitä vain ei ole. |
Tankero 23.11.2005 16:56:42 | |
---|
Totean vain, etten polta ollenkaan. Useissa ravintoloissa tuota tupakan savua ei voine lienee täysin välttää ilmastoinneista ja jne huolimatta. Näin ollen kävisin mieluiten sellaisissa paikoissa kaljallakin, joissa tupakan savua ei tarvisisi sietää, niitä vain ei ole. Elä hättäile, vuonna 2007 tulee. Siinä käy niin, että jonkin aikaa ennen ja jälkeen ihmiset vaahtoaa aiheesta ja sitten 10 vuoden päästä ihmetellään, että joskus on saanut polttaa rafloissa. |
baron 23.11.2005 16:56:46 | |
---|
Näin ollen kävisin mieluiten sellaisissa paikoissa kaljallakin, joissa tupakan savua ei tarvisisi sietää, niitä vain ei ole. Kun sellaisille ei ole kysyntää! Niitähän syntyisi kuin sieniä sateella, jos niille olisi tarvetta ja potentiaalisia asiakkaita. Näin toimii markkinatalous. Holhousyhteiskunta vähän eri tavalla. My name is Baron, Sir Baron. |
turhala 23.11.2005 17:47:53 | |
---|
Mä en kannata totaalikieltoa. Savuttoman tilan järjestäminen on teknisesti mahdollista., joten satsatkaamme siihen. Suunitelmissahan on että kovennetun tupakkalain mukana siis joskus vuona 200? selaisen Akvaarion voi rakentaa sinne ravintolaan kunhan siinä on erillinen ilmastointi ja mikä tärkeintä( tai kauheinta) anniskella sinne ei saa eli siellä käydään vain röökillä. Monikohan vanha ravintola tähän investoi? uudisrakennukset ovat erikseen mutta suurin osa nähtävästi ajaa asiakkaat ulos röökille . Itse en, lähes 30 vuotta kapakassa töitä tehneenä niin köökissä, sallilla kuin soittohommissakin ja nuorempana aktiivisesti asiakkaana olleena ole täyskiellon kannataja ,vaikka en itse enää 20 vuoteen ole poltanutkaaan , näin vaan näyttää maailma menevän. Mutta en epäile silti yhtään ettei aurinko nouse ja kapakat pyöri ja humppa soi myös täyskiellon jälkeenkin. ''Ja rokkia ette sitten soita ennen kuin Pappi on lähtenyt"
Bestman häissä 2005 |
LaKe 23.11.2005 17:49:57 | |
---|
Mä lopetin 13 vuoden jälkeen röökinpolton 3 kuukautta sitten. Ei haittaa röökinsavu, eikä tee mieli ku joskus keikalla carillopäissään, mutta onneks jätkät ei tarjoo. :) Menee kyllä nopeasti ohi tuo mieliteko. Mut ei mua haittaa yhtään. Tekstiviesti kitaristilta ostettuaan uuden putkinauhakaiun:
"Kyllä nyt on hieno vehjeh jeh jeh jeh jeh..." |
häläppääjä 23.11.2005 17:53:33 | |
---|
Elä hättäile, vuonna 2007 tulee. Siinä käy niin, että jonkin aikaa ennen ja jälkeen ihmiset vaahtoaa aiheesta ja sitten 10 vuoden päästä ihmetellään, että joskus on saanut polttaa rafloissa. Sitte onki hyvä markkinarako ruveta pitämään kuppilaa, jossa on pakko polttaa. Eli tupakoimattomille pääsy kielletty. Lähetään |
Ukko 23.11.2005 17:53:52 | |
---|
Mä lopetin 13 vuoden jälkeen röökinpolton 3 kuukautta sitten. Ei haittaa röökinsavu, eikä tee mieli ku joskus keikalla carillopäissään, mutta onneks jätkät ei tarjoo. :) Menee kyllä nopeasti ohi tuo mieliteko. Mut ei mua haittaa yhtään. Paha vaan että vaiheessa x se saattaa saada taas voiton. Nimim. kokemusta on monesti :( |
LaKe 23.11.2005 17:56:13 (muokattu 23.11.2005 17:56:40) | |
---|
Paha vaan että vaiheessa x se saattaa saada taas voiton. Nimim. kokemusta on monesti :( Joo, olen kuullut useita kokemuksia. Yksikin työkaveri on ollut 8 vuotta polttamatta ja vieläkin kuulemma tekee välillä mieli, eikä hän ole edes muusikko. Tekstiviesti kitaristilta ostettuaan uuden putkinauhakaiun:
Tankero 23.11.2005 18:07:20 | |
---|
