Aihe: Tarvitaanko tangomarkkinoita joka vuosi ?
1 2
Ukko
04.06.2003 17:41:29

mähän alan ite uskoa että Auraviihteeellä on diili maan suurimpien lehtien kanssa ja he yhteistuumin päättävät kuka voittaa. Ja laulutaidolla ei ole enää mitään merkitystä.
Kukas tuomariston jäsen se joku vuosi sitten totesi ym. viitaten ettei tätä touhua enään jaksa katsella ? Entäs se yksi skaban voittanut kilpailijatar aikoja sitten jossain haastattelussa ihmetteli jo kevään aikana, ennenkuin kilpailuja oli edes käyty, kun myyjä alkoi jo puuhaamaan kilpailuja seuraavalle ajalle kovasti bändiä ja kovaa keikka rumbaa. Kysyn minä vaan ? Ja entäs nämä golden star skabat jotka ovat markkinoiden yhteydessä tänä vuotena. Ihmetelkää kun tuleva voittaja on Auraviihteen leivissä.
Bloodstain
11.06.2003 10:04:15
Jos mummot ja papat ja vähän nuoremmatkin on siihen totutettu niin ei kai niitä jokavuotista tangospektaakkelia poiskaan voi ottaa. Uutta materiaalia voisi kyllä tango-osastolle tulla. Samat viisut soi joka vuosi, niinkuin muussakin iskelmässä.
magnetman 004
16.06.2003 22:49:29

Mun mielestä riitäis joka neljäs tai kahdeksas vuosi

Huh. Olin tänä vuonna soittamassa alkukiertueen, semifinaalin ym. gaalat, enkä vieläkään osaa sanoa mitään järkevää. Ehkä kymmenen vuoden päästä tajuaa jotain. Pokka on tosin kasvanu niin, ettei mikään enää tahdo naurattaa.
Terkkuja!
isojussi
16.06.2003 23:55:15
...Pokka on tosin kasvanu niin, ettei mikään enää tahdo naurattaa.

:-)

...vaikka ei ihme - tosin oon tänä vuonna (jälleen kerran) nähnyt vaan maikkarin tangomittarin.

Kaikki eivät kuulosta siinä aivan pupulta - mutta en paljasta ketkä kaksi.
Osta mut - ma olen kaupan!
Mynthor
17.06.2003 01:39:03
Niinnon. Kulmalan puulaaki on yksi tämän maan suurimpia onnettomuuksia musiikin kannalta T. Kärjen ohella.

Hei haloo! Pidetäänkö Aurajoki-varren viihdevisionäärit
kuitenkin erossa T.K:n tekosista. Ihan vaan hyvän maun
nimissä. Tsiisus!
Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat.
breppuli
19.06.2003 02:36:14
Muutamat ovat ehdottaneet, että tangomarkkinat (pitäisi ilmeisesti olla tangokuninkaallisten valinta) järjestettäisiin esimerkiksi vain neljän tai kahdeksan vuoden välein. Historiasta löytyy sellaisia kruunattuja, joiden valinta puoltaa vestivaalin harventamista: eräskin tangokuningas voisi hyvinkin olla neljän - viimeistään kahdeksan - vuoden kuluttua jo ihan kelpo laulaja.

Vielä enemmän kuin varsinaisen tapahtuman harventamista toivoisin kuitenkin että kilpailun kaikkien vaiheiden tuomariston kokoonpanoon kiinnitettäisiin jotakin järjellistä huomiota. Mielestäni laulukilpailussa arvostelijoiden tulisi tietää jotakin - ihan mitä tahansa - laulamisesta, ja ainakaan parina viime vuotena se ei tunnu olleen sen paremmin A-viihteelle kuin M-televisiollekaan niin hirveän tärkeää - vaikka nyt jätettäisiinkin huomiotta se, että MTV:n pöllö on jonkin toisen firman palkkalistoilta vuosi vuoden jälkeen tuomariston puheenjohtajana tai sihteerinä tai mikä se lienee, vaikka kanavan logokin on jo kauan sitten vaihtunut toiseksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)