Aihe: Tanssitko tauolla?
1 2 3
Candice
03.03.2004 20:39:16
Tanssi on pystysuora ilmaus vaakasuorasta halusta.

Joidenkin kanssa saattaa olla,mutta ne taitaa olla tanssimassa eri syistä kuin muut...;)

Kaikkiin se ei todellakaan päde!
Olen itse asiassa melko miellyttävä,varsinkin silloin kun olen hereillä...;)
Candice
03.03.2004 20:44:52
Ikinä en ole ymmärtänyt, että minkä ihmeen takia musiikin tahdissa pitäisi jotenkin erityisesti liikahdella, joten tanssi on minusta jotakin sellaista, mitä en voi käsittää

Tolla periaatteella onko sitten järkeä tehdä yhtään mitään??;)
Miksi esimerkiksi juosta kun kävellenkin pääsee,tai vaikka autolla...;)
Olen itse asiassa melko miellyttävä,varsinkin silloin kun olen hereillä...;)
Eddy
03.03.2004 21:28:35

Miksi esimerkiksi juosta kun kävellenkin pääsee,tai vaikka autolla...;)

Juoksemisessa nyt ei ookkaan mitään järkee.Urheiluharrastus on pilannut monta lupaavaa alkoholistia...
Raha ei tee onnelliseksi,ellei sitä ole tarpeeksi.
R.W. Piuha
04.03.2004 10:22:07
Niin, naiset ovat taas käsittäneet jutun ihan väärin, ja nyt meillä on sitten "tanssin harrastajia", joiden lempiharrastus on musiikista valittaminen ja poikamiehille pakkien antaminen :-)

Just näin,ja sitten ne muut vaatimukset tanssipartnerista:
ei saa haista oluelle/viinalle,tupakalle,hielle, tms.,ja sitten tämä älytön väite että käy tansseissa "vain"tanssimassa,no on siellä näitä neiti Impi Umpilampi-osastoja,ikäneitoja jotka etsivät sitä täydellistä prinssiään joka tanssien vie heidät taivaisiin...ei jumalation!!Sitten niitten suosikkibändi on joku Tulipunaruusut/Souvarit......hittolainen, mikä meininki:-))

Toinen syy miksi en ikinä ala tanssiin,varsinkaan tauoilla, on se että se on pääosin niin hemmetin typerän näköstä touhua,olen sitä pakosta seurannut parikytävuotta soittolavalta käsin,rytmitajuihinsa tulemattomat kuhilaat(osa jengistä) temmeltävät sinne tänne hullunkiilto silmissä kuin viimeistä päivää,mun mielestä tanssiminen ei edes näytä hauskalta,vaan joillekkin se tuntuu olevan "hampaat irvessä"vääntämistä;-)
No onhan soittaminenkin sitä,joskus,varsinkin tietylle jengille=ammattivalittajat!

Mä saan aina hepulin kun näen jonkun tanssivan kävelyhumppaa!Suosittelen tanssijoille:VIDEOIKAA omaa säntäilyänne,saattaa olla järkyttävää katseltavaa :-))))))
jivejalka
04.03.2004 11:43:20
Just näin,ja sitten ne muut vaatimukset tanssipartnerista:
ei saa haista oluelle/viinalle,tupakalle,hielle, tms.,

Joo, vaatimukset on kovat, jos haluaa tanssia näitten priimadonnien kanssa. Mutta enpä itsekkään mielellään tanssi viinalle yms. muulle haisevan naisen kanssa.
..kamalaa myös on, jos on jäänyt suuhygienia hoitamatta.

...ja sitten tämä älytön väite että käy tansseissa "vain"tanssimassa,no on siellä näitä neiti Impi Umpilampi-osastoja,ikäneitoja jotka etsivät sitä täydellistä prinssiään joka tanssien vie heidät taivaisiin...ei jumalation!!Sitten niitten suosikkibändi on joku Tulipunaruusut/Souvarit......hittolainen, mikä meininki:-))

Onhan näitä liikenteessä lattialla laidasta laitaan. Olen törmännyt neitosiin, jotka ovat olleet "myös tanssimassa".

