Aihe: Haluatko Austraaliaan keikalle
1 2
M.i.k.key
06.01.2004 22:13:14 (muokattu 06.01.2004 22:13:36)
Kokemuksena saatta olla ihan mukava, mutta ei sitä keikkana voi pitää.

Eri asia on sitten tämä että minäkin vielä joskus nuorena musiikkiopiskelijana pääsin reissaamaan mm. Keniaan.! Se oli silloin nuorena...
My name is Baron, M.i.k.key Baron
baron
06.01.2004 22:14:00 (muokattu 06.01.2004 22:14:50)

No niin Baron nyt alkaa sen päivänen löylytys! Perkele sä oot täällä mesonnu vähintään vuoden että sä kilpailet volumella ja että sun keikoissa on aina liksat kohdallaan. Kyllä mä sua aina komppaan kun koen että saat osakses väärää tuomiota mut mut.... !

Sorry, Euroopan ulkopuolisilla keikoilla mulla on aina ollut eri hinnasto.

Kun muusikoiden liiton taksoissa niitä ei ole erikseen mainittu, niin on ollut pakko säveltää omat.
My name is Baron - James Baron
Mynthor
06.01.2004 22:26:05
Sorry, Euroopan ulkopuolisilla keikoilla mulla on aina ollut eri hinnasto.

Kun muusikoiden liiton taksoissa niitä ei ole erikseen mainittu, niin on ollut pakko säveltää omat.

Kaljapalkka taitaa olla paikallisen liitonkin mukaan sieltä hintsuimmasta päästä. Grrr...
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
baron
06.01.2004 22:27:44

Kaljapalkka taitaa olla paikallisen liitonkin mukaan sieltä hintsuimmasta päästä. Grrr...

Työluvattomalle ulkomaalaiselle?
Have
06.01.2004 22:28:27
Eri asia on sitten tämä että minäkin vielä joskus nuorena musiikkiopiskelijana pääsin reissaamaan mm. Keniaan.! Se oli silloin nuorena...

Nii-i. Olihan J. Moilanen joskus kulttuurivaihtokeikalla Nepalissa. Mahtoko siinä savussa nuottejakaan enää nähdä?
baron
06.01.2004 22:30:28

OK, annan painostukselle periksi. Nostan hintaa. Viskiä sen on oltava!
Have
06.01.2004 22:31:13
Tarkoitin erottaa. Miehen näössä ei tietääkseni ole mitään vikaa.
pekkajau
07.01.2004 09:31:59
Tuli tuossa joku aika sitten keikkatarjous Kanadaan. Meinattiin tuosta lähteä Hiacella Venäjän kautta sinne ajelemaan mutta piti perua keikka kun ei saatu selville onko Siberiassa talvilaadun löpöä saatavilla! Laskettiin että just ja just ois keretty ajoissa maaliskuun loppuun jos ois vähän ajettu ylinopeutta. Keikanjärjestäjä oli joku Liimatainen!
KB
07.01.2004 09:53:55
Matkakulut Austraaliaan hoitaa bändi/artisti itse

Tää olikin ihan uutta? Tähän saakka ainakin noi Suomi-seurojen järkkäämät jutut on toiminu just toisinpäin - matkat, majoitukset ja sapuskat hoituu järjestäjän puolesta - muuten keikkailu toimii loman kannalta, ts. liksaa ei tipu. Mikähän taho tää Australian kontakti on - yksityinen, yhdistys, yritys? Jotenkin haisee toi juttu...

Ihan jees reissuja noi ulkomaan jutut on sinänsä - matkailu avartaa ja harvoin tapaa kiitollisempaa yleisöä tanssimusiikin piirissä.
My name is Baron - K.B. Baron
Pula-Aho
07.01.2004 11:42:33
Mikähän taho tää Australian kontakti on - yksityinen, yhdistys, yritys? Jotenkin haisee toi juttu...

Ihan jees reissuja noi ulkomaan jutut on sinänsä - matkailu avartaa ja harvoin tapaa kiitollisempaa yleisöä tanssimusiikin piirissä.

Sama kysely lienee tipahtanut aika monelle bändille. Tuli se minullekin mutta kieltäydyin kunniasta, kun selvisi, että matkakuluja ei korvata.

Sen verran tutkin asiaa, että ao. Gold Coastin Suomiseura löytyi Austraaliasta ja kyseinen herra seuran puheenjohtajana. Olihan se nastan näköinen mesta noin kuvien perusteella (kotisivut löytyvät hakusanoilla Gold Coast Australia).

Kerran olen Australiassa käynnyt ja sen voin sanoa että koneessa ryyppämistä ei kannata aloittaa täysillä heti Helsingissä. Voi väsymys tulla ennen aikojaan. Perhana, kun Singaporessa tai Honkkarissa vaihtaa konetta ja huomaa, että nyt on vasta puolimatkassa niin meinaa mennä hermot.
Maailman toiseksi hauskin asia on kännissä soittaminen.
KoskPaavo
07.01.2004 13:40:20
Voihan niitä pöljiä löytyä jotka tuonnekin lähtevät.Itse olen ollut vain Floridassa suomalaisille soittamassa , ja taloudellisesti niin huono oli keikka että kun Tukholman kautta palattiin niin Turussa piti lainata bussilippurahat Lahteen.
Tankoprinssi
08.01.2004 12:59:19

Oho! vai on täällä tarjolla tällaista maailmanvalloitustakin. Olipa hyvä, että liityin mukaan kerhoon. otetaanpa yhteyttä järjestäjään, eiköhän me säestäjän kanssa hoideta toi homma kotiin. Vai onko joku jo lyönyt keikan lukkoon.
Martso
08.01.2004 13:28:33
Hyvä hyvä, yksi tollo lisää!
Tankoprinssi
09.01.2004 22:05:05

No kyllä oikeesti täytyy nostaa tassut pystyyn ja jäädä vaan tanne kotimaan keikkakkamaralle. Tosin en kyllä kysyny´t, että mitkä ne keikkaliksat on. Voihan olla , että niillä saisi lentoliput ja vielä jäsi jotain handuunkin (tuskin). Joten se keikka ainakin jää meikäläiseltä.

Austraaliasta tuli mieleen, että luin tänään hesarin viikkoliitteestä, että yksi Austraalian parhaimmista kitareista on suomalainen Mauri Berg (asunut Ausseissa vuodesta 1960 lähtien) omaa soittoyhteyksiä mm AC/DC:n jne... Aivan uusi tieto ainakin meikäläiselle.
Tankoprinssi
09.01.2004 22:07:39

Suokaa anteeksi kirjoitusvirheet edellisessä jutskassa. On nääs perjantai, muija yövuorossa ja meikäläisellä ei keikkaa, joten "pikkasen" juomaa kehiin ja Idolsia katsomaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)