isojussi 15.06.2004 21:48:26 | |
---|
Kekankään????Tarttilalaista perinnesanastoa,oletan,vai taasko sitä ollaan vapailla siimat sekasin ?! Eikusiis kenenkään - oli vähän raskas rupeama takana.... Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
Mynthor 16.06.2004 00:54:37 | |
---|
Olin eilen Kolmilammilla Tuupasta kuulemassa. Olipa kaunis tyttö joka eläytyi usein laulamaansa musiikkiin niin täydellisesti, että teki mieli vaan seisoa ja kuunnella. Illan kruunasi Tuupasen laskeutuminen yleisön joukkoon erästä vanhempaa herraa tanssittamaan. Orkesteri säesti mukavasti tulkiten ja improvisoiden vuoropuheluna solistin kanssa. Janne Tulkkikin oli saapunut paikalle Tuupasen musiikista nauttimaan. Tuupasen kauniin äänen helkähtely, syvältä sisimmästä nouseva tulkinta ja orkesterin sulosoinnut muodostivat yhdessä mielenkiintoisen rytmisen runsaudensarven tavalla, josta niin harvoin pääsee nauttimaan. Onnistunut lääkitys ja työväenopiston kirjoituspiiri saa ihmeitä aikaan. Olen todella hämmästynyt. Rytminen runsaudensarvi, j...lauta! Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat. |
carevi 16.06.2004 01:56:27 | |
---|
|
Aerodactev 16.06.2004 21:10:01 | |
---|
Tämä topic on mnetin parhain ja hauskin. Tätä mieltä lienee myös Aimo. Onnea voittajille!
Long = progressive = good
|
Turakainen 17.06.2004 02:17:43 | |
---|
Esillä oli myös muita kommunistisen puolueen riemuvoittoja kuten sinkkiämpäreitä, balalaikoja ja onnellisia kolhoosityöläisiä? Erittäin hienoja ideoita. Tässä Kolmilammin Anssille hiukka kehittämiskohteita: - lähestyttäessä Kolmilammia tullaan kauniiden peltoaukioiden läpi. Sinne onnellisia maalaisia tanssimaan kansantansseja. - Lähempänä Kolmilampea luonnollisesti balalaikkaa soittavia hemmoja. - Sinkkiämpärit varattava K-lammin hiekkarannalle. Siellä saa musiikkiin tai hakuun pettyneet lipun maksaneet tehdä niillä mitä haluaa... |
nopsa 10.07.2004 10:04:31 | |
---|
siis mitä mä oon nähnyt skabojen kautta tulleita "artisteja",niin mulle ei tuu ketään mieleen jonka vois ylpeänä allekirjoittaa,(anteeks,onhan toi anna eriksson pompannut kiitorata ohjelmasta).kaikki mimmit ovat kopanneet ton korisevan stailin vetää,pannaan kieli kitalakeen niin ettei erota a`ta ä`stä.raivostuttavaa!iskelmämusiikki on mennyt niin paljon takapakkia lähivuosina näiden "painiotteluiden",että meiltä loppuu kohta hommat.kyllä toivo käy kerran kuuntelemassa,mutta toinen voi tehdä jo tiukkaa.löytyykö tlle genrelle jatkuvuutta,epäilen.tarttis tehdä jotain... |
isojussi 11.07.2004 19:03:18 | |
---|
Näin ja kuulin sattumalta toissaehtoona töllöstä, kun Tuupanen kajahutti jonkun suht' koht hankalankuuloisen tangosävellyskilpailubiisin. Musta hän suoriutui hommasta ihan mukavasti. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |