baron 02.02.2004 13:30:07 | |
---|
Sitten on joillakin vielä sen "mapit-Show"n lisäksi rituaalinomainen silmälasien esilleotto-rituaali, kotelo rintataskusta, lasit kotelosta, sitten se kotelo kiipparien päälle, lievä etunoja nuottitelineeseen päin ja katse lasien yli muihin soittajiin. Siis kyllähän kunnon humppabändin esitys on kokonaisvaltainen suoritus, jossa on huomioitava myös visuaalinen puoli eli lavashow, tietysti tyylinmukainen. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
pekkajau 02.02.2004 15:42:32 | |
---|
Se volumepotikan pitäisi kääntyä molempiin suuntiin.... :) Se on niin kliimaksipitoinen ja hektinen shou kun meikäläiset työntää huttua tulemaan ettei siinä jouda paljon potikoita kääntelemään kun yhteen suuntaan. Rumpalilla on kai joku "hiljaisen paikan fobia" kun se ei tahdo osata pitää yhtään taukoa biisien välillä eli sitä lasketaan jo uutta käyntiin ennen kun entinen on kunnolla saatu loppuun "heputettua" tai edes sovittua mitä seuraavaksi soitetaan! Semmosta saatanan hosumista! Ennen vanhaan sitä jouti biisien välissä vähän keskustelemaan ja kansioita sai pyöritellä ihan rauhassa sillon kun oltiin "kuukausisoittajina". Yksi vanhan kansan solisti sanoi kerran joskus 80-luvulla kun nuorina kiirehdittiin vähän biisien välillä uutta aloittamaan jotta:"Älkääs pojat hosuko! Antaa niiden välillä tilata niin pääsevät tunnelmaan!" |
KoskPaavo 02.02.2004 16:36:22 | |
---|
Mä muistan että joskus 70-luvun hulluina humppavuosina Kouvolan siinä puutalorafla.hotellissa (prkl, ei muista nimeä) hovimestari tuli sanomaan bändille että pitäkää enemmän taukoja , porukka ei malta tilata. |
baron 02.02.2004 16:44:48 | |
---|
Mä muistan että joskus 70-luvun hulluina humppavuosina Kouvolan siinä puutalorafla.hotellissa (prkl, ei muista nimeä) hovimestari tuli sanomaan bändille että pitäkää enemmän taukoja , porukka ei malta tilata. Ennen vanhaan kun epätoivoissani sorruin jopa tansseista hakemaan itselleni seuraa, tykkäsin kovasti, että myös kappaleparin välissä oli "kunnon" tauko. Kun ei ollut pahemmin tanssinlahjoja, oli vaikeaa yhtäaikaa keskittyä sekä tanssimiseen että skotaamiseen, mutta kappaleitten välisellä tauolla saattoi yrittää puhujan lahjojaan (ei nekään kyllä yhtään liian häävit olleet) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
KoskPaavo 02.02.2004 19:32:42 | |
---|
Joo, biisien väliin piti keksiä iskurepliikkejä: -"Käytkö usein täällä? -"Asuksä täällä?"- "Hyvä/huono bändi" -"on ilmoja pidelly" -"sori, vasta tänään opin tanssimaam" -"ootko käyny tänään lypsyllä?" |
baron 02.02.2004 19:56:02 | |
---|
Joo, biisien väliin piti keksiä iskurepliikkejä: -"Käytkö usein täällä? -"Asuksä täällä?"- "Hyvä/huono bändi" -"on ilmoja pidelly" -"sori, vasta tänään opin tanssimaam" -"ootko käyny tänään lypsyllä?" Herran jestas, sähän oot virtuoosi! (Varmaan kävi hyvä flaksi?) Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
KoskPaavo 02.02.2004 19:59:37 | |
---|
Joskus kävi, joskus ei, tuleehan noita partnereita rollaattoreilla joskus vastaan |
baron 02.02.2004 20:12:34 | |
---|
Joskus kävi, joskus ei, tuleehan noita partnereita rollaattoreilla joskus vastaan Tää nyt menee väkisin off-topic, mutta kaikkien aikojen paras iskurepliikki on ja tulee olemaan: Vaimoni/tyttöystäväni etc. ei ymmärrä mua ja vaikka ainoa oikea vastaus siihen olisi: Ei varmaan kukaan muukaan, niin kukaan ei sano niin, aina toimii. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
pekkajau 04.02.2004 14:41:07 (muokattu 04.02.2004 14:41:46) | |
---|
Yhdellä opiskelijakaverilla oli aikanaan sellainen taktiikka että aina kun se haki naisen tanssimaan se kysy oitis jokakerta ihan ekaks tytöltä jotta: "Annakkos sää mulle tänään p...a?" No kerran taas oli taas sama tilanne yhessä raflassa ja tän standardikysymyksen jälkeen veti misu käsiveskalla oitis kaveria päähän ja lähti! Mä kysyin jotta onko viisasta mennä noin suoraan aina asiaan ja että eikö se vois joskus kokeilla jotain normaalimpaa "väsytystaktiikkaa"? Sillon se kaveri tuumas:"No monesti on kyllä tullut tällä taktiikalla kassista päähän mutta... monesti olen kyllä päässyt myös nus...maan!" |
baron 04.02.2004 14:45:30 | |
---|
normaalimpaa "väsytystaktiikkaa"? Sillon se kaveri tuumas:"No monesti on kyllä tullut tällä taktiikalla kassista päähän mutta... monesti olen kyllä päässyt myös nus...maan!" Voisko nimittää "riskisijoittamiseksi", jossa sekä voitot että tappiot ovat suurempia kuin varovaisemmalla taktiikalla. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group |
poppamies 04.02.2004 18:00:35 (muokattu 04.02.2004 18:01:23) | |
---|
Voisko nimittää "riskisijoittamiseksi", jossa sekä voitot että tappiot ovat suurempia kuin varovaisemmalla taktiikalla. No joo voihan sitä sanoa riskisijoittamiseksikin mutta olen sitä mieltä toisaalta että kannattaako edes yhdeksi illaksi sijoittaa kaikki kalleutensa yhden kortin varaan, puhumattakaan vuosikausista jos lopputulos kuitenkin on se ettei se anna mitään. Englatilaisella on sanonta ettei kannata laittaa munansa yhteen pesään, vai miten tuo nyt menikään... "G-strings are for strippers" |