Mä saan aina hepulin kun näen jonkun tanssivan kävelyhumppaa!Suosittelen tanssijoille:VIDEOIKAA omaa säntäilyänne,saattaa olla järkyttävää katseltavaa :-))))))

En epäile yhtään...
WanhaWetäjä
04.03.2004 14:31:02

Muistuipa mieleen yks pintabändi pohjoisesta,TV:stä tuttu(ei Souvarit),oltiin niitten kakkosena muinoin,ja heidän
basisti/solistinsa osoittautui varsinaiseksi parkettien partaveitseksi,askel oli pitkää ja mannemaista,enpä ole aiemmin enkä sen jälkeen moiseen törmännyt,varsin
näyttävää menoa,soittajasta kun oli kysymys,kuin aito "turakainen" olisi ollut asialla;-)

Tanssiperinne on tietenkin erilaista "syrjäseuduilla"vart-
tuneilla soittajilla ja miksei ihmisilläkin kuin vastaavasti kaupunkilaisilla...
perkeles
04.03.2004 15:04:42
eipä oo tuullu niin kännis tanssikeikalla oltua että oikeen tanssia pitääs.eikö se oo parempi että soittajat soittaa,yleisö tanssii.eihän yleisöäkään haluta lauteille.
mitäs tilasit!
Iines
04.03.2004 16:42:51 (muokattu 04.03.2004 16:48:39)
Suosittelen tanssijoille:VIDEOIKAA omaa säntäilyänne,saattaa olla järkyttävää katseltavaa :-))))))

Elä hyvä mies mene tuollaista suosittelemaan, jos kaikki tottelee niin loppuu pian soittosediltä työt, kukaan uskalla enää tanssimaan!

Ja kyllähän tanssijat itsekin tietävät, että oma ja muidenkin tanssi on kamalaa katseltavaa, naistanssijat usein jopa sulkevat silmänsä välttyäkseen moisen kauheuden katselulta!
"Humppaa tai kuole"
Tankoprinssi
04.03.2004 19:57:46

Näillä sivuilla on usein puhuttu siitä mikä on tansittavaa musaa jne.. Tässä on se pointti, siis jos soittaja osaa itse tanssia, niin silloin sen vasta tietää. Mutta näköjään yleinen tieto siitä, että soittajat ei osaa tanssia pitääkin aika monen kohdalla paikkansa. Meidän bändissä kaikki osaavat ja myös haluavat tanssia. tosin harvoin keikoilla mutta sitten vapaa-ajalla.
Jonte
04.03.2004 21:45:34
Kun tässä nyt on ollut juttua musiikin tanssittavuudesta ja soittajien tanssitaidoista yms. niin heitetäänpä kehään kysymys hieman eri näkökulmasta: Tanssitko tauolla?

Itsellä ei tule tanssittua tauolla, mutta muuten käyn kohtuullisen ahkerasti tansseissa. Mites muilla tuon tanssitaidon kanssa?

Ei helevata.
Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois".
Veksi
04.03.2004 22:07:02 (muokattu 04.03.2004 22:07:23)
En, koska soitan väliaikamusiikkia,ja basisti ja hanuristi
hoitavat sen homman.
KoskPaavo
04.03.2004 22:12:58
Oon kanssa pitkillä keikkareissuilla joskus kavereitten kesken anysoitu tanssin olemusta.
Siinähän ihminen ikäänkuin alentuu eläimen tasolle kekkuloimaan kuin soitimella oleva metso, yksi ainoa tavoite mielessään.Eipä ole kummoinenkaan taito siirrellä jalkoja yksinkertaisen rytmiikan mukaan, sitten ovat vielä nämä pariskunnat jotka ovat jo parinsa löytäneet , mikä heitä vetää enää sinne liitelemään; narsismi ja näyttö muille vielä kumppaniaan etsiville että näin meillä.
Soittaja selviää aina.
Eddy
04.03.2004 22:24:33
En, koska soitan väliaikamusiikkia,ja basisti ja hanuristi
hoitavat sen homman.

Soittelet rummuilla väliaikamusiikkia,kun basisti ja hanuristi pokaa mimmejä?Nostan hattua!
Raha ei tee onnelliseksi,ellei sitä ole tarpeeksi.
WanhaWetäjä
04.03.2004 23:01:48

Näillä sivuilla on usein puhuttu siitä mikä on tansittavaa musaa jne.. Tässä on se pointti, siis jos soittaja osaa itse tanssia, niin silloin sen vasta tietää. Mutta näköjään yleinen tieto siitä, että soittajat ei osaa tanssia pitääkin aika monen kohdalla paikkansa. Meidän bändissä kaikki osaavat ja myös haluavat tanssia. tosin harvoin keikoilla mutta sitten vapaa-ajalla.

Voihan sviddu...teillä on sitten varmaan aivan helkutin hyvä bändi,kateeksi käy ;-(

Herää,pahvi!Ei ole mikään ongelma ottaa selvää oikeista tempoista ja joka stanan soittaja tietää mitä musaa turakaiset mieluusti tanssii,toi on ihan täyttä soopaa,maailma on täynnä äänitteitä joita kuuntelemalla varmasti valkenee oikea meiniki joka musiikkityyliin,ei siinä nyt jumankekka tarvi tanssia osata?!?Vai että sillon sen vasta tietää...

Seuraavaksi sä tietysti väität että jos osaa tanssia niin on hyvä tanssimuusikko....ehe he he,sanon minä;-)
Tankoprinssi
05.03.2004 19:50:53

Osu ja uppos! Sekä kiitos ymmärsit bändimme tason.
Mähän oon jo kerran aiemmin määritellyt HYVÄN Keikkamuusikon vaatimukset, eli valurautamunat ja ohivirtausmaksa. Mutta suosittelen silti tanssikurssia taitamattomille, tosin jos jätkällä on rytmitajua, niin se osaa tanssiakin. Lapusta soittajat on ihan eri juttu, senhän oppii jokainen joka vaan sitä tarpeeksi kauan harjoittelee.

Eikä tanssi kaikille oo se tie "autuuteen", vaan hyvä ja hauska liikunnallinen harrastus. Enkä tarkoita Hapualaista korvasuussa tangoa, jossa jätkällä on tosiaan korva daamin suussa ja perse metrin "kekkaralla" näitä hemmoja katsellessa kyllä itseäkin naurattaa.
jeppeq
06.03.2004 10:00:39
Muistuipa mieleen yks pintabändi pohjoisesta,TV:stä tuttu(ei Souvarit),oltiin niitten kakkosena muinoin,ja heidän
basisti/solistinsa osoittautui varsinaiseksi parkettien partaveitseksi,askel oli pitkää ja mannemaista,enpä ole aiemmin enkä sen jälkeen moiseen törmännyt,varsin
näyttävää menoa,soittajasta kun oli kysymys,kuin aito "turakainen" olisi ollut asialla;-)

Tanssiperinne on tietenkin erilaista "syrjäseuduilla"vart-
tuneilla soittajilla ja miksei ihmisilläkin kuin vastaavasti kaupunkilaisilla...

Aika quu..
Sertzo S
07.03.2004 07:42:13 (muokattu 07.03.2004 07:42:52)
Kyllä, kyllä, jos on sellainen "Jorma joulukirkkoon- fiilinki"- ja vain silloin.
baron
07.03.2004 08:24:52

Taa on niin vanha thread, etta en muista, oonko jo ennen kirjoittanut, mutta mun bandissa basisti hoitaa tauko-PRn ja menestyksella.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa
Kukko
13.03.2004 13:37:41

Taa on niin vanha thread, etta en muista, oonko jo ennen kirjoittanut, mutta mun bandissa basisti hoitaa tauko-PRn ja menestyksella.
Se numerointi näkyy vahvennettuna jos oot kirjoittanu..(anteeksi valistava sävyni)
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
baron
13.03.2004 14:54:24

Se numerointi näkyy vahvennettuna jos oot kirjoittanu..(anteeksi valistava sävyni)

Koskaan ei ole liian vanha oppimaan jos on hyva opettaja.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Group> Soitto kuulostaa hyvalta vaikka onkin loistavaa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)