baron 19.01.2004 06:43:47 | |
---|
Smoke On The Water on aivan ehdoton... Kun aloin internetistä etsiskellä ehdotettuja kappaleita, niin Deep Purplen "Smoke on The Water" MP3 tuli vastaan ja tuntui kyllä sopivalta. Elämä ei ole vain ruusuilla tanssimista. Se on myös sampanjaa ja kauniita naisia. |
vanhami 19.01.2004 14:41:09 | |
---|
Ei kun vetäkää Highway Star... pääset, paroni, soittamaan särö-Hammond -soolon! Uuuh, meinasin liikuttua, kun ajattelenkin ohjelmistoon moisia klassikoita. Highaway starista nousee aina niskavillat pystyyn Välillä meinaa ottaa kupolin tuo turakaisten vittuilu "soittakee paranoid" on meidänkin opiskelulistalla mukana. Siinä on rokkiturakaisilla hämmästelemistä kun hanuristi pistää Kouvolan Casotosta säröhammondia kehiin... ;) Joskus on tultu hieman hämmästelemäänkin, mistä tuo saundi tulee. Mika |
nikolai 19.01.2004 20:35:36 (muokattu 19.01.2004 20:36:40) | |
---|
No nyt alkaa kuulostaa hyvältä :) Laita parooni infoo kun on paranoid ja smoke on the water keikkasetissä, tulen varmasti kattomaan. Mut älkää vetäkö vielä ruokailusetissä, en ehdi alkuillasta :) |
Vilhelmus 19.01.2004 20:39:26 | |
---|
Nyt menee coverosaston puolelle, mutta hauskasti vääntää naamoja keikalla meidän Rusketusraidat-kesähittiin istutettu Smoke-riffimme.. |
baron 20.01.2004 00:38:14 | |
---|
No nyt alkaa kuulostaa hyvältä :) Laita parooni infoo kun on paranoid ja smoke on the water keikkasetissä, tulen varmasti kattomaan. Mut älkää vetäkö vielä ruokailusetissä, en ehdi alkuillasta :) Ymmärrät'sä? Mä oon markkinointimies. Kun irtoo humpat, jenkat, polkat ja hevit, niin eihän kukaan voi olla tilaamatta. Tervetuloa vaan ihailemaan. Elämä ei ole vain ruusuilla tanssimista. Se on myös sampanjaa ja kauniita naisia. |
Pula-Aho 20.01.2004 16:02:29 | |
---|
Kun aloin internetistä etsiskellä ehdotettuja kappaleita, niin Deep Purplen "Smoke on The Water" MP3 tuli vastaan ja tuntui kyllä sopivalta. Täällähän kopioidaan meidän keikkaohjelmistoa. Hömph. Heavyhumppa uppoaa aina. Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen. |
WanhaWetäjä 20.01.2004 20:57:42 | |
---|
No aika hyvä ois Led Zeppelinin ykkösalbumilta(muistaakseni?) "Teenage nervous breakdown"....tosin laulajalta se vaatii kyllä melkoisesti,mutta poljento on aika liki Paranoidia,ehkä vähän nopiampi vaan:-) |
Neljä Ruuvia 20.01.2004 21:15:31 | |
---|
No aika hyvä ois Led Zeppelinin ykkösalbumilta(muistaakseni?) "Teenage nervous breakdown"....tosin laulajalta se vaatii kyllä melkoisesti,mutta poljento on aika liki Paranoidia,ehkä vähän nopiampi vaan:-) Nyt vanhalla wetäjällä tuli ohilaukaus... Teenage nervous breakdown on Lowella Georgen biisi joka löytyy ainakin A.Järvisen Ride On levyltä ja hatarasti muistelisin Nazarethin kanssa vedelleen k.o biisiä. Ettet vaan tarkoittanut kipaletta When the levee breaks joka taitais olla Zeppelin Kakkosella ? En kyl muista millä levyllä se oikeesti on. |
