Aihe: Agents Raumanmeren juhannuksessa
1 2
baron
03.09.2004 13:03:38

Ei

Mä oon luvannu etten koske minkään tason munaleikkureihin - se kaikille parempi niin...;o)

Bassokeikat, mitä mä oon tehny, oon heittäny kiippareilla. Siis pelkät bassot soittaen. Toimii, mutta täyden ehtoon saapi tehdä

RAY MANZAREK!
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Experience. "Mäkin haluun meshiin"
M-Juhana
04.09.2004 01:12:17

Satuin kattoon sen Boys'n osuuden....

Kyllä kulki Jusilla !

This is Finnish R&R !!!

Agents ???

En ole koskaan pitänyt Kääriäistä "slovari" miehenä. Rokki kyllä soi.......

Mut Jussi & Boys oli OK ! .....IMO !!!!!!
Raja asiantuntijuuden ja kaikkitietävyyden välillä on hiuksenhieno -Jusstus-
Fred Riksberg
04.09.2004 08:40:34
En kuuntele Agentsia muuten kuin sattumalta. Kuitenkin rupesin ajattelemaan että kyllä Kääriäisesä löytyy yks suomen parhaimpia (jos ei paras laulaja). Meneekö lahjat hukkaan Agentskaltaisessa yhtyeessä.

3.9 kyllä tuli Kääriäisellä mun mielestä raja vastaan, kun tulkittiin Virran Olan kappaleita. Ei niin hyvää tulkintaa. Fraasien pituus kun kasvaa alkaa ilmetä selkeitä hapenotto-ongelmia. Äänen väri on kyllä kaunis. Markus Allanilla ei em. ongelmaa ollut, vaikka soundista en niin välitäkään.
pekkajau
04.09.2004 09:21:53
Virran Olan vibra oli aina maukasta ja kulloisenkin tyylin mukaan kohdallaan mutta tämä nykyajan "taivaanvuohi"- laulanta alkaa kuulostaa enempi parodialta vaikka sitä varmaan tehdään ihan tosissaan ja siinä uskossa että on oikein hyvää ja mahtavaa "elvistä"!
Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä!
R.Syke
04.09.2004 09:55:38 (muokattu 04.09.2004 09:56:15)
3.9 kyllä tuli Kääriäisellä mun mielestä raja vastaan, kun tulkittiin Virran Olan kappaleita. Ei niin hyvää tulkintaa. Fraasien pituus kun kasvaa alkaa ilmetä selkeitä hapenotto-ongelmia. Äänen väri on kyllä kaunis. Markus Allanilla ei em. ongelmaa ollut, vaikka soundista en niin välitäkään.

-Olihan ne Kääriäisen ja Silmun esitykset ainakin todellisia tulkintoja.

Edit: Siis eilisessä Laulava Sydän -uusinnassa.
Jalmus
04.09.2004 15:10:10
Mun mielestäni Kai Pulliainen soitti vielä epätarkemmin kuin Esa. Kyllä meinaan kiilasi joissain paikoissa niin rajusti, ettei sitä enää voinut kutsua svengaavaksi eteenpäinvetämiseksikään.
Laulaminen ravintolassa ilman siitä suoritettavaa korvausta tulkitaan häiriöksi.
poppamies
05.09.2004 00:48:56

Mun mielestäni Kai Pulliainen soitti vielä epätarkemmin kuin Esa. Kyllä meinaan kiilasi joissain paikoissa niin rajusti, ettei sitä enää voinut kutsua svengaavaksi eteenpäinvetämiseksikään.

Niinhän se teki. Sitten vielä vilkuili runpalia vähän väliä aivan niin kun olisi ollut sen runpalin vika...
"G-strings are for strippers"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)