Sertzo S 08.03.2004 15:06:24 | |
---|
Oliko siinä bändissä rumpali, joka on piirtänyt makuaistinta roikottavan omakuvan jok'ikisen tanssipaikan takahuoneeseen? =) Oli. Pirkkalaisen Piri tuo kyseinen kalvotaiteilija |
Roadari 10.03.2004 11:40:00 | |
---|
Kenelle nostat hattua? Vastaan käveleville söpöille tytöille! ;) Roadari "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |
Sertzo S 10.03.2004 13:19:26 | |
---|
Vastaan käveleville söpöille tytöille! ;) Roadari Kyllä, kyllä ja paljastan kaljun pääni ja he hymyilevät viekoittelevasti ;) |
pekkajau 10.03.2004 14:36:18 | |
---|
Kyllä, kyllä ja paljastan kaljun pääni ja he hymyilevät viekoittelevasti ;) Käy vielä kun yhelle kaverilleni jolla on kasvanut myös pää tukan läpi. Se meni hakemaan yksillä illallisella jollain koulutusreissulla yhtä tosi hienoa leidiä kesken syönnin pöydästä tanssimaan. Koputti missiä takaapäin olkapäähän ja kumarsi oikein syvään. Leidi vilkas olkansa yli ja tuumas: "Ei kiitos tarjoilija! En ota enää hunajamelonia!" |
R.W. Piuha 11.03.2004 20:29:08 (muokattu 11.03.2004 20:29:58) | |
---|
Kai se on pakko "nostaa"hattua tolle albiino-manne zombi-trumpetin mestarille,näkyy taas olevan M-Ohjelmien listoilla ja keikkaa pukkaa...ei jumalaaaaation sentään,pultsarit senkun porskuttaa,kaikki annetaan anteeksi,en ymmärrä,todellakaan...välillä ollaan kuukausia kateissa ja taas mennään,tällästen äijien takia mä inhoon tätä alaa joskus koko sydämestäni ;-( |
perkeles 12.03.2004 16:57:35 | |
---|
Kai se on pakko "nostaa"hattua tolle albiino-manne zombi-trumpetin mestarille,näkyy taas olevan M-Ohjelmien listoilla ja keikkaa pukkaa...ei jumalaaaaation sentään,pultsarit senkun porskuttaa,kaikki annetaan anteeksi,en ymmärrä,todellakaan...välillä ollaan kuukausia kateissa ja taas mennään,tällästen äijien takia mä inhoon tätä alaa joskus koko sydämestäni ;-( komppaan. hiellä pitää sinun-pieninä murusina... mitäs tilasit! |
perkeles 27.03.2004 20:55:47 | |
---|
jopelle vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri. |
KoskPaavo 27.03.2004 21:22:41 | |
---|
Osaakos Pirkkalainen piirtää???Tuttu mies , tää oli uutta. Soittaja selviää aina. |
perkeles 27.03.2004 21:50:31 | |
---|
Osaakos Pirkkalainen piirtää???Tuttu mies , tää oli uutta. jopehan on aina ollu..ollu aina..ainahan jope on ollu..aina vasenkätinen strato on yhtä ruma kun jussipaitaanen neekeri. |
Anonymous-jazz 17.04.2004 04:10:12 | |
---|
Minä tunsin aikoinaan yhden helevetin ruman rumpalin joka oli kovin naistenmies mitä minä oon nähnyt. Sitä aina tuli ihmeteltyä että millä lihaksilla se iski kapakasta naisen kun naisen? Yhdesti näin kun se nuolasta lipaisi soittaessaan hikipisarat omista kulmakarvoistaan pois . Sen jälkeen ei tarvinnu ihmetellä! Mahdatkohan tarkoittaa sitä rumpalia jolla aikanaan n. 10 v. sitten oli kokonainen avainnippu kertynyt eri naisten osoitteisiin keikkareissuiltaan :) |
Jäsen X 28.04.2004 09:12:14 | |
---|
Minä tunsin aikoinaan yhden helevetin ruman rumpalin joka oli kovin naistenmies mitä minä oon nähnyt. Sitä aina tuli ihmeteltyä että millä lihaksilla se iski kapakasta naisen kun naisen? Yhdesti näin kun se nuolasta lipaisi soittaessaan hikipisarat omista kulmakarvoistaan pois . Sen jälkeen ei tarvinnu ihmetellä! Eheheh! Voi jummi....! "Working on a sex farm,
Trying to raise some hard love,
Getting out my pitch fork,
Poking your hay" |
Irti Humpasta 25.05.2004 14:21:48 | |
---|
Olavi Virralle, Vili Vesteriselle ja muille aikansa uran uurtajille... Onneksi eivät ole näkemässä, mitä alalle on tapahtunut vuosien saatossa. Nykyisille "puurateille" eivät nosta hattuaan kuin turakaiset, jotka näkevät edessään Volvolla ajelevan jumalan. |
työläinen 26.05.2004 00:32:08 | |
---|
Kaikille Työläisille! Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |
Sertzo S 26.05.2004 14:32:57 | |
---|
Kaikille niille naisille, jotka ovat ns. avautuneet joskus minulle. |
pekkajau 26.05.2004 15:18:03 | |
---|
Kaikille Työläisille! Vanha "työläisten" vaalilause ajalta jolloin maassamme oli vielä paljon lukutaidottomia ja äänestys tapahtui vetämällä viiva paperiin. (Ilmari Kianto:Punainen Viiva) TYÖLÄISNAINEN! ÄLÄ ANNA VIIVAASI PORVARILLE! Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
Kukko 26.05.2004 19:58:13 (muokattu 26.05.2004 19:59:27) | |
---|
Vanha "työläisten" vaalilause ajalta jolloin maassamme oli vielä paljon lukutaidottomia ja äänestys tapahtui vetämällä viiva paperiin. (Ilmari Kianto:Punainen Viiva) TYÖLÄISNAINEN! ÄLÄ ANNA VIIVAASI PORVARILLE! Klassikko, hyvä proletaari. EDIT; Nyt vasta tajusin vitsin, hoh! "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
Kukko 26.05.2004 19:58:40 (muokattu 26.05.2004 19:59:07) | |
---|
EDIT:moga "Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää"
-Irwin- |
työläinen 27.05.2004 04:11:45 | |
---|
TYÖLÄISNAINEN! ÄLÄ ANNA VIIVAASI PORVARILLE! Just niin! Helevetin hyvä! "ANNA TYÖLÄISELLE VAAN - SOITTOTYÖLÄISELLE" "RINTAMALLA YHTYKÄÄ!" Vaikka kuinka hjuva rumpali, silti aina VÄHÄN häiritse soittaminen. |
baron 27.05.2004 07:12:43 | |
---|
En tiedä pitikö paikkaansa, mutta väitettiin, että Matti Ahteen entinen urheiluseura olisi ollut "Oulun työväen ampujat" Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei" |
Jaskaa pakoon 29.05.2004 11:59:02 | |
---|
Olavi Virralle, Vili Vesteriselle ja muille aikansa uran uurtajille... Onneksi eivät ole näkemässä, mitä alalle on tapahtunut vuosien saatossa. Niiiin totta! Katsoin juuri bootlegvideon vuodelta 1984, jossa säestimme Henry Theeliä. Siinä oli eksoottinen ääni-ilmiö suomalaisessa mäntymetsässä. Rauha muistollesi! |