Rock n 20.01.2004 21:41:40 (muokattu 20.01.2004 21:42:07) | |
---|
No nyt alkaa kuulostaa hyvältä :) Laita parooni infoo kun on paranoid ja smoke on the water keikkasetissä, tulen varmasti kattomaan. Mut älkää vetäkö vielä ruokailusetissä, en ehdi alkuillasta :) Paranoid on joitakin kertoja soinut tanssilavoilla ja hyvät aplodit siitä on ollut seurauksena. Bändiä en valitettavasti muista. |
WanhaWetäjä 20.01.2004 21:52:05 | |
---|
Nyt vanhalla wetäjällä tuli ohilaukaus... Teenage nervous breakdown on Lowella Georgen biisi joka löytyy ainakin A.Järvisen Ride On levyltä ja hatarasti muistelisin Nazarethin kanssa vedelleen k.o biisiä. Ettet vaan tarkoittanut kipaletta When the levee breaks joka taitais olla Zeppelin Kakkosella ? En kyl muista millä levyllä se oikeesti on. Joo,wanhuus ei tule yksin...siis biisi on "Communication breakdown"ja löytyy ykkösalbumilta ja yhdessä kohtaa lauletaan"I´m having a nervous breakdown"eli tällänen pikku moka...en mä tiedä mistä mä ton teenage -osaston tohon vetäsin?? |
MakkeJ 21.01.2004 10:57:00 (muokattu 21.01.2004 10:59:54) | |
---|
Olen tehnyt markkinatutkimusta ja sen perusteella päättänyt ottaa humppabändini ohjelmistoon Paranoidin. (Olin kuulevinani naurua? Hiljaa rivissä!) Ongelmana se, että kun tuo hevipuoli ei ole oikein handussa, olisiko jollain ehdotusta, mikä sille sopisi pariksi? (Lopettakaa jo se tirskuminen!) Kokeile esim. Heepin Black Knightia, ZZtop in Tushia tai AC/DC:n Highway to helliä. Muita hyviä biisejä jotka aina uppoavat juhlakansaan, jos nyt ei aivan heviä mutta silti; Rockn roll (zeppelin) Born to be wild, Rocking all over the world, Cant get enough of your love, Fire (J.Hendrix), Caroline tai Whatever you want... Ja nopeat ccr:t toimivat aina.. Rohkea kokeilee myös jotain Sladen biiseistä,. loud´n proud, nykyään kuitenkin korvatulpilla.. |
baron 21.01.2004 11:17:16 | |
---|
Kokeile esim. Heepin Black Knightia, ZZtop in Tushia tai AC/DC:n Highway to helliä. Muita hyviä biisejä jotka aina uppoavat juhlakansaan, jos nyt ei aivan heviä mutta silti; Rockn roll (zeppelin) Born to be wild, Rocking all over the world, Cant get enough of your love, Fire (J.Hendrix), Caroline tai Whatever you want... Ja nopeat ccr:t toimivat aina.. Rohkea kokeilee myös jotain Sladen biiseistä,. Kiitos. Olen aina ollut sitä mieltä, että kunnon humppabändiltä pitää löytyä musaa joka lähtöön ja huomasin kuvaamani "ammottavan" aukon ja uskon, että saamallani infolla pystyn sen tukkimaan. (Tää lähti siitä, että viime keikalla yleisöltä tuli toive sekä polkasta että hevistä, joita kumpaakaan emme pystyneet toteuttamaan. Emme ole emmekä halua olla sellainen "juke-box", joka soittaa pyynnöstä kappaleen kuin kappaleen, mutta tanssi/musalajiin liittyvät toiveet ovat mielestäni kohtuullisia. Polkka-aukon tukkiminen oli mulle helppoa ja eiköhän heviaukkokin tukkoon mene.) Elämä ei ole vain ruusuilla tanssimista. Se on myös sampanjaa ja kauniita naisia. |