Martso 10.03.2004 18:46:14 | |
---|
Älkääs nyt rakkaat soittorosvot sitte hermostuko, mutta tuleeko pelkästään jommilla kummilla toimeen? |
Tankoprinssi 10.03.2004 20:00:18 | |
---|
Ei varmasti ammatikseen mutta näin harrastus pohjalta voi valita vain sopivat keikat. siitä tulikin mieleen, että tuolla Suomi24 keskustelu sivuilla on häät osio, jossa haetaan erilaisia soittajia ja bändejä häihin. Uusimpia oli ainakin cover/vast bändi Vaasan seudulle ja yhtä puhaltajaa haettiin kirkkoon soittamaan jne. Mutta taidatte tietääkin jo ko sivut. |
baron 11.03.2004 01:08:02 | |
---|
Ei varmasti ammatikseen mutta näin harrastus pohjalta voi valita vain sopivat keikat. siitä tulikin mieleen, että tuolla Suomi24 keskustelu sivuilla on häät osio, jossa haetaan erilaisia soittajia ja bändejä häihin. Uusimpia oli ainakin cover/vast bändi Vaasan seudulle ja yhtä puhaltajaa haettiin kirkkoon soittamaan jne. Mutta taidatte tietääkin jo ko sivut. Kiitos, mulle uutta. Meidan puhaltaja tykkaa soitella kirkoissa, siella on kuulemma hyva akustiikka. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
M.i.k.key 11.03.2004 23:08:17 | |
---|
Kiitos, mulle uutta. Meidan puhaltaja tykkaa soitella kirkoissa, siella on kuulemma hyva akustiikka. Niin se taitaa olla mutta mä oon aina varmuuden vuoksi tuonut oman mukanani... :) My name is Baron, M.i.k.key Baron |
isojussi 12.03.2004 11:43:46 | |
---|
Älkääs nyt rakkaat soittorosvot sitte hermostuko, mutta tuleeko pelkästään jommilla kummilla toimeen? Tuskin. Mun kohdalla tää on varmaa jonkinasteinen vääristymä - tosin tuntuu, että asiakaskunta kasvaa ja kasvaa vähitellen.... Markkinointihan se tässä hankalinta on, kun meikäläisen asiakaskunta pääsäntöisesti ei osta palvelujaan ohjelmatoimiston kautta, vaan puskaradion perusteella. Osta mut - ma olen kaupan! |
baron 12.03.2004 23:49:09 | |
---|
hankalinta on, kun meikäläisen asiakaskunta pääsäntöisesti ei osta palvelujaan ohjelmatoimiston kautta, vaan puskaradion perusteella. Jokainen keikka markkinointia. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa |
isojussi 13.03.2004 01:52:38 | |
---|
Jokainen keikka markkinointia. Tohon kun tällää vielä on - sanan johonkin väliin, niin on laittamattomasti sanottu...;o) Osta mut - ma olen kaupan! |