Aihe: J.Tulkki ja Tulinen sydän
1 2
Rantsu
24.06.2003 13:59:26
Kesäillan valssissa oli TV:n miksauslaitteet liian kovalla aluksi, kunnes Janne huomasi asian. Laulujen kuultavuus parani heti, kun asia korjattiin.

Varmaan lisättiin myös vähän Dolbya ja käännettiin balanssisäädintä aavistuksen verran pienemmälle... :)
kalmari
24.06.2003 14:38:27
Että Janne Tulkki ja Tulinen Sydänkö huonoja esiintyjiä?! Ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Kesäillan valssissa oli TV:n miksauslaitteet liian kovalla aluksi, kunnes Janne huomasi asian. Laulujen kuultavuus parani heti, kun asia korjattiin. Janne on mahtavan upea ääninen laulaja ja karismaa hänessä löytyy! Tulisen Sydämen bändi osaa todella soittaa! Ja laulaakin he osaavat.

Noniin. Ja taaaaas, Johanna lopetas jo. Ei siinä mitään että miestäs kehut, mutta vielä itsesikin listaat tänne maan parhaimmaksi naislaulajaksi... Hohhoijaa sanon minä! Oma kehu HAISEE!!!
Speedy
24.06.2003 15:54:28

Että Janne Tulkki ja Tulinen Sydänkö huonoja esiintyjiä?! Ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Kesäillan valssissa oli TV:n miksauslaitteet liian kovalla aluksi, kunnes Janne huomasi asian. Laulujen kuultavuus parani heti, kun asia korjattiin. Janne on mahtavan upea ääninen laulaja ja karismaa hänessä löytyy! Tulisen Sydämen bändi osaa todella soittaa! Ja laulaakin he osaavat.

Eihän TV:n miksauksella ja sali miksauksella mun käsityksen mukaan ole mitään yhteistä.. Eikä se tietääkseni ollu ees suoralähteys, että Janne ois voinu telkusta kattoa laulantaansa..=)

Mutta siis, kyllä bändi osaa soittaa..=I
"All I think abaut is time and groove" J. Porcaro
rockjumala
24.06.2003 21:13:42
laulajan tyyli... bändin-tyylitaju...
eipä tuo juuri mieltä ylennä.. jos siitä kehuja irtoaa niin
tuleepa mieleen lähisukulaisuus tai sama katsantokanta tanssi-musiikkiin tai sen soittamiseen... jopa tanssijan kannalta ollaan menty aika kauas.
mutta ammattitaitoa on... mut se tyylitaju
Trexx
25.06.2003 07:20:50
Oho! Minäkö olisin Johanna!!! Pieleen meni, että paukahti. Olen niitä nk. uusia tulokkaita ja olen aina pitänyt Janne Tulkin ja Tulisen Sydämen esiintymisestä.
isojussi
25.06.2003 08:10:59
Oho! Minäkö olisin Johanna!!! Pieleen meni, että paukahti. Olen niitä nk. uusia tulokkaita...

No, eipä olisi sinuakaan kukaan Johannaksi luullut, jos olisit uhrannut vähän aikaa jäsenkuvaukseesi - moni luulee vieläkin....:-)
Osta mut - ma olen kaupan!
Johanna
26.06.2003 16:20:33
Minäpä se uskallanki kirjoittaa täällä omalla nimelläni enkä nimimerkin takaa.. mutta eipä mulla oo mitään kommentoitavaa. Tarkistakaa mun puolesta rekisteröitymiset ja kuvaukset jos huvittaa =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)