Irti Humpasta 16.06.2004 18:38:59 | |
---|
Mua ei oo heittänyt kuin yksi solisti mikillä otsaan .... tosin solistin käsi oli mikissä koko ajan kiinni.... olenhan sellainen "äidin pikkupoika" ... :) |
päivis 16.06.2004 19:14:04 | |
---|
Tunnen henkilökohtaisesti Elsa ja Topi Turakaisen. Heidän käytöksensä on välitöntä, mutta esimerkillistä. Molemmat saivat aikoinaan hymypatsaan koulussa! Topikin on sitten näköjään aloittanut kädenalitanssien harrastamisen. Minne lie Elsansa jättänyt... Sellasta se on kun alkaa nuorten tyttöjen kanssa reuhaamaan... http://www.comets.fi/kotisivu/uutiset/Tulokset230404.htm (Sori taas offtopic!...) "Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance."
--Peter Saint James |
KoskPaavo 16.06.2004 20:03:00 | |
---|
"Työ miehen kunnia, naisella levee perse" Sananlasku Padasjoelta Soittaja selviää aina. |
Justiina. 16.06.2004 21:11:33 | |
---|
Mua ei oo heittänyt kuin yksi solisti mikillä otsaan .... tosin solistin käsi oli mikissä koko ajan kiinni.... olenhan sellainen "äidin pikkupoika" ... :) AUTS! Varmaan kiukutteleva solisti on vielä pahempi, kuin kiukutteleva turakainen...Luulen mä. |
Sandy 16.06.2004 21:15:22 | |
---|
kiukutteleva solisti on vielä pahempi, kuin kiukutteleva turakainen Jesh, mutta kiukutteleva muusikko on sitä vastoin aina yhtä ihana! ;) Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Fuzzy Boner 16.06.2004 21:17:33 | |
---|
Jesh, mutta kiukutteleva muusikko on sitä vastoin aina yhtä ihana! ;) muusikot ei koskaan kiukuttele. ainakaan töissä . tai ainakaan pitäis. |
Sandy 16.06.2004 21:19:54 | |
---|
muusikot ei koskaan kiukuttele. ainakaan töissä . tai ainakaan pitäis. Just joo... Mulla on vähän erilaisia kokemuksia. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Fuzzy Boner 16.06.2004 21:22:02 | |
---|
Just joo... Mulla on vähän erilaisia kokemuksia Kenen kanssa sä teet oikein ? ;D |
Sandy 16.06.2004 21:25:46 | |
---|
Kenen kanssa sä teet oikein ? ;D No ei, sitä mä tässä vaan että kun tuntuu et täällä aina mollataan solisteja... Ei ne muusikotkaan nyt aina niin mukavia ole välttämättä. Ei aina voi olla hyvä päivä kai?! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Fuzzy Boner 16.06.2004 21:29:07 | |
---|
No ei, sitä mä tässä vaan että kun tuntuu et täällä aina mollataan solisteja... Ei ne muusikotkaan nyt aina niin mukavia ole välttämättä. Ei aina voi olla hyvä päivä kai?! nii.. mut ei mulla oo ainakaan solistien kanssa suurempia ongelmia ollu... Ymmärrän kyllä jos jolleki osuu ärripurri.. Mun mielestä ainakaan lavalla ei saa vittuuntuneisuuttaan näyttää, ainakaan yleisölle. Turpaan vaan. :) |
Sandy 16.06.2004 21:33:25 | |
---|
nii.. mut ei mulla oo ainakaan solistien kanssa suurempia ongelmia ollu... Ymmärrän kyllä jos jolleki osuu ärripurri.. Mun mielestä ainakaan lavalla ei saa vittuuntuneisuuttaan näyttää, ainakaan yleisölle. Turpaan vaan. :) Näin on. Pataan tulee seuraavalle, joka mulle käy äksyilee.. ;) Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Fuzzy Boner 16.06.2004 21:35:36 | |
---|
Näin on. Pataan tulee seuraavalle, joka mulle käy äksyilee.. ;) näytä sille ovea, ope! |
Sandy 16.06.2004 21:38:08 | |
---|
näytä sille ovea, ope! Ei enää tarvi, nykyisessä bändissä mulle ei kukaan uskalla v*ttuilla. ;) Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Fuzzy Boner 16.06.2004 21:39:10 | |
---|
Ei enää tarvi, nykyisessä bändissä mulle ei kukaan uskalla v*ttuilla. ;) heh. Hyvä. Mä oon muuten nähny teidät keikalla |
Sandy 16.06.2004 21:43:28 | |
---|
heh. Hyvä. Mä oon muuten nähny teidät keikalla Ihan tosi?! Niin mäki teidät.. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Fuzzy Boner 16.06.2004 21:44:23 | |
---|
Ihan tosi?! Niin mäki teidät.. apua.. oot vakoillu :) |
Sandy 16.06.2004 21:46:02 | |
---|
apua.. oot vakoillu :) Kannattaa olla varuillaan... Ope saattaa olla missä vaan, juuri silloin kun sitä vähiten odotat! Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Fuzzy Boner 16.06.2004 21:48:28 | |
---|
Kannattaa olla varuillaan... Ope saattaa olla missä vaan, juuri silloin kun sitä vähiten odotat! tykkäsiks meidän valsseista? |
Sandy 16.06.2004 21:51:37 | |
---|
tykkäsiks meidän valsseista? Erityisesti se Matin ja Tepon Minä rakastan sua kolahti ihan kympillä.. Ei Kultainen Nuoruus huono myöskään ollu. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
Fuzzy Boner 16.06.2004 21:55:55 (muokattu 16.06.2004 21:56:13) | |
---|
Erityisesti se Matin ja Tepon Minä rakastan sua kolahti ihan kympillä.. Ei Kultainen Nuoruus huono myöskään ollu. kiitos.. noh noh, onhan niit vedelty.. Mul on muuten nyt lauantaina ihan perus hääkeikka. Eli täytyy noita yrittää opetella. |