Aihe: Morsiamet paniikissa?
1 2
isojussi
15.02.2004 12:56:25
Höö...tuota ...ainakin minä tunnustan ohjanneeni neljä-viisi kyselijää kyseisille kotisivuille kun oma kalenteri on jo täynnä...

Ihan oikein ja kiitoksia! En mä meinannutkaan, että on paha asia, että kyselyä pukkaa. Funtsinpa vaan, jotta kovin myöhään tuntuvat jotkut hääjärjestelynsä jättävän. Toisaalta asia saattaa näyttää siltä, kun monet tilailevet hääbändiä jo puolitoista vautta etukäteen - eikä mulla kyllä mitään sitä vastaan. Pystyypähän vähän miettimään lomiaankin etukäteen.

Suurin osa kesän keikoista on sovittu jo viime vuoden puolella ja heinäkuu rauhoitetaan täysin.
Sellanen ilmiö havaittiin oman bändin kohdalla, että yleensä alkutalvi on hiljaista mutta tänä vuonna sinne on pukannut keikkaa ihan kiitettävästi...

Mä oon jo pari vuotta katellu, että homma kehittyy koko ajan just siihen suuntaan. Varsinkin tämmöiselle "Privatpartybändille"
Osta mut - ma olen kaupan!
Tankoprinssi
15.02.2004 16:52:15

Näinhän se on mutta ikävä kyllä aina silloin tällöin näistä aikaisista tilauksista jotkut peruuntuukin. Onko "silmät auennu" tai muuten mennyt "sukset" ristiin.

Suksista tulikin mieleen isoisän talvisodasta paluu, jolloin morsian "sai kyytiä". Nimittäin ekan "varvin" jälkeen vasta otettiin reppu selästä ja kolmannen jälkeen sukset jalasta. Siinä ei hääbändiä ehditty tilailemaan.
pekkajau
15.02.2004 19:24:53
"Varvista" puheenollen! Aikoinaan yks hanuristi lähti yhden vanhanpiian mökille "kahville" keikan jälkeen. Tää vanhapiika jo ikäneito ei ollut aikasemmin ollut ikänään miehen kanssa sillai mutta supliikkimiehenä hanurimies sai houkuteltua lopulta "Tyynen" kammarin lavitsalle seljällensä ja ei muuta kun siiheen vaan pukille jernimään jotta ihve lentää. Jonkin aikaa oli "Tyyne" alta katellut hanurimiehen kyrmyniskaista kyntämistä ja lopulta sanonut kovalla äänellä:"Jumalauta ukko! Anna olla siellä tai ota kokonaan poikkeen mutta elä rumppoo eessuntakasin!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)