Suunitelmissahan on että kovennetun tupakkalain mukana siis joskus vuona 200? selaisen Akvaarion voi rakentaa sinne ravintolaan kunhan siinä on erillinen ilmastointi ja mikä tärkeintä( tai kauheinta) anniskella sinne ei saa eli siellä käydään vain röökillä. Monikohan vanha ravintola tähän investoi? uudisrakennukset ovat erikseen mutta suurin osa nähtävästi ajaa asiakkaat ulos röökille . Itse en, lähes 30 vuotta kapakassa töitä tehneenä niin köökissä, sallilla kuin soittohommissakin ja nuorempana aktiivisesti asiakkaana olleena ole täyskiellon kannataja ,vaikka en itse enää 20 vuoteen ole poltanutkaaan , näin vaan näyttää maailma menevän. Mutta en epäile silti yhtään ettei aurinko nouse ja kapakat pyöri ja humppa soi myös täyskiellon jälkeenkin. Homma jatkuu ja siirtymävaiheen jälkeen ulkonalaukkaaminenkin loppuu. |
faith 23.11.2005 18:08:56 | |
---|
eikä hän ole edes muusikko. Hoho!!! |
omarklah 23.11.2005 18:15:41 | |
---|
Mä en kannata totaalikieltoa. Savuttoman tilan järjestäminen on teknisesti mahdollista., joten satsatkaamme siihen. Näin ajattelen myös minä. Itse en sisätiloissa ole käynyt körssillä pariinkymmeneen vuoteen - poislukien jokuset ravintolaillat/vuosi. Polttelen ulkona, jos vain mahdollista... Tää sit sanois tälleen... |
manjaana 23.11.2005 18:50:24 | |
---|
Homma jatkuu ja siirtymävaiheen jälkeen ulkonalaukkaaminenkin loppuu. Näinhän se varmasti menee. Ei kovalla pakkasella huvita lähteä ulos, hakee takki narikast etc.. Voi olla ettei tule lähettyä koko kapakkaan.. Rumbaa, ihojen tanssia vastakkain. |
jon lord 23.11.2005 19:42:32 | |
---|
Tää juttu ei kyllä koske mua enää hirveesti , mutta mua on kyllä vituttanut aina se että kuteet , hiukset ja kaikki muu haisee ihan helvetisti tupakille kun on tullut kotiin keikalta ja se haju ei tahdo aina lähtee pesemällä. Esim. pikkutakit on semmoisia joita ei voi pestä kuin pesulassa ja aina ei voi tuulettaa ulkona viikkokaupalla. Meillä ei kotona polteta ja jos kylään tulee joku joka polttaa niin koko kämppä haisee viikon. Ja ulkovaatteet haisee kanssa tupakille vaikka ne on jossain pukuhuoneessa tai takatiloissa. Kannatan itse savuttomia ravintoloita. Aivotyöstä saadaan aivolisäke! |
LaKe 23.11.2005 20:05:28 | |
---|
Tää juttu ei kyllä koske mua enää hirveesti , mutta mua on kyllä vituttanut aina se että kuteet , hiukset ja kaikki muu haisee ihan helvetisti tupakille kun on tullut kotiin keikalta ja se haju ei tahdo aina lähtee pesemällä. Esim. pikkutakit on semmoisia joita ei voi pestä kuin pesulassa ja aina ei voi tuulettaa ulkona viikkokaupalla. Tää muakin nykyään harmittaa. Itse lopetin autossa polttamisen, kun ostin uuden auton. Ennen autossa polttaminen oli todella sitkeä tapa, aina kun lähti johonkin, niin rööki palamaan. Joskus kävin jopa öisin ajelemassa ja polttelemassa tupakkia ku en saanut nukuttua. Oi niitä aikoja... :) Huomasi sitten, että jos pystyy autossa olemaan polttamatta, niin kai sitä muutenkin pystyy. Ja henkseleitä paukutellen ja rehvastellen kun lopettaa, niin suurin kynnys sen ensimmäisen röökin polttamiseen on kaverien vittuilu. Tekstiviesti kitaristilta ostettuaan uuden putkinauhakaiun:
mnääpänen 23.11.2005 23:11:19 | |
---|
Kyllä se aika karmeaa oli takavuosina soittaa kun esim lähipöydässä joku Herra Isoherra kiskoi koko illan sikaria ja muut pöytäseurueesta norttia ym.Ja ruokaravintelissa syönnin jälkeen yleisön tanssin "hurmassa" päästelemät "faksipuhelut",sitä paskan hajua.Siihen kun lisäsi lattian liukuaineen päästöt...Kamat valkoisessa töhnässä,kamppeet haisi tupakalle ym,seuraavana päivänä ei ääni paljon kulkenu.Kannatan lämpimästi tupakoinnin rajoittamista,täyskiellon kanssa on nyt niin ja näin.Pari bändiläistä tupakoi mutta ei keikkabussissa eikä roudauksen tms aikana.Fiksuja kavereita! Täähän on työtä/harrastusta terveyden kustannuksella...josta jopa joskus maksetaan..=)) |