Aihe: Soitinten/soittajien pakkasraja?
1 2
pekkajau
31.12.2003 09:59:32
Vähän off-topic, mutta oltiinpa kerran keikalla ja toivoin todella että olisi ollut pakkasta.

Paikka oli lava järven rannalla jossain pohjoispohjanmaalla ja juhannusaatto. Ensimmäinen setti meni mukavasti mutta sitten laski aurinko, ja yhtäkkiä lavalla pörräsi miljoonia itikoita. Ja ohvit oli tietysti unohtunut kotiin! Soittamisesta ei tullut yhtään mitään kun yritin toisella kädellä painella sointuja ja toisella kädellä epätoivoisesti huitoa hyttysiä kauemmaksi. Tietysti järveltä alkoi myös tuulemaan ja nuotit lensi lattialle kun kaikki huomio oli kiinnittynyt niihin s****nan hyttysiin! Ainoa lohtu oli että muutkin bändin jäsenet heilui ja huitoi kuin heinämiehet. Kerrankin bändillä oli kunnon lavashow!

Kerran oli Kirka heavyrock-aikakaudellaan kai joskus 80-luvun loppupuolella esiintymässä täällä savossa ja heilui, riehui ja huuti kun heinämies lavalla "born to be wildejaan". Juntit kun oli pikkusen ottaneet kaljaa rupesivat tähdelle huutelemaan esim.:"Hei! Kojo! Laulappas nyt meille se rekei okei!" jne... ja kaiken huippuna kesken suurimman shou-kliimaksin kuului huuto takasalista! "Hei ukko! Hypippäs siellä lavalla pikkusen korkeemmalle jotta myö nähhään sinut tänne takarivillekkiin!"
KoskPaavo
31.12.2003 10:42:30
Mulle on jäänyt hauskana muistona mieleen , kun nuorna poikana olin Aitoon Kirkastusjuhlilla katsomassa Danny-showta ja Kirka oli ensi kertaa mukana( tämä tais olla vuonna -69)
Vedettyään ekan biisin Kirka erittäin "hengästyneenä" spiikkas yleisölle että "on kiva olla täällä ja olette kiva yleisö,blaa,blaa", eräs iso kundi eturivistä karjaisi että "HAISTA PASKA". Tähtisolisti meni täysin puihin,
No, tilannekomiikkaa ,ei sitä näin tietenkään oiken pysty kuvailemaan, mutta hupaisa tilanne.
pekkajau
31.12.2003 12:33:11
Tää P. Maijanen oli aikoinaan ollu Savonlinnan torikahvilassa seurueensa kanssa. Olikohan se sinä vuonna just siinä oooperan kuorossa mukana joten oli pikkusen päässyt sen "kusikuppi" kai piripintaan. Se oli siinä kahvilanpitäjää ruvennut opastamaan jotta hälle on nyt ja koko hänen seurueelle tuotava lörtsyt ja sumpit pöytään. No siinä oli kai ollut sen verran kiirettä jotta ei herra saanut tilausta ihan sekunnissa pöytään. Siinä oli kai pikkusen tullut semmosta "ettekö te tiedä kuka minä olen" sanailua. Kahvilan kokenut rouvashenkilö oli tuumannut aputytölle:"Viepäs nyt tuolle Kirkalle äkkiä lörtsyt ja kahvit pöytään jos se siitä vaikka vähän rauhottuis!"
Jäsen X
05.01.2004 18:10:35
Pekkajau iski jälleen!! hienoa :)
Drink up, shoot in, let the beatings begin!
duane
10.01.2004 17:11:48
Terve

Joskus vuonna 0 oltiin ulkoilmakeikalla uutenavuotena. Lämmintä sellaset -25. Villakäsineistä sormenpäät pois niin hyvin sujui. Leslien pilli ei tahtonut piru pyöriä. Kaasulämmitintä lähemmäs ja johan pyörähti ;)

minä olin vuonna 98 tai 99 torniossa vastaavalla keikalla kitaroimassa harmonikkakerhon taustayhtyeessä..ei paljon kaasulämmittimet riemua herättäneet..
I got debts no honest man can pay...
baron
26.01.2004 11:59:18

Tapasin lauantaina Porvoon Cittarin edessä saman haitaristin, joka innoitti tämän threadin aloittamiseen.

Pakkasta ei ollut kuin kaksi astetta, mutta varustus oli selvästi parempi kuin edellisellä kerralla. Rikkinäiset sormikkaat oli korvattu "tuplalapasilla" ja hyvin "Tico ticon" tiluttelut taittuivat haitarilla lapaset kädessä.

Täytyy kokeilla kiippareitakin lapaset kädessä, voisi alkaa pakkaskeikat kun niihin ei näytä pahemmin tungosta olevan.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group
M.i.k.key
26.01.2004 17:42:16
Mulle tuli pakkaraja täyteen. Jätän sivistyksen ja Mnetin ja lähden tänä yönä lomalle kauas lämpöön.
(sori kaikille kateellisille, muttta oli ihan pakko)
My name is Baron, M.i.k.key Baron
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)