Leikari 04.03.2004 10:14:02 | |
---|
Aha. Lähinnä tämä kysymys oli tarkoitettu pelimanneile, jotka soittavat itse omat keikkansa, pc:n kantajat kirjoitelkoot mikrobittiin. Huomaa muuten, että yksinsoittelijoille ei ole tainut vielä kehittyä huumorintajuksi sanottavaa toiminnetta, lienee ykstotista jutella kasiolle "miten menee".. kirjoituksistasi päätellen taidat soitella taskulaskimella ;-P |
Mase 04.03.2004 10:14:10 | |
---|
Sorsaposken Topihan oli tän tehnyt Lenita Airistolle ja joillekin muille hienoille rouville. Olivat kävelleet kadulla vastaan ja Topi oli vetänyt vehkeensä esiin ja kysynyt, josko rouville maistuis pikku suolainen... Tuo juttuhan löytyy Topin Kulkukoira kirjasta, suosittelen lukemista mikäli ette niin ole vielä tehneet... loistava eepos ;) |
isojussi 06.03.2004 00:02:22 | |
---|
kirjoituksistasi päätellen taidat soitella taskulaskimella ;-P Hei! Tää meni ohi jo ja käsiteltiin - elä hyvä mies säre tuoretta konsensusta. Osta mut - ma olen kaupan! |
jeppeq 06.03.2004 09:54:29 | |
---|
Hei! Tää meni ohi jo ja käsiteltiin - elä hyvä mies säre tuoretta konsensusta. Mun "konsensus" ei ainakaan tästä kärsi.. Lähen lumitöihin, niin saa ton autonkin rapun eteen. On upeempaa kantaa pukupussi autoon, ku ei tarvi kahlata. Hauskaa huomenta muillekin. |
Kabanossi 19.03.2004 14:04:00 | |
---|
Jotenkin tähän aiheeseen sopii niin hyvin se Kummelin sketsi jossa Matti Näsä on siellä tansseissa ja haluaa tehdä lähempää tuttavuutta tanssiorkesterin laulajattaren Tarjan kanssa takahuoneessa. Silvennoinen heittää jotain "Mä olen ittekkin aikamoinen meloriikan virtuoosi". ja sitten kun ei keksi enää muuta niin heittää vielä "Mul on muuten koira" Muistaako joku tarkemmin kyseistä sketsiä. Nauratti joskus niin perkeleesti. |