Aihe: Me Turakaiset hurjina - Kesäillan Valssiin oikeata tanssia
1 2
WanhaWetäjä
25.03.2004 11:12:51

Hmm...Muistaako kukaan tapausta Foxia?

Eikös siellä laitettu 'porttikieltoon' ja suositeltiin käymään muualla nuoremman sukupolven 'hyviä' tanssijoita juuri sen vuoksi, että tavallinen rahvas ei viitsi lattialle mennä 'esiintyjien' jälkeen? Tosin tiedän, että moni on kaipaillut takaisinkin Foxiaan entisajan meininkiä.

Vastaavaa olen kuullut muuallakin käyneen ja kyllähän ne tuolla tanssi.netissakin aina vähän väliä ovat keskenään tukkanuottasilla,seeprakengät/jivejalat(joo,joo TIEDÄN että on kysy eri asiasta)ja tavalliset tanssinharrastajat!

Kyllä se ihan selvä on jos varsinkin tanssikapakassa joku puoliammattilaispari vetää alkuillasta "shownsa"eli tanssii koko repertuaarinsa näyttävästi läpi, suomalaisen ihmisen perusluonteen tietäen saattaapi muihin tanssijoihin iskeä ensin varovainen ihailu joka voikin muuttua pikkuhiljaa "mitä noikin luulee olevansa"asenteeksi?

Jos kerran soittajat kuuntelevat toisia bändejä ja soittajia kritisoiden ja verraten omaan bändiinsä/soittotaitoonsa niin kyllä sitä varmaan tanssijatkin tekevät ja kateushan on kantava voima vai miten sitä nyt sanotaankaan;-)

Ja joskushan hyväkin harrastus voi muuttuua liian totiseksi vääntämiseksi,jopa kilpailemiseksi,esimerkkejä löytyy ihan muualtakin kuin tanssimisesta,on niitä nk. himokuntoilijoita,
himopilkkijöitä,himokaraokelaulajia,himon....joita(aina mielessä)himonettisurffaajia ..what ever .. mä olen joskus mielessäni kutsunut noita himotanssijoita myös kuvaavasti kuoliaaksitanssijoiksi,sen verran tosissaan sitä painetaan koko ilta,hiestä märkinä,ei hymynhäivää kasvoilla,sinänsä kunnioitettava suoritus,mutta ei se kyllä mun mielestäni kauheen hauskalta näytä vaikka sanotaankin että tanssiminen on hauskaa ;-))
päivis
25.03.2004 13:05:25
mä olen joskus mielessäni kutsunut noita himotanssijoita myös kuvaavasti kuoliaaksitanssijoiksi,sen verran tosissaan sitä painetaan koko ilta,hiestä märkinä,ei hymynhäivää kasvoilla

:-D
"Talk about dance? Dance is not something to talk about. Dance is to dance." --Peter Saint James
Turakainen
25.03.2004 23:52:04
Ja joskushan hyväkin harrastus voi muuttuua liian totiseksi vääntämiseksi,jopa kilpailemiseksi,esimerkkejä löytyy ihan muualtakin kuin tanssimisesta,on niitä nk. himokuntoilijoita,
himopilkkijöitä,himokaraokelaulajia,himon....joita(aina mielessä)himonettisurffaajia ..what ever .. mä olen joskus mielessäni kutsunut noita himotanssijoita myös kuvaavasti kuoliaaksitanssijoiksi,sen verran tosissaan sitä painetaan koko ilta,hiestä märkinä,ei hymynhäivää kasvoilla,sinänsä kunnioitettava suoritus,mutta ei se kyllä mun mielestäni kauheen hauskalta näytä vaikka sanotaankin että tanssiminen on hauskaa ;-))

Wanha Vetäjä lausuu totuuden sanoja. Tämmöistähän se pahimmillaan on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)