breppuli 23.07.2003 02:10:54 | |
---|
Aamu (a-osan loppu): "...sanon: Kultasein, mä sänkyyn tarpeeni tein" johon onkin mukava jatkaa oikeilla sanoilla: "Ei saa tätä tunnelmaa..." Mainittu laulu alkaa erään tälläkin palstalla jo kirjoitelleen artistin mukaan sanoin: "Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään, mä lähden lätkimään..." |
dartman 23.07.2003 08:24:14 | |
---|
No niin, muistatkos Peppuli (heh!) miten menee se Jos vielä oot vapaa. Muistan kyllä kliimaksiriimin, mutta olisi kiva saada siihen se edeltäväkin riimi mukaan. Häntä pannaan toiseen korvaan, toinen kärsää käyttää... (Telefooni Afrikassa) |
Jonte 23.07.2003 11:31:23 | |
---|
Delilah: Kaidetta vasten näin rakuunan painavan ruunaa..... Kaihdinta vasten näin meisselin mönkivän mekkoon. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Jonte 23.07.2003 11:32:57 | |
---|
Hyvä ystäväni ja loistava kitaristi Kari pyysi tiedustelemaan parhaita tuttujen biisien sanoihin tehtyjä humoristisia muunteluja joihin olette törmänneet keikoilla tai itse kehitelleet joskus niin turhanpäiväisten ja tylsien alkuperäisten sanojen tilalle. Välihousuissa kaikki on vaan. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Köpö 23.07.2003 11:33:54 | |
---|
Oi jospa saisin emännän huolettoman...(Elämäntoveri) Emännällä milloin paljon haluttaa, se hetki kallis olla voi, heijaa tää hetki....(Pieni hetki) Hän jumalauta viulullaaan, löi toista jousisoittajaa........ X |
dartman 23.07.2003 11:38:57 | |
---|
Totena kerrotaan, että erään bändin laulaja lauloi aina, huumoria hakematta, Angeliquen alun: "Voi kuinka kaunis oletkaan, tähdet kateelliset kuikkii taivaallaan..." Häntä pannaan toiseen korvaan, toinen kärsää käyttää... (Telefooni Afrikassa) |
pekkajau 23.07.2003 11:46:25 | |
---|
-Katson autiota hiekkarantaa,rantaan ajettu on lietelantaa... (Katson autiota hiekkarantaa) -Poliisi ja Tapani kansa, katselivat toisiansa... (Päivänsäde ja menninkäinen) Kummat silmät, ruskea sukka... (Tummat silmät ruskea tukka) Tuuliviiri repii talon katon, monelta se huomaatta jää... (Tuuliviiri) Niin paljon panematta jää kun harvoin tavataan... (Niin paljon sanomatta jää) Ta-ka ta-ka ta-ka ta-kaa päin... (Ta-ka ta-ka) Kaikki naimaan... (Kaikki laivaan) Hei hoi sä jätkän oma kulta(seppä). Oi oi sun lempesi on tulta(munille) . Voi voi jos suukon saan mä sulta(sinne). Oi oi se kuumeen mieheen loi! (Jätkän humppa) |
Jäärä 23.07.2003 11:49:55 | |
---|
Puhelinlangat laulaa: "...puhelinlangat kaulaan ja töpseli perseeseen. Vittuuks´täs enää laulaa ja taivaalla loistaa kuu..." Kysy mitä vaan, vastaan mitä vaan. |
Emäntä 23.07.2003 12:13:25 | |
---|
Oi jospa saisin emännän huolettoman...(Elämäntoveri) Emännällä milloin paljon haluttaa, se hetki kallis olla voi, heijaa tää hetki....(Pieni hetki) Öhömmm. :-P Tsaivia, perkele! |
pikkumikko 23.07.2003 12:49:45 | |
---|
Tai:Kaidetta vasten näin Kuittisen raiskaavan Tapsaa... tai sit tää iki-ihana "kaidetta vasten näin poliisin nussivan koiraa...) |
T.A 23.07.2003 14:18:47 | |
---|
biisi:tyttö tuollainen. kädessäin jotain näin niin kuin lyötynä siihen jäin. |
Blue Note 23.07.2003 14:46:36 | |
---|
Kun silmäni mä irti saan ja sinut siinä nään, mä ihan lähelläin.. Humppa. |
breppuli 23.07.2003 15:34:54 | |
---|
No niin, muistatkos Peppuli (heh!) miten menee se Jos vielä oot vapaa. Muistan kyllä kliimaksiriimin, mutta olisi kiva saada siihen se edeltäväkin riimi mukaan. Se menee ekan säkeistön jälkipuolella että "... jos vielä oot vapaa, lähdetään! Kun veisin sun rantapuistoon, niin oisit mun ikimuistoon! Taas laulaisin, silmät naulaisin laituriin!" Niin, juttu Sinusta kertoo, ettet sinä yleensäkään muista laulunsanoja... |
japiman 23.07.2003 15:49:49 | |
---|
Kappaleesta Pettäjän tie: "En tyttöni, sua tiennyt Petteriksi..." tai "En tyttöni, sua tiennyt Potkuriksi..." Vanha juttu mutta toimii. ;-) |
dartman 23.07.2003 15:51:59 | |
---|
"... jos vielä oot vapaa, lähdetään!" Niin, juttu Sinusta kertoo, ettet sinä yleensäkään muista laulunsanoja... ...jos vielä oot vapaa, lähh-letään! (syvään huokaisten). Muistanpas paljon laulunsanoja. Tai ainakin sanoja joita on lauluissa, niiden yhdistäminen oikeaan biisiin on sitten vähän hankalampi juttu... Häntä pannaan toiseen korvaan, toinen kärsää käyttää... (Telefooni Afrikassa) |
peukaloinen 23.07.2003 20:09:01 (muokattu 23.07.2003 20:09:45) | |
---|
Sua ajattelen usein, kun en sulta saa.... (paljon sanomatta jää) Joku kertoi hänen nousseen pesukoneeseen toinen junaan taas lingonneen... (Viisitoista kesää) |
dartman 24.07.2003 09:22:03 | |
---|
Sua ajattelen usein, kun en sulta saa.... (paljon sanomatta jää) Niin tai Sua ajattele usein kun en muuta saa. Häntä pannaan toiseen korvaan, toinen kärsää käyttää... (Telefooni Afrikassa) |
dartman 24.07.2003 09:22:30 | |
---|
...eikun ajattelen, sori. Häntä pannaan toiseen korvaan, toinen kärsää käyttää... (Telefooni Afrikassa) |
Emäntä 24.07.2003 09:33:45 | |
---|
Sua ajattele usein kun en muuta saa. Vai: "Sua ajattelen usein, kun en MUILTA saa..." ? Tsaivia, perkele! |
Iso-Jaakko 24.07.2003 09:58:47 | |
---|
"Tummuvat varjot kammiossain, hän kumartaa" Ronskisti ranttaliks vaan! |