Aihe: Miksi soitat?
1 2 3 4 5 6 7
baron
25.03.2004 22:45:52

Eiköhän se soittamistarve oo se mistä kaikki alkaa. Se on pelottavaa jos esiintymistarve tuloo aikasemmin... Niitäki on nähty

Okei, sä oot nähnyt mut.

Ensiksi pari vuotta treenasin, sitten ostin soittimen.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa
Le Haba
25.03.2004 22:46:03
Kun/jos oot ammattilainen, sen vuokran mä ymmärrän, mutta onko sulla tarve soittaa itsellesi - ilman yleisöä.

Mitä siis on soittamistarve ilman esiintymistarvetta?

Kyllä musta on hauskaa soittaa yleisölle, mutta ei aina. Joskus riittää kun yleisönä on Studerin mankka
My name is Baron, Le Baron
Le Haba
25.03.2004 22:48:41
Se on totta, ja on muuten aika siistiä.. Eiköhän me jotain keksitä vai mitä ;) Sit nimittäin pidetään kivaa...

Vois pitää parit hyvin pitkät treenit tuossa kans...

Mulle kuuluu kiireistä, vähän "remontteja" menossa

Keksitään, keksitään! Parit kunnon treenit ja sen jälkeen puhutaan biisit läpi jossain siistissä mestassa :)
baron
25.03.2004 22:48:47

Kyllä musta on hauskaa soittaa yleisölle, mutta ei aina. Joskus riittää kun yleisönä on Studerin mankka

Enhän mä edes pysty yksin treenaamaan, jollen mä mielikuvituksessani soita yleisölle.

(Iso konserttisali kuuntelee kun mä vedän Hanonia ja Chernyä)
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa
Fuzzy Boner
25.03.2004 22:49:47
Keksitään, keksitään! Parit kunnon treenit ja sen jälkeen puhutaan biisit läpi jossain siistissä mestassa :)

En voi sanoa kun: "olen paikalla"
Hello Brothers; My name is Baron, Fuzzy Baron!
baron
25.03.2004 22:51:14

No joo ei mullekaan ole se esiintyminen pääasia. Jos olisi soittaisin todennäköisesti kitaraa tai pianoa ja laulaisin.
Itse saan mielihyvää siitä kun ninä vedän tuosta "plonk" ja kitaristi siitä "plink" ja runpali vetää välistä "läts, läts". Jollain ihmeellisellä tavalla se joka kerta kuullosta musiikilta.Siinä se on koko tyydytys.
Sitten minusta tuntuu että nämä aikaisemmat kirjoittajat sekoittavat karkeasti kaksi eri asiaa. Minä kyllä keskityn mielellään vain yhteen hommaan kerralla, eikä siinä toisessa esim. tee yhtään mitään jollain vitun käyrätorvella...

Samat plinkit ja plonkit treenikämpällä ja keikalla. Onks' se sama asia?
Le Haba
25.03.2004 22:55:35 (muokattu 25.03.2004 22:55:53)
En voi sanoa kun: "olen paikalla"

Mahtavaa, oletko muuten nähnyt janppaa viime aikoina. Ollaan aika kovaa levyä oltu taltioimassa
Fuzzy Boner
25.03.2004 23:03:32 (muokattu 25.03.2004 23:03:50)
Mahtavaa, oletko muuten nähnyt janppaa viime aikoina. Ollaan aika kovaa levyä oltu taltioimassa

just puhuttiin puhelimessa.. Huomenna tulee katsomaan remonttia toisen kolleegansa kanssa jos saan asunnon omistajalta luvan...
Fuzzy Boner
25.03.2004 23:04:35
No joo ei mullekaan ole se esiintyminen pääasia. Jos olisi soittaisin todennäköisesti kitaraa tai pianoa ja laulaisin.
Itse saan mielihyvää siitä kun ninä vedän tuosta "plonk" ja kitaristi siitä "plink" ja runpali vetää välistä "läts, läts". Jollain ihmeellisellä tavalla se joka kerta kuullosta musiikilta.Siinä se on koko tyydytys.
Sitten minusta tuntuu että nämä aikaisemmat kirjoittajat sekoittavat karkeasti kaksi eri asiaa. Minä kyllä keskityn mielellään vain yhteen hommaan kerralla, eikä siinä toisessa esim. tee yhtään mitään jollain vitun käyrätorvella...

Hmm.. (ei voi nyt kyllä sanoa mitään)
poppamies
25.03.2004 23:05:20

Samat plinkit ja plonkit treenikämpällä ja keikalla. Onks' se sama asia?

No jaa täytyy vissiin myöntää että kai sitten keikalla on siistimpää... olen keikkaaillut tavalla ja toisella aina 70-luvun alusta asti. Kai siitä sitten jotain kicksejä täytyy saada. Se ilmeisesti vain sitten on kuin joku huume, siihen tottuu...jää koukkuun...
"G-strings are for strippers"
Fuzzy Boner
25.03.2004 23:06:46
Tähän virkistävä juttu;

"No apulaissuntio, voit nussia, lupa on."
baron
25.03.2004 23:08:38

No jaa täytyy vissiin myöntää että kai sitten keikalla on siistimpää... olen keikkaaillut tavalla ja toisella aina 70-luvun alusta asti. Kai siitä sitten jotain kicksejä täytyy saada. Se ilmeisesti vain sitten on kuin joku huume, siihen tottuu...jää koukkuun...

No ei mua ainakaan treenikämppä sytytä.
Jos piisi siellä menee hyvin, niin silloinhan vasta alkaa syyhyttää päästä soittamaan se oikeasti (eli yleisölle)
baron
25.03.2004 23:09:20

Tähän virkistävä juttu;

"No apulaissuntio, voit nussia, lupa on."

Teit sä tuon PC:llä?
Fuzzy Boner
25.03.2004 23:09:42
Teit sä tuon PC:llä?

e'
baron
25.03.2004 23:11:44

e'

Käännä se jollekin kielelle niin, että se sen jälkeen on kanssa palindromi
Fuzzy Boner
25.03.2004 23:15:42
Käännä se jollekin kielelle niin, että se sen jälkeen on kanssa palindromi

jaahas, soita giants steps
baron
25.03.2004 23:18:16

jaahas, soita giants steps

spets stnaig atios sahaaj???
baron
25.03.2004 23:21:59 (muokattu 25.03.2004 23:22:19)

Kai tää thread selitti syyn, että meen mä mihin tahansa, niin akustiset on lukossa ja sähkölaitteista virtapiuha kadoksissa etc.
Fuzzy Boner
25.03.2004 23:22:16 (muokattu 25.03.2004 23:22:45)
spets stnaig atios sahaaj???

Tiedänkin seuraavassa miitissä sulle sopivan homman...

EDIT: juuri tuota yläpuolella olevaa tarkoitin:) hihiii
Le Haba
25.03.2004 23:22:30
Tässä teille palindromi: En jaksa, pillu kulli paska jne